Page 125 of 131
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 4.9.2015 14:49
				by Musti
				Ceramic Pro 9H + Light pinnassa odottaa luovutusta...

 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 4.9.2015 16:54
				by ibel
				Jaa, Musti ei sitten voinukkaa olla pitämättä näppejää erossa Volkkareista.. 

 Kai sä nyt jo jätit sen DSG:n pois, jätithän??  

 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 4.9.2015 20:25
				by Musti
				Eihän polkupyörässäkään ole kuin 2 poljinta... 

  DSG 6 löytyy kyl...
 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 4.9.2015 21:45
				by ibel
				Etkö sä vieläkää oo oppinu??  

 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 4.9.2015 22:43
				by Sami Mäkinen
				Musti wrote:Eihän polkupyörässäkään ole kuin 2 poljinta... 

  DSG 6 löytyy kyl...
 

 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 5.9.2015 20:51
				by Kilu
				Ohitin ST220 Mondeon liikennevaloissa. Tyyppi varmaan aikoi nöyryyttä V6 passatistia, kun roikkui motarirampin puskurissa kiinni ja vasen rengas viivalla. Tiputin vauhdin 60:iin ja pistin 2:lle ennen rampin päättymistä(tuolla on suoraan >300hv ja >550nm tarjolla, kun pistää laatan lattiaan). No, ei ollut puskurissa kiinni sitten motarilla ja ei ohittanutkaan  

 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 5.9.2015 23:56
				by Asu82
				
			 
			
					
				Sana vapaa
				Posted: 6.9.2015 8:34
				by Pia
				Tullu kans kiusattua passatilla bemareita, rs skodia ja volvoja. 

 Vähänkö niitä ärsyttää ku perhe farmari kiitää ohi eikä ne pysy perässä. Tai jos ne yrittää karkuun ni passatti roikkuu puskurissa. Yks rs faabio nosti kättä ku menin ohi, sillä ei enää paukut riittäny pysymään eellä.
 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 6.9.2015 9:03
				by Pasi Häkli
				Ite saan kans suunnatonta mielihyvää ku omalla perhevesssalla saa kyykytettyä aika montaa vehjettä  

 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 6.9.2015 14:27
				by Mehtäkonekuski
				Tuo kyllä hyvän mielen ku painaa räsällä jostain bemarista ohi 

 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 6.9.2015 14:46
				by Pasi Häkli
				Ja sitten harmittaa kun dieseli tourani painais vielä ohi räsästä  

 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 6.9.2015 21:31
				by Pia
				Pasi Häkli wrote:Ja sitten harmittaa kun dieseli tourani painais vielä ohi räsästä  

 
Haha! Just nii! 
Tuo mainittu Faabio päästeli tulemaan 180 lasissa ja minä perässä vajaalla kaasulla. Lappu lattiaan ja ohi. Löysin sitten kyseisen auton ffp:ltä ja kysyin että mitäs siinä tapahtu. Se oli tullut jo pitkästi kaasu pohjassa. :'D
 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 7.9.2015 18:59
				by Mehtäkonekuski
				Kyllä tuo räsä näppärästi tuntuu kulkevan, lastuahan tuo kaipais nii sais hupikerrointa lisää. Sanotaanko näin että kyllä sillä orimattilasta lahteen pääsee aika hujauksessa.
			 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 7.9.2015 19:09
				by Musti
				Mehtäkonekuski wrote:Kyllä tuo räsä näppärästi tuntuu kulkevan, lastuahan tuo kaipais nii sais hupikerrointa lisää. Sanotaanko näin että kyllä sillä orimattilasta lahteen pääsee aika hujauksessa.
Mut silti puhutaan ihan eri hevosvoimaluvuista kuin mitä näissä diisseliperhevankkureissa on...  

  ja se dieselin mahtava vääntö...
 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 7.9.2015 19:23
				by Kilu
				Eiköhän tältäkin palstalta löydä pari bensaa, jossa hevosvoimat ei jää dieseleistä jälkeen, ehkäpä päin vastoin  

  Ymmärrän kyllä, että skodan rapiat parisataa tuntuu tehokkaalta reilun sadan hv:n jälkeen. Siihen sitten lisäilee vaikkapa pariin otteeseen sata lisää, niin huomaa missä se tuntuu  

