Page 129 of 131
Re: Sana vapaa
Posted: 30.6.2016 8:45
by Jultsu
Skeidassa oli varmaan täyttäkin täydempi kasko, passatissa tuskin muuta kuin hirvi ja palo joten sikäli vähän nihkeä vertailla.
Eikös nuo bemarit ole muutenkin vähän jo poissa muodista, nelivetoiset bensaturbot (VAG-konserniltahan näitä löytyy) on nyt SE juttu jolla teinit ajelee ja myös kolaroi.
Re: Sana vapaa
Posted: 30.6.2016 9:37
by Musti
Tiedä mikä vaikuttaa teho/painosuhteen lisäksi, mutta R:ssä on 30€ vuodessa kalliimmat vakuutukset ku GTD:ssä.
Re: Sana vapaa
Posted: 30.6.2016 21:10
by Mehtäkonekuski
Jultsu wrote:Skeidassa oli varmaan täyttäkin täydempi kasko, passatissa tuskin muuta kuin hirvi ja palo joten sikäli vähän nihkeä vertailla.
Joo ei mitään muistikuvaa paljon passatissa oli vakuutukset. Skodassa ei ollu parhainta kaskoa mitä turvalta sai. Bemariin tuli nyt ifiltä vakuutukset kamuxin laajakaskolla joka on parempi kuin turvan melkein paras kasko.
Re: Sana vapaa
Posted: 30.6.2016 21:12
by Kilu
Jos haluaa auton oikeasti kulkevan, niin turha on vakuutuksista ja varsinkaan kulutuksesta huolehtia.
Re: Sana vapaa
Posted: 1.7.2016 7:24
by Jultsu
Jos haluaa auton oikeasti kulkevan, niin turha on vakuutuksista ja varsinkaan kulutuksesta huolehtia.
Tarkoittaako tämä mystinen lausahdus sitä että sinä ajelet ilman liikennevakuutusta?
Re: Sana vapaa
Posted: 1.7.2016 8:57
by Mehtäkonekuski
Kilu wrote:Jos haluaa auton oikeasti kulkevan, niin turha on vakuutuksista ja varsinkaan kulutuksesta huolehtia.
Eipä mulla ideana ole ollut että auton pitää kulkea älyttömästi niinkuin taisin aikasemminkin mainita. Kyllä tää 5.3l/100km on ihan luksusta verrattuna 8l/100km.
Re: Sana vapaa
Posted: 1.7.2016 9:09
by sahti
Ei tietenkään ole suoraan verrannolliset ja toki kaskon laajuus vaikuttaa, silti kuulostaa paljolta kun tiedän mitä kaverit suurinpiirtein maksaa vakuutuksistaan ja kaikenlaisia autoja on sjossa.
Minulla oli avb-passatissa ilman bonuksia kevytkaskolla (jossa oikeastaan kaikki tarpeellinen) Ifistä jotain 830e. Nyt fenniassa 489e 25% bonuksilla. Joku 150-200e lähti kertalaakista pois vakuutuksen hinnasta kun vaihto ifistä fenniaan.
Re: Sana vapaa
Posted: 1.7.2016 9:46
by Musti
Mulla on GTD:ssä reilu 500€ loistokasko.
Re: Sana vapaa
Posted: 10.7.2016 15:55
by Musti
Meinasin Diffas tulla paukuttelemaan portterin kylkiä, mut en viittiny tulla häirittemään sun takakonttibileitä...

Re: Sana vapaa
Posted: 17.7.2016 13:02
by Mehtäkonekuski
Tulihan vahailtua auto eilen. Käytin Autoglym High Definition vahaa ja tulos oli todella hyvä. Hintaahan tuolla setillä oli 59€ mutta kyllä tuo vaha sitten riittääkin todella monelle kerralle. Suosittelen
Re: Sana vapaa
Posted: 18.7.2016 9:39
by sahti
Bemareista puheen ollen tuli viikonloppuna käytyä koeajamassa 530da, 2004 farmari eli E61 kai, mittarissa jo 275tkm. En vakavissa ostoaikeissa vaan mielenkiinnosta.
Kyseinen yksilö ei oikein vakuuttanut, peruutuspeilistä näki kun nousi iso pilvi valkoista savua kun antoi hanaa, vähän yskähtäen lähti käyntiin, huoltokirjana paperilappu 180tkm eteenpäin, keula täynnä kiveniskermiä, rumat liimausjäljet tuulilasissa ja apukuskin peilissä. Tuulilasi myös halki.
Olihan se silti mahtava auto ajaa ja 530d potentiaalinen vaihtoehto kun joskus autoa vaihtaa. Imusarjan läpät oli tuosta yksilöstä poistettu, sehän on vain n. 200€:n operaatio teetettynä.
Varmaan käyttökustannukset 2x passattiin verrattuna

ajonautinto sitten 10x
Re: Sana vapaa
Posted: 18.7.2016 16:29
by Mehtäkonekuski
Kävin tuossa kattoon tutun E90 335D bemaria. Lähti kun nakki haulikosta kun laitto lapun lattiaan. Tehoa vain 390hp ja vääntöä oli jotain 750nm luokkaa.
Pärjäs aika hyvin semmosta BMW M4 vastaan kiihdytyskisassa

Re: Sana vapaa
Posted: 18.7.2016 16:32
by diffas
Musti wrote:Meinasin Diffas tulla paukuttelemaan portterin kylkiä, mut en viittiny tulla häirittemään sun takakonttibileitä...

Tjaaha ei muuta ku kolistelemaan vaan. Sateelta suojassahan me vaan oltiin ... toisilla oli kyl huono happi

Re: Sana vapaa
Posted: 26.7.2016 18:38
by Mehtäkonekuski
Paljonkos rengaspaineiden pitää olla kun edessä on 245/35/19 ja takana 275/35/19 ?
Re: Sana vapaa
Posted: 26.7.2016 20:44
by Jultsu
Riippuu ajoneuvon massasta, mutta itse pistäisin täydet mitä renkaan kyljessä lukee (todnäk. 3.5bar)
Itse ajelen 235/40r19 3.5bar paineilla kesät talvet.
Re: Sana vapaa
Posted: 26.7.2016 21:01
by Mehtäkonekuski
Jultsu wrote:Riippuu ajoneuvon massasta, mutta itse pistäisin täydet mitä renkaan kyljessä lukee (todnäk. 3.5bar)
Itse ajelen 235/40r19 3.5bar paineilla kesät talvet.
Eiköhän tuo aikalailla samanverran paina kuin 3BG passatti
Re: Sana vapaa
Posted: 26.7.2016 21:25
by Jultsu
Jaa tuo 520D ? Kuivana ilman tuninkeja voi olla jossain 1600kg nurkilla? Mun passat heilahtaa päälle parin tonnin nykykuosissaan... Päälle 3bar pitäisin kuitenkin 19" kumeille jokatapauksessa.
Re: Sana vapaa
Posted: 28.7.2016 10:34
by Bisnes^
Mistä mä löydän 3gb pasuunaan tuulilasin alapuolelle kuuluvan muovin. Entinen omistaja on saanu siihen kauheen kokoisen halkeeman ja nyt tarvis hankkia kumminki uusi. Mutta mistä?

