harrilta ostettu pohjapanssari meni paikoilleen ja eberi "siinä sivussa" vai olisko toisinpäin....
ei ton helpommaks pohjapanssarin laittoa kyl saa, ainoo huono että tulee aika alas, jonkin verran kosketuksia jo tullu mut onneks o kestävää tekoo
Aamulla vaihdoin tuon Pinskun 9600:sen paikalleen. Tosin pitäisi vielä saada ne piuhat survottua että saa mankan kunnolla paikalleen. Miksi pitää tehdä niin ahdasta...
Skyline kaverilta? Se ei taida olla ihan köyhän talon porsas kun tota prokkista tossa on kattellu?
Eilisyön prokkiksena saatiin 3" ränni aika pitkälle, yhtä saumaa vielä pitää kiertää että saa rungosta irti ja sitten saumat valmiiksi. Getraggi ja kardaanihan siellä jo on alla että alkaa ikuisuusprojekti valmistumaan vasten nimitystä. Just sopivasti talvikeleille
Edit: pannaas kuva aikaansaannoksista
Last edited by AjH on 19.10.2007 16:47, edited 3 times in total.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
skylinekaveri kyllä mut ei sama sillä R32 ja R33 ... 32 o rataleluna... perkele olis tänään päässy niitten kans alastarolle ajelee klo 17-19 ... mut ei jaksa vaihtaa kesärenkaita takasi.. ja olis vaan tientukkona =D tai se ny mietiskelee et antaako mulle 525 turpopemarin ajoon jos menis sen kans =) eilen mitattu raumalla hiukan yli 420hp ja melkein 600nm =) on kuulemma kyllä kuivallakin kelillä liukasta 20" vanteiden kanssa... saas ny nähä pääseekö leikkii pikkusen tekis mieli kyyllä
TerZi1982 wrote:skylinekaveri kyllä mut ei sama sillä R32 ja R33 ... 32 o rataleluna...
Niinno noitahan ny rupee oleen jo joka tallissa ainakin yks. Eilen ilmaantu ensimmäinen Skyline (R33) Tampereen aktiiviporukkaan, tuli sekin odotus päätökseen.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Kaverilla vastaava peli. Aika paljon on vaan ollut ongelmia: Äänikortti levisi, hiiri hajosi, kajarit takkuilee. Huoltokaan ei toimi siten kuin oman HP:n kanssa 5 vuotta sitten.
No, toivottavasti vain yksittäistapaus.
Kaverilla vastaava peli. Aika paljon on vaan ollut ongelmia: Äänikortti levisi, hiiri hajosi, kajarit takkuilee. Huoltokaan ei toimi siten kuin oman HP:n kanssa 5 vuotta sitten.
Muistelin että nuo nykyiset kuluttajamallin HP:t olisivat jotain bulkkilaitteita, jotka joku muu valmistaja on kasannut.
- Mikko - wrote:Huoltokaan ei toimi siten kuin oman HP:n kanssa 5 vuotta sitten.
No, toivottavasti vain yksittäistapaus.
Meidän HP:sta meni levyasema rikki ja kun takuuta oli jäljellä ni se oli pakko laittaa
huoltoon johonkin espoolaiseen firmaan. Aseman korjaaminen kesti lopulta 2kk.
Päätin tänään tyhjentää PA-suodattimesta vedet pois pohjalta, niin se muovinen kierre päätti katketa pohjatulpasta. Sain sen pohjatulpan kuitenkin monen yrityksen jälkeen kiristettyä suodinta vasten niin että lähti käyntiin ja huomenna pääsee nilkuttaen hakemaan uuden suodattimen. Mitä tästä opimme, aina varasuodatin hyllyssä vaikka et joka vuosi vaihdakaan sitä.
Sellanen päivän projekti. Kädet haisee nyt niin miehekkäästi dieselille, joten saanti on taattu vaimon vieressä illalla.
Mutta muuten on oltu kyllä tosi tyytyväisiä. Ainut miinus, että ainakaan tuohon meidän koneeseen ei
ole XP:tä saatavana. Vista tahtoo viedä resursseja melko paljon...
Microsoft antaa kaikille Vistan omistajilla mahdollisuuden asentaa xp. Käyttäjällä pitää olla oma asennuscd (oem) ja aktivointi pitää tehdä puhelimessa.