 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 7.9.2015 21:05
				by Pia
				^jaa kolahtiko nilkkaan puheet ripeistä diisseleistä? ;D 
Ei vaa, kyllä mä yhen todistettavasti ripeen viinaa imevän valkosen G4:sen tiiän. Nii ja punasen Audin. 
Btw, joko Kilu osallistuu pikkujouluihin tänä vuonna?
			 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 7.9.2015 22:46
				by Kilu
				Tietenkin kolahti  
 
 
Katsotaan, joko sitä joskus kykenisi illanviettoihin  
 
 
Ajattelin pistää VW-maskin takaisin keulaan varmistamaan, että varmasti selviää, että on hävinnyt volkkarille  

  Taustapeilistä voi katsoa, mikä näkyy ja menee ohi  

 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 8.9.2015 10:13
				by kotka
				Kun kerta pahasti virittelyn puolelle lipsahtelette, niin antakaapa vaikka puskaradiovinkkiä tuon yhden osan suhteen.
Se osa on siellä pakoputkessa, eräänlainen loukku, joka pitäisi tyhjentää. Ja sitten kai auton aivoille pitäisi kertoa että se on tyhjennetty.
Haluaisiko joku ko. operaation tehdä, tai kertoilla hiukan että miten. Etsitään sitten vaikka nosturia sen verran lainaan kun tarvis, jos se tyhjääminen on vain avaus, sisuksien koputtelu ja ummistus.
Hötsin jälkeen se on tehtävä, nyt pitää sitkutella sinne asti. Täytyy siirtymä ajaa vcds: avulla, kun en saa muuten regenerointia edes päälle, eikä se onnistu silloinkaan. 15 epäonnistunutta polttoyritystä näkyi viimeksi olleen ja ilmeisesti polttokerrat lukossa. Yrittää se sitä päälle, mutta ei.. Täyttöarvo siellä vajaa 33g, (jos tämä arvo katsottu oikeasta kohdasta) eli ei pitäisi olla täysi..
			 
			
					
				Sana vapaa
				Posted: 8.9.2015 10:20
				by Pia
				http://www.tdituning.fi" onclick="window.open(this.href);return false; Hannulle soittoo.
Nii ja onhan sua lähempänä Findiesel. 
Siihen tyhjennykseenhän löytyy ohjeita ja kuvia googlella mutta ohjelmaan tarviit koodaajan apua. Eli Findiesel tai sitte trippi Jykylään.
 
			 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 8.9.2015 14:04
				by kotka
				Findieselillä kävinkin ja tiedän tuon ohjelmointiasian. Hannu ei tähän hätään päässyt vastaamaan..
Isompi homma tässä revohkassa on tuo tyhjennys. Nyt kun olisi se kauan kaivattu oma talli nosturilla, niin sekin ongelma ratkeaisi helpommin.
Pitää selvitellä tuo tyhjentäminen omatoimisesti tehtynä ja se, että kauanko niin voi ajaa. Eli onko haittaa ajaa esim. muutamaa sataa kilsaa sen jälkeen ennen ohjelmaa. Ja samallahan sitä kokeilisi kutkutella muutaman lisäkaakin..
			 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 8.9.2015 21:17
				by Killer
				kotka wrote:Pitää selvitellä tuo tyhjentäminen omatoimisesti tehtynä ja se, että kauanko niin voi ajaa. Eli onko haittaa ajaa esim. muutamaa sataa kilsaa sen jälkeen ennen ohjelmaa. Ja samallahan sitä kokeilisi kutkutella muutaman lisäkaakin..
Ainakin n.500km onnistuu ilman ongelmia. Meillä ajettiin 2pvää kotosalla tyhjennyksen jälkeen ja sen jälkeen siirtyminen Kuusamo - Kuopio ilman ongelmia.
 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 9.9.2015 8:26
				by kotka
				Nyt näyttäisi valoa Passatin kanssa, mutta ehtii se vielä pimetä..
Hötsin jälkeen pitäisi päästä halliin nosturille pienelle tyhjennysoperaatiolle ja sitä myöten Jyväskylään koeajolle. Ja tämän hetkisen suunnitelman perusteella Jyväskylään mentäisiin kahden auton voimin. Jospa takaisin tultaisiin niin että minun vakiohepomäärä on siirtynyt G4 tdi farkkuun ja minullekin lisääntynyt jokunen.
Pitää kiittää Piaa linkkivinkistä, virtuaalikahveja on turha tarjota sillä ei ne mitään lämmitä.
			 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 9.9.2015 9:27
				by Sami Mäkinen
				Hannu on tyydyttänyt monta voiman-nälkäistä mieltä  

 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 9.9.2015 13:59
				by Pia
				Hanski on paras! <3
			 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 12.9.2015 22:01
				by Kilu
				Paljonkohan hinattavan ajoneuvon kanssa saa ajaa? Itse pistelin 60:ä, kun ei ole aiemmin samaa tilannetta tullut vastaan. Tämä oli valtatiellä 100km/h alueella. Ja tarkennuksena eli neliveto passatti hinasi pököttiä.
			 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 12.9.2015 22:30
				by Sami Mäkinen
				Eikös siihen päde ihan normaalit rajoitukset, mutta nykyäänhän ei saa enää hinata kuin hätätilanteessa pois esim motarilta... mutta ei saa hinata esim pajan pihaan suoraan... joku lakimuutos viime kesältä.
			 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 12.9.2015 22:57
				by Pasi Häkli
				Hinattaessa toista moottorikäyttöistä ajoneuvoa suurin sallittu nopeus on 60 km/h ellei hinattavalle ajoneuvolle ole määrätty vieläkin alhaisempaa nopeutta.
			 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 12.9.2015 23:24
				by Tero Paalanen
				Sami Mäkinen wrote:mutta nykyäänhän ei saa enää hinata kuin hätätilanteessa pois esim motarilta... mutta ei saa hinata esim pajan pihaan suoraan... joku lakimuutos viime kesältä.
Ko. laki ei koske yksityishenkilöä.
 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 12.9.2015 23:46
				by Jultsu
				Passatin radio ollut lähes mykkä aika pitkään, sain inspiraatiota taas tutkia asiaa ja ongelmaksi paljastui antennivahvistimen ja auton kaapelin liitos. Liittimet sivareilla vittuhun ja sokeripaloilla yhteen, keittiöstä pala foliota ympärille ja nipparilla metalli metallia vasten. Löytyi vähän eri malliin kanavia tämän jälkeen.
			 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 13.9.2015 0:20
				by Kilu
				Sami Mäkinen wrote:...nykyäänhän ei saa enää hinata kuin hätätilanteessa pois esim motarilta... mutta ei saa hinata esim pajan pihaan suoraan... joku lakimuutos viime kesältä.
Tuli kuitenkin hinattua reilut 20km ja suoraan pajan pihaan  

 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 13.9.2015 9:12
				by Sami Mäkinen
				En tiedä, nykyää vaa tullu trailerilla kuskattua  

 
			
					
				Re: Vs: Sana vapaa
				Posted: 14.9.2015 19:13
				by Mehtäkonekuski
				Pitäskö tän clubin tarran olla helppoki liimata lasii kii. Lähtee meinaa kirjaimet mukaa aika nopeeta 

 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 15.9.2015 8:29
				by Pia
				Aina siirtokalvotarraa liimatessa pitää tarra painella kunnolla kiinni siirtokalvoon ensin. 
Kerhon tarrassa kun on pientä tekstiä niin sen kans joutuu vähä tehä töitä mutta aina oon kyllä saanu liimattua ne.
			 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 15.9.2015 11:06
				by Mehtäkonekuski
				Koitin painella nii pirusti sitä ennenkö laitoin, yhden kerran ennen laittanu tuommosia tarroja. Pitää koittaa saaha niiltä pieniltä kirjaimilta vielä se kalvo pois...
			 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 15.9.2015 15:17
				by Pia
				Vähän kynnellä tai vastaavalla avitat niitä lähtemään irti.
			 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 29.9.2015 17:04
				by Kilu
				Pisti ilmoitus naurattamaan => 
http://www.nettiauto.com/volkswagen/passat/7526802" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 30.9.2015 12:26
				by muppis
				^
Luin ajatuksella nuo viat ja kaikki on sellaisia, että jätetty aikoinana korjaamatta ja aika vain pahentanut niitä.  
 
 
Eiköhän jokainen auto mene tuohon kuntoon, jos jätetään huoltamatta.
 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 30.9.2015 16:11
				by Pia
				Oon kyllä samaa mieltä. Kuluvia osia menny ja noilla kilometreillä voi kyllä jo odottaakki ongelmia. Ja miks on ostanu kolaroidun auton jos se kerran häirittee?
			 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 1.10.2015 17:32
				by Kilu
				Minkä paksuinen on W8 BG Passatin takakallistuksenvakaaja, oisko 17mm? 15mm on ainakin toisissa nelivedoissa. Ei sopinut RS6:sen 20mm vakaaja  

 Toki voi rankemmin modaamalla mennä, mutta nyt ei ole intoa.
 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 1.10.2015 20:10
				by Jultsu
				Näin muistelen itsekin että 17mm. Itsekin tuota RS6 tankoa omaani mallailin, mutta meni niin pelottavan lähelle vetarin kumeja että en uskaltanut. On noista ulkomaisilla foorumeilla juttua että ei ole ollut ongelmia. Niitä tangonpäätyjen pultinreiän ympäryksiä jos viitsisi smirklailla vähän pienemmiksi niin auttaisi jo kummasti.
			 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 1.10.2015 20:22
				by Kilu
				Onko B ja BG peräpäädyssä eroa?
			 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 1.10.2015 20:38
				by Jultsu
				sama tanko ainakin molemmissa.
p.s. ostahan kilu multa rs6 täysalumiininen taka-apurunko tuohon aakutoseen. se orkkis on kuitenkin jo puoliks mätä.  

 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 1.10.2015 21:13
				by Kilu
				Pitää olla halpa, kun olen €uron tunaroija  

 Kaipa tuo vakaaja pitää A6:seen pistää, mutta tarvitsen vastaavan passattiin, siellä se voima lepää. Vinkkejä kiitos.
 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 2.10.2015 12:31
				by Kilu
				Ihme homma, kun paksumpia takavakaajia löytyy vasta 3C malliin. RS:n vakaaja pitäisi katkaista keskeltä ja lyhentää. KW:n yms sivut plarattu ja ei löydy osaa  

 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 2.10.2015 16:31
				by Jultsu
				Ole nyt vaan rohkea ja smirklaa siitä tangosta ne ympärykset pyöreämmiksi. Saat sitten paremman syyn heittää taakse RS6 takadiffin (joka myös olis kaupan, vink vink) ja siihen W8 passatin paksummat takakepit, ovat 108mm sisälaipoilla.
			 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 2.10.2015 19:40
				by Kilu
				Tanko on liian pitkä keskeltä eli korikiinnitykset menee yli. 
Tuolla teetän uuden vakaajan. Nyt vaan tarttis saada mallikappaleen, kun oma auto pitää olla ajossa.
 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 2.10.2015 20:26
				by Jultsu
				Nehän saa myös smirklattua pois helposti. Mutta hei, jos olet tuollaista teettämässä niin muakin kiinnostaisi, onko hinnasta mitään arviota?
Vallilan takomosta on kyllä vähän huonoja kokemuksia, tilasin sieltä eibachin korkeussäädettävään alustaan uudet jouset ja ne tuli väärällä nimellä, pakkaamattomana paketissa (kolisivat toisiinsa), maalattuna paakuille viisivuotiaan toimesta ja alakierteet taivuteltu väärälle halkaisijalle.
			 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 2.10.2015 20:37
				by Kilu
				Tänään soitin ja 230€ hinta. 3-4 päivää kuulemma kestää.
			 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 2.10.2015 21:12
				by Jultsu
				Kysyitkö 20mm paksuna? Oliko niillä tarjota eri jäykkyyksiä eri materiaalein? Tuohon rahaan voisi juuri ja juuri uskaltaa kokeilla toistamiseenkin ko. puljua.
			 
			
					
				Re: Sana vapaa
				Posted: 2.10.2015 21:34
				by Kilu
				Hinta oli 20mm. En tiedä oliko puhelimen hemmo Suomea äidinkielenään puhuva ja muutenkin oli poissaoleva. Joten en mitään muuta kysellyt. Kun saan mallikappaleen, niin vien itse ja kyselen sitten lisää. Onko 3b/g passateissa kaikissa mitoiltaan sama 15mm tanko?