Re: Sana vapaa
Posted: 28.7.2016 12:26
by Tero Paalanen
Marmoritiskiltä.
Ei pitääs olla ku joku 40€:n osa.
Re: Sana vapaa
Posted: 30.7.2016 14:40
by Chatchat
Onko kukaan ostanut ebayn kautta noita golfin kaukoohjaimia, toimiiko vai onko halpis skeidaa?? esim tällänen
http://www.ebay.com/itm/3-Button-Foldin ... JX&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Sana vapaa
Posted: 30.7.2016 14:59
by muppis
Ostin pelkän kaken, kun se ajoneston siru on tuossa avaimen juuressa. En kyllä enää muista myyjää, mutta 3 vuotta toiminut. Ajonestolle uuden sirun ohjelmointi taitaa vaatia palatsissa käyntiä.
Re: Sana vapaa
Posted: 30.7.2016 15:33
by sahti
Oon ostanut pelkän avaimen lähetinosan. Tuo linkki on pelkkä kotelo mielestäni kun hinta 1.8 dollaria ja lukee case. Maksoi 30euroo noin. Pitää kattoo sieltä sisältä se koodi että täsmää.
Koodaus onnistuu itse jotenkin näin: toisella avaimella virrat päälle, astut ulos ja laitat kuskin oveen avaimen jossa kiinni uusi kake -> käännä avainta lukkoon päin ja paina samalla avaa-nappi pohjaan -> auto inahtaa ja oppii kaken.
Saatan muistaa jonkin vaiheen väärin kun 3v aikaa tuosta.
E: ainiin sulla golffi. Ei tietoa onnistuuko siinä samalla tavalla.
Re: Sana vapaa
Posted: 1.8.2016 18:14
by Chatchat
Olisikohan tossa sellainen täydellinen sarja mikä kävis vm. 1999 gti golfiin?
http://www.ebay.de/itm/VW-GOLF-MK4-POLO ... Sw3YNXZv7L" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Sana vapaa
Posted: 1.8.2016 21:07
by Jultsu
En tiedä sopivuudesta sanoa, mutta aika hölmöläisen hommaa ostaa 15 vuotta vanha käytetty kaukosäädinyksikkö, se kun on eka joka noista hajoaa. Mieluummin sitten se uusi kiinalainen piraattiosa.
Re: Sana vapaa
Posted: 1.8.2016 22:41
by Chatchat
Jos joku viittis laittaa linkkiä sellaiseen, olen vaan löytänyt niitä kuoria..???
Re: Sana vapaa
Posted: 1.8.2016 23:09
by muppis
Siinä kaukosäädin osassa pitäisi olla varaosanumero joka helpottaa hakemista. Sen lykkäät ebay hakuun, niin sitten löytyy jos niitä on edes olemassa.
(kyllä, volkkarilla on joka ruuvillekin varaosanumero. )
Jos sinulla on tuollainen pyöreä avain, niin ei niitä näytä olevan. Siinä kohtaan mahdollisuuksia on käydä jutteleen marmorilla avaimen mallin vaihdosta tai tyytyä kohtaloon, ellei täällä joku tiedä miten ajonestolle opetetaan uusi siru. Tais lähennellä mahdotonta se homma ilman jotain koodia, jos oikein muistan.
Marmorilla uusi avain on jotain luokkaa 150€. Ainakin 4 vuotta sitten oli.
Re: Sana vapaa
Posted: 2.8.2016 0:35
by Chatchat
Tossa mun kaukosäätimestä on se numero kadonnut/kulunut pois, eikä se kaukosäädinkään toimi, irtoilee avaimesta tuon tuosta ja sirukaan ei ole mitenkään kiinni...kaukosäädin maksais marmorilla 75€ mutta se avainosa ja sirukin olisi hyvä uusia
Re: Sana vapaa
Posted: 2.8.2016 8:57
by Jultsu
Lähtisin tollasella kokeilemaan:
http://www.ebay.com/itm/Remote-Key-2B-4 ... mk&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Multa onnistuu kyllä nelosgolffiin ajoneston koodaus ja uusien avaimien sopeutus, Pirkanmaa/Satakunta. Yks uusi ja täydellinen leikkaamaton taittoavainkin löytyy, tilattu 3BG passattiin mutta samaa taajuutta pitäis sen käyttää kuin nelosgolffissa, sitä keskuslukitusosaa siitä on ainakin helppo kokeilla koodata toimivaksi autoon, sen kun pystyy uusiokäyttämään toisin kuin ajoneston sirun..
Re: Sana vapaa
Posted: 2.8.2016 10:52
by Chatchat
Jultsu wrote:Lähtisin tollasella kokeilemaan:
http://www.ebay.com/itm/Remote-Key-2B-4 ... mk&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Multa onnistuu kyllä nelosgolffiin ajoneston koodaus ja uusien avaimien sopeutus, Pirkanmaa/Satakunta. Yks uusi ja täydellinen leikkaamaton taittoavainkin löytyy, tilattu 3BG passattiin mutta samaa taajuutta pitäis sen käyttää kuin nelosgolffissa, sitä keskuslukitusosaa siitä on ainakin helppo kokeilla koodata toimivaksi autoon, sen kun pystyy uusiokäyttämään toisin kuin ajoneston sirun..
Kiitos linkistä, laitoin tilaukseen katotaa mitä tulee ja saadaanko toimimaan...
Re: Sana vapaa
Posted: 5.8.2016 10:22
by Bisnes^
Mitkäs sumuvalon polttimot löytyy 3bg pasuunasta keulasta?
Re: Sana vapaa
Posted: 5.8.2016 22:41
by ibel
Bisnes^ wrote:Mitkäs sumuvalon polttimot löytyy 3bg pasuunasta keulasta?
H3
Re: Sana vapaa
Posted: 15.8.2016 7:41
by Monkelo
Allekirjoituksen Passat lähti eilen uudelle omistajalle. Kiitos saaduista neuvoista ja avusta foorumilaisille. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo..
Ps. Erityiset kiitokset Pasille

Re: Sana vapaa
Posted: 16.8.2016 18:13
by Zeussii
Varattu aika Savon autotunelle perjantaiksi
Nyt vaan jännitellään tulevia lukuja!
Re: Sana vapaa
Posted: 19.8.2016 8:33
by muppis
Nyt alkaa epäilyttää. Maantieajon keskikulutus 4.5 litraa satkulle, jotenkin liian vähän
Re: Sana vapaa
Posted: 19.8.2016 9:10
by sahti
Tuntuu että passatin penkit alkaa olla menettänyt ryhtinsä. Pitkällä matkalla perse puutuu ja saman huomannut myös muut jotka autolla ajanut.
Re: Sana vapaa
Posted: 21.8.2016 10:01
by PasaatiVR6
Oli joskus taannoin muutaman kaverin kanssa keskustelua katsastuksesta.
Ihmettelyä herätti nyky vaateet katsastuksessa, autovero ja liikennevakuutus tulee maksettuna katsastukseen mentäessä. Autoveroa pidettiin tietysti itsestään selvyytenä, mutta liikennevakuutus ?
Mihin perustuu vaade että liikennevakuutus täytyy olla maksettuna katsastukseen mentäessä jos haluaa auton tieliikkennekäytön jatkuvan katsastuksen jälkeenkin ?
Jos autoon on jo aiemmin otettu liikennevakuutus, ei vakuutus katkea vaikka viimeisin erä olisikin maksamatta ellei sitä erikseen irtisanota, irtosanominen taas näkyy kyllä Trafin tiedoissa.
Kyselimme jopa asiaa Trafilta, mutta vastauksessa oli vaan lainattu lakia/säädöstä jossa mainitaan liikennevakuutuksen oltava maksettuna.
Kummastuttaa mikä on Trafin intressi liikennevakuutuksen suhteen ? Onko vakuutusyhtiöt jotenkin saaneet Trafin "perintätoimistoksi" liikennevakuutusmaksuille, että ihmiset maksavat varmasti ainakin kerran vuodessa liikennevakuutusmaksun, jos haluavat autonsa laillisesti tieliikenne käyttöön ? Luulisi että Trafille riittää kun autossa on voimassa oleva tieliikennevakuutus. Tieliikennevakuutushan on voimassa, niin kauan kunnes se irtisanotaan, on maksut sitten maksettu tai ei.
Re: Sana vapaa
Posted: 21.8.2016 10:45
by muppis
Eipä mulle ole koskaan konttorilla ulistu, vaikka vakuutusmaksu on ollut myöhässä. Niin kauan kuin vakuutusyhtiö ei ilmoita Trafille muutosta, niin se on Trafin näkökulmasta maksettu. Käyttävät tuota maksamis sanaa pelotteena, kun se tarkoittaa eriä kuin voimassa oleva vaikka käytännössä eroa ei ole.
Liittyy eri tapaukseen, mutta vakuutusyhtiöihin kuitenkin. Vakuutusyhtiö maksoi minulle korvauksia vakuutuksesta, jonka maksu oli melkein kk myöhässä. Sanoivat vain, että se on niin kauan voimassa kunnes se lähetetään perintään ja siihen menee helposti kaikkine maksumuistutuksineen parikin kuukautta.
Re: Sana vapaa
Posted: 23.8.2016 23:17
by Kilu
Missäköhän 3B Passatin bensapumpun johtosarjan maadoituspiste sijaitsee?
Re: Sana vapaa
Posted: 24.8.2016 17:28
by Musti
Voi voi...
Re: Sana vapaa
Posted: 26.8.2016 11:48
by Musti
Musti wrote:
Voi voi...
Tilanteet elää... Passatista meni 2 pytyn puola, ja öljyä kuluu, niin tää låhti takasin liikkeeseen ja hain tilalle B7:n

Re: Sana vapaa
Posted: 26.8.2016 23:28
by ibel
Musti wrote:Musti wrote:
Voi voi...
Tilanteet elää... Passatista meni 2 pytyn puola, ja öljyä kuluu, niin tää låhti takasin liikkeeseen ja hain tilalle B7:n

No sinähä vaihat autoa ku kalsareita.

Re: Sana vapaa
Posted: 27.8.2016 10:02
by Sami Mäkinen
ibel wrote:Musti wrote:Musti wrote:
Voi voi...
Tilanteet elää... Passatista meni 2 pytyn puola, ja öljyä kuluu, niin tää låhti takasin liikkeeseen ja hain tilalle B7:n

No sinähä vaihat autoa ku kalsareita.

vaihtaako joku noin usein kalsarit

Re: Sana vapaa
Posted: 28.8.2016 13:55
by Chatchat
Käykö golf variant osat hatchbackiin kuinka hyvin esim; lokarit,penkit, ovipahvit ja muut etuosan osat? itsellä vm99 hatchback ja tarvis osia
Re: Sana vapaa
Posted: 29.8.2016 8:27
by Monkelo
Auton metsästys jatkuu.. Ei napannut tämän tai edellisen viikonlopun ehdokkaat

On se vaikeaa
Re: Sana vapaa
Posted: 29.8.2016 9:37
by muppis
Chatchat wrote:Käykö golf variant osat hatchbackiin kuinka hyvin esim; lokarit,penkit, ovipahvit ja muut etuosan osat? itsellä vm99 hatchback ja tarvis osia
Ovipahveja epäilen, jos on kolmiovinen. Niissä tuppaa ovet olemaan isompia kuin viisovisissa.
Samoten penkkien kohdalla sama ideologia, että sinne taakse pitää päästä helpommin. Ei ole kokemusta, mutta en näe myöskään syytä miksei penkit menisi paikalleen. Säädöt vain erilaiset.
Ovista eteenpäin mahdollisuudet paranee.
Jos sinulla on heittää varaosakoodia, niin sillä saa selville mihin malliin se passaa.
Re: Sana vapaa
Posted: 29.8.2016 20:43
by Chatchat
muppis wrote:Chatchat wrote:Käykö golf variant osat hatchbackiin kuinka hyvin esim; lokarit,penkit, ovipahvit ja muut etuosan osat? itsellä vm99 hatchback ja tarvis osia
Ovipahveja epäilen, jos on kolmiovinen. Niissä tuppaa ovet olemaan isompia kuin viisovisissa.
Samoten penkkien kohdalla sama ideologia, että sinne taakse pitää päästä helpommin. Ei ole kokemusta, mutta en näe myöskään syytä miksei penkit menisi paikalleen. Säädöt vain erilaiset.
Ovista eteenpäin mahdollisuudet paranee.
Jos sinulla on heittää varaosakoodia, niin sillä saa selville mihin malliin se passaa.
5 ovinen on toi mun hatchback golf.....sen tiedän että 3 ovisessa oln erinlainen sisusta mutta kuinka sit 5 oviset luulis että pitkälti olisi samanlainen sisusta peräkonttia lukuunottamatta...
Re: Sana vapaa
Posted: 30.9.2016 10:53
by PasaatiVR6
Jonkin aikaa foorumilla pyörineenä olen huomannut Tekniikka-osiossa ilmeisesti tälle foorumille ominaisen piirteen.
Monesti näkee kyselyn ensimmäisinä vastauksina kyselyn/neuvon vikakoodien lukemisesta.
Ja apuahan niistä usein onkin, mutta mun mielestä niihin liian orjallinen tuijottaminen saattaa poikia vaan mahtavan päänsäryn ja vi###sen, koska usein vikakoodi saattaa kertoa oiretta, ei sen aiheuttajaa.
Myöskin joissain tapauksissa hyvin erillaiset viat aiheuttaa hyvin samankaltaista ongelmaa.
Lisäksi jotku diagnostiikan alla olevista komponenteista, ei välttämättä anna vikakoodia vaillinaisen toiminnan alkuvaiheessa.
Toinen juttu minkä olen pannut merkille, on se että joku kyselee jostain viasta, joku vastaa, että vika saattaa olla
siinä tai siinä.
Kohta kyselyn aloittaja postaa ostaneen uuden osan ja vaihtaneensa sen, eikä auttanut.
Tietysti jokainen toimii tavallaan, mutta omasta mielestäni kannattaisi selvittää pystyykö ehdotetun vikakohteen
toiminnan jotenkin tarkistamaan, ennen kuin alkaa uutta osaa ostamaan, säästyisi turhalta odottelulta, työltä ja mikä tärkeintä turhalta rahan menolta.
Kolmanneksi, aika paljon Tekniikka-osioon kuuluvia vikakyselyjä tulee tänne sana vapaa osioon ?
Useilla muilla foorumeilla modet siirtelee ne oikeaan osioonsa, ei ilmeisesti tapana tällä foorumilla ?
Eihän siinä sinänsä mitään, mutta vähän sekavaa, kun selviä vikakyselyjä löytyy sieltä sun täältä....
Re: Sana vapaa
Posted: 30.9.2016 11:54
by ibel
Kiitos palautteesta, raapustin omat kommentit noihin.
PasaatiVR6 wrote:Jonkin aikaa foorumilla pyörineenä olen huomannut Tekniikka-osiossa ilmeisesti tälle foorumille ominaisen piirteen.
Monesti näkee kyselyn ensimmäisinä vastauksina kyselyn/neuvon vikakoodien lukemisesta.
Ja apuahan niistä usein onkin, mutta mun mielestä niihin liian orjallinen tuijottaminen saattaa poikia vaan mahtavan päänsäryn ja vi###sen, koska usein vikakoodi saattaa kertoa oiretta, ei sen aiheuttajaa.
Myöskin joissain tapauksissa hyvin erillaiset viat aiheuttaa hyvin samankaltaista ongelmaa.
Lisäksi jotku diagnostiikan alla olevista komponenteista, ei välttämättä anna vikakoodia vaillinaisen toiminnan alkuvaiheessa.
Esimerkiksi hehkunvalon vilkkuminen voi johtua monesta syystä, ekana kannattaa tarkistaa jarruvalojen toiminta ja sitten vikakoodeista voi löytyä se syyllinen, joka onkin ihan muualla. Kristallipalloa meillä ei kellään ole ja siks siinä autossa on se diagnostiikka, että katottais se ensiksi, jotta säästyy aikaa rahaa ja vaivaa siltä turhien osien turhaan vaihtamiselta. Sitten on näitä vikoja, jotka ei näytä vikakoodia, esim. ovivalojen toimimattomuus, lämpömittarin epälooginen toiminta, kun järjestelmä ei "tunnista" vikaa. Useassa tilanteessa auto osaa itse kertoa mikä on vialla tai mihin vika viittaa ja kun postaa spesifimmän vikakoodin kuin P0329 niin siitäkin voi päätellä jotain. Kyseisen vikakoodin voi etsiä esim.
Ross-Techin vikakoodiluettelosta. Ja usein ajossa tiettyjen kanavien logittaminen voi paljastaa vian, kuten vaikka MAF:in hajoaminen ei anna vikakoodia ennenkuin on totaalikuollut.
PasaatiVR6 wrote:Toinen juttu minkä olen pannut merkille, on se että joku kyselee jostain viasta, joku vastaa, että vika saattaa olla
siinä tai siinä.
Kohta kyselyn aloittaja postaa ostaneen uuden osan ja vaihtaneensa sen, eikä auttanut.
Tietysti jokainen toimii tavallaan, mutta omasta mielestäni kannattaisi selvittää pystyykö ehdotetun vikakohteen
toiminnan jotenkin tarkistamaan, ennen kuin alkaa uutta osaa ostamaan, säästyisi turhalta odottelulta, työltä ja mikä tärkeintä turhalta rahan menolta.
Joitain vikoja on vaikea diagnosoida internetin välityksellä, jollonka on vaikea sanoa just tiettyä osaa mikä voi aiheuttaa kyseisen vian/ominaisuuden. Esim. huono käynnistyminen voi johtua monesta seikasta. Kukaan ei varmaan kiellä ottamasta ehdotettua osaa irti ja putsaavan sen ja kokeilla sitten uudestaan ennen kuin vaihtaa uuden osan, toki jotkut osat saattaa tarvita sopeutuksen esim. VCDS:llä.
PasaatiVR6 wrote:
Kolmanneksi, aika paljon Tekniikka-osioon kuuluvia vikakyselyjä tulee tänne sana vapaa osioon ?
Useilla muilla foorumeilla modet siirtelee ne oikeaan osioonsa, ei ilmeisesti tapana tällä foorumilla ?
Eihän siinä sinänsä mitään, mutta vähän sekavaa, kun selviä vikakyselyjä löytyy sieltä sun täältä....
Tervetuloa kerhon jäseneksi, 10€ vuosimaksulla pääset mukaan kerhon tapahtumiin ja vaikuttamaan foorumin toimintaan, esimerkiksi keväisin järjestettävässä vuosikokouksessa pohditaan porukalla näitä foorumin kehitysideoita, jossa myös valitaan hallituksen jäsenistö seuraavaksi vuodeksi.

Jos halukkuutta löytyy niin modeksi pääseminenkään ei ole mahdottomuus.
Ohjeet liittymiseen löytyy
täältä.
Re: Sana vapaa
Posted: 30.9.2016 12:38
by PasaatiVR6
ibel wrote:Kiitos palautteesta, raapustin omat kommentit noihin.
PasaatiVR6 wrote:
Kolmanneksi, aika paljon Tekniikka-osioon kuuluvia vikakyselyjä tulee tänne sana vapaa osioon ?
Useilla muilla foorumeilla modet siirtelee ne oikeaan osioonsa, ei ilmeisesti tapana tällä foorumilla ?
Eihän siinä sinänsä mitään, mutta vähän sekavaa, kun selviä vikakyselyjä löytyy sieltä sun täältä....
Tervetuloa kerhon jäseneksi, 10€ vuosimaksulla pääset mukaan kerhon tapahtumiin ja vaikuttamaan foorumin toimintaan, esimerkiksi keväisin järjestettävässä vuosikokouksessa pohditaan porukalla näitä foorumin kehitysideoita, jossa myös valitaan hallituksen jäsenistö seuraavaksi vuodeksi.

Jos halukkuutta löytyy niin modeksi pääseminenkään ei ole mahdottomuus.
Ohjeet liittymiseen löytyy
täältä.
En tarkoittanut postaukseni loppuosan tekstiä miksikään toiminnan kyseenalaistamiseksi tai arvosteluksikaan
siksi oli kysymysmerkit lopussa
Pikemmin kysyviksi toteamuksiksi
Moden homma ei tällä haavaa kiinnosta, koska olen foorumilla niin satunnaisesti
toiseksi kyllästyn ajan mittaan millä tahansa autofoorumilla pyörimiseen milloin mistäkin syystä
niin on käynyt jo moneen otteeseen.....
mm. Useampi VolvoLandia versio, volvofinns, volvo club, audifinns, Opel Club Finland, joku Rellufoorumikin
näin muutamia mainitakseni
Re: Sana vapaa
Posted: 18.10.2016 7:35
by Monkelo
Monkelo wrote:Auton metsästys jatkuu.. Ei napannut tämän tai edellisen viikonlopun ehdokkaat

On se vaikeaa
Vihdoin saatiin tämäkin ratkaistua, huh..
BMW leivissä mennään ja malli e60. Keväällä mahdollisesti muuta?
Varusteet ihan ok, tehdas webasto kaukosäädöllä, lämmitettävä ratti, pro navi, tutkat, xenon ja jotain mitä ei vielä edes tiedä
Seurataan tätä palstaa kuitenkin aktiivisesti ilman vaggiakin