JukkaA wrote:Microsoft antaa kaikille Vistan omistajilla mahdollisuuden asentaa xp. Käyttäjällä pitää olla oma asennuscd (oem) ja aktivointi pitää tehdä puhelimessa.
Mitenkäs tämä toimii meillä, kun tätä konemallia on saanut vain vistalla. Ajureita ei varmaan ole xp:tä varten ole
olemassa.
JukkaA wrote:Microsoft antaa kaikille Vistan omistajilla mahdollisuuden asentaa xp. Käyttäjällä pitää olla oma asennuscd (oem) ja aktivointi pitää tehdä puhelimessa.
Mitenkäs tämä toimii meillä, kun tätä konemallia on saanut vain vistalla. Ajureita ei varmaan ole xp:tä varten ole
olemassa.
Vista pitää olla Business tai Home Premium kait. Ajureita on varmasti vielä XPlle, ei ole yhtään uutta laitetta tai piirisarjaa tullut vielä josta XP tuki olisi uupunut?
Päivän projektia, putkisto alkaa olla valmis (tai siis on), toisessa kuvassa onnistunutta saumausta:
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Imuroin Boran ja sittä värkkäsin duunin tietsikalle kajaritelineen, ku meinas mennä hermo, ku olivat aina "jaloissa". Nyt saa ämyrit flätin yläpuolelle jytisemään! Saattaahan ne taas kattoo, et voi jestas tuota sekopäätä....
elä ny kyllä mäkin jonkin aikaa sitte vein halliin vanhan viritinvahvistimen ja ripustin kajjarit ylös seinustalle hallin päätyihin =) (autokorjaamo)
toi sun kajariteline on kyllä aika erikoisen näkönen
Heh!!!! Löytypähän käyttöö vanhalle koululaislampulle!!! Mulla ei oo tallissa ku ikivanha Sharpin mankka irrotettavilla kajareilla, mutta katossa on kyllä sitten 28" Finlux ryyditettynä digiboxilla Ei puutu ku sänky ja voinkin muuttaa talliin!!!
Kuuntelin autoration ohjelmat loppuun, Enään ei kuulu ku joku Radio Aalto ja CD, muut on pelkkää suhinaa, joten kaippa ohjelmat on tosta mankasta loppu.
Otetaan vastaan vihjeitä edullisesta mp3 kelpoisesta soittimesta jossa olisi herkkä radio. Myös käytetyt kuitilliset huomioidaan.
JyriT wrote:Kuuntelin autoration ohjelmat loppuun, Enään ei kuulu ku joku Radio Aalto ja CD, muut on pelkkää suhinaa, joten kaippa ohjelmat on tosta mankasta loppu.
Otetaan vastaan vihjeitä edullisesta mp3 kelpoisesta soittimesta jossa olisi herkkä radio. Myös käytetyt kuitilliset huomioidaan.
Omassa "sinisessä pisteessä" hävinnyt mm. AF-toiminto, eli ei osaa vaihtaa lennossa saman kanavan eritaajuutta. Näytöstäkin hävisi kaikki punaiset osat
Jos sitä jossain vaiheessa kävisi hakemassa uuden mankan, kunhan aikaa siunaantuu vaan asentamiseen - ei vaan viitsisi mitään "diskopalloa" ostaa vilkkumaan tuohon kojelautaan. Olisi kiva myös, että valot sattuisivat edes jotenkin IV:n värimaailmaan.
Beckerillä on tuommoisia apaut volkkarin väreihin sopivia autosoittimia. Ei turhia vilkkuvaloja ja ainakin tuo oma yksilö on sen kolmisen vuotta toiminut hyvin.
Kyseessä siis tätä grandprixiä edeltävä versio eli mexico. http://www.caraudio24.de/images/product ... 5577_0.jpg
JyriT: Meillä oli viime talvella kolme kuukautta JVC:n KD-G721 Golfissa, kai se radio hieman paremmin kuului vrt. Pioneerimme.
---
Talvirenkaat tuli vaihdettua Golfiin, kyllä ne 15" peltivanteet orkkis pölykapseleilla on nätit.
Ja huoltoasemien rengaspