Page 2 of 2
Posted: 22.5.2005 9:35
by 1500A
Kupari wrote:Mulla makso pelkkä vanteet ja alusta 65€!!!!!!!!!!
Aika kova hinta pelkästä muutoksesta - vai oliko määräaikaiskatsastuskin mukana samassa?
Posted: 22.5.2005 21:30
by Kupari
Tää taas oli tuossa veromiehessä se alkuperäinen asema mikä se nyt onkaan nimeltään. Ei siinä ollu muuta ku ne renkaiden ja alustan muutoskatsastukset. Kyllä ois kannattanu vaikka ajella vähän kauemmaskin...
Posted: 22.5.2005 21:50
by Puuhis
Eri asemilla tuntuu olevan tulkintaeroja että kuuluuko alustan muutos isoon muutokseen vai pieneen. Itse tein pientä hintatiedustelua ennen kuin vein auton leimattavaksi, osa konttoreista halusi tuon 65e muutoksesta mutta onneksi löytyi konttoreita mitkä teke järjellisellä hinnalla (30e) noita muutoksia. Eli Lappeenrannasta voin ainakin suositella Eteläkadun K1 asemaa, siellä meni vanteet ja alusta tuolla 30 eurolla paperille.
Posted: 22.5.2005 21:58
by Ari-Matti Aho
Tuohon K1-ketjuun kuuluu myös tuo mun käyttämäni asema.
Mitä teillä muuten lukee rekisteriotteessa kun on alusta laitettu? Mulla lukee vaan: autossa on alustasarja ja mitat lokarinkaaresta vanteen keskelle.
Posted: 22.5.2005 22:45
by Sami P
mulla lukee samalla tavalla!...

Posted: 23.5.2005 16:24
by jmr
Amideus: samalla tavalla. Edellisen auton otteeseen oli naputeltu capsi pohjassa jotain AUTOSSA ON MADALLUSSARJA ja mitat keskiöstä kaareen.
Nuoremmat inssit laittaa sarjan merkinkin, kun oikein hehkutat Eibachia tai KW:ta.
Posted: 23.5.2005 17:38
by Kupari
Sama täällä. Ja ps: nyt onnia ahistaa...
Posted: 24.5.2005 13:01
by 1500A
Nykyohjeiden mukaan madallus merkitään juuri noin, alustasarja ja mitat. Teksti tulee koneelta erikoisehtojen vakiotekstinä, siihen ei voi tehdä muutoksia. Aikaisemmin käytäntö oli kirjavampaa, näkyypä jopa merkintöjä 'autoon asennettu punaiset madallusjouset'.