Hyvä siitä tulee jos menee visioiden mukaan.

mä voin ottaa noi kaiteet jos et tykkää..
19/9 et41 ja renkaat 225/35.. Vanteen reuna on kaaren kohdalla mut en tie johtuuko camberista kun takana on aika sisään taittuva mutta edessä tulee vähä kaaren yli.Killer wrote:Hyvin istuu Bentleyt Passattiin!!
Mitkä mitat vanteissa/renkaissa ja miten istuu kaariin?
Ei tää niin matala oo takaalta mutta jos oisi niin kyllä varmaa taittuisi ehkä lokarin sisää montuissa tuo vanteen reuna camberi määrän takia. On tossa vielä sentti laskuvaraa takana.Killer wrote:Raapiiko kiinni missään tilanteessa?
Juu mutta joutuisi maalaa mustaksi taikka valkoseksi keskustan niistä... Jos voittais ylimäärästä jostain niin ostan ne.Pasi Häkli wrote:^ Ne oksennuksen vihreellä keskiöllä olevat?
Tähän on pakko yhtyä, vaikka ihan ok on nuokin. Plastidippiä (tekisi mieli ehdottaa huomio-oranssia, mutta taidan pitää omana ehdotuksena tuon värin)osoners wrote:Noi kromiset ei oikeen napostele mua yhtään...
kotka wrote:Tähän on pakko yhtyä, vaikka ihan ok on nuokin. Plastidippiä (tekisi mieli ehdottaa huomio-oranssia, mutta taidan pitää omana ehdotuksena tuon värin)osoners wrote:Noi kromiset ei oikeen napostele mua yhtään...
Votosoppia kehiin.. villinä veikkauksena että perus punainen ja tuo vaalean sininen ei istu.osoners wrote:Ööööö... punaisethan niitten pitäisi olla.
2 alimmaista kuvaa on vanhalla värillä ja puskurin kokeilua. Alusta on alimmaisissa kuvissa säädetty keulasta ihan tappiin, mut tälle kesälle pitää muokata etutolppia että saa matalemmaksi. Peräkontti on melko pieni.....kotka wrote:Etupuskin pohjamaalissa? Ja etupään madallus odottaa tuon puskurin valmistumista..
Ihan näpsäkkä peli. Minkälainen takakontti noissa oikeasti on, kun autokaan ei ihan hirveän isolta näytä?
Kehtaako noilla valoilla ajella pitäs kysymykse kuuluamuppis wrote:Kelpaako noilla takavaloilla konttorille?
Noo kyllä nuo ne rikkinäiset vakio valot voittaa!! Toisaalta vois jossain vaiheessa laittaa uudetjaiz87 wrote:Kehtaako noilla valoilla ajella pitäs kysymykse kuuluamuppis wrote:Kelpaako noilla takavaloilla konttorille?
Harvinaista kyllä, ei nuo minun silmään pahalta näytä vaikkeivät olekkaan OE henkiset.jaiz87 wrote:Kehtaako noilla valoilla ajella pitäs kysymykse kuuluamuppis wrote:Kelpaako noilla takavaloilla konttorille?
Sami Mäkinen wrote:ihan aitoa dippiä (plasti) vai pirkkaa (maston rubbercomp)?