Killer wrote:Eka lumet tuli ja heti yhdellä naisella tuli nopeuden virhearviointi risteyksessä.
Nyt on B7:n kuskin nurkka läjässä, bagit räjähti, tuulilasi sökö, umpio yms... Maanantaina tarkastajan kanssa neuvottelemaan meneekö lunastukseen. Puhelimessa jo sanoi että siinä ja siinä. Kustannusarvio korjaukselle n. 17000€.
Lunariin meni.
Nyt on katseet suunnattu samanlaiseen tai alltrackiin tai sitten uuteen RS Octaviaan. Tekniikka pysyy edelleen tdi+4motion+dsg.
Octaviassa on sisällä lähes yhtätilavaa, mutta kontti on lainattu mahdollisesti golffista.
B7:a tai alltrackia ei tahdo löytyä edes Ruotista tai Saksasta meidän varustelutasolla n.100tkm ajettuna alle 32-35k€ luokassa
Ruotsissa kaikissa on täys nahkasisusta eikä takana penkinlämmittimiä
sahti wrote:
Kävin tuossa lämpimikseni kyselemässä vaihtotarjouksia passatista. Työ vaatii ajoa omalla autolla 1-2x viikkoon kun työmailla käy niin nää vikojen selvittelyt ja huoltoaikojen odottelut välillä hankaloittaa arkea.
Millaisella korolla olette autolainaa saaneet? Tuossa yksi minkä sain liikkeestä oli 2100e vaihtorahaa pasuunasta, joku alta 200e alotusmaksu ja 2.9% + 9e/kk. Välillä näkee noita 0-1.9% rahoitustarjouksiakin tosin niissä varmaan on kulut ympätty auton hintaan.
Nyt kun olen kysellyt niin 2,9-3,9% ja siihen kk maksu sekä aloitusmaksu on ihan normaali, yhdessä paikassa tarjottiin 1,9% korolla vuodenloppuun.
Tuohon uuteen RS:n sain 1% korolla tarjouksen, jonka takia on erittäin houkutteleva vaihtoehto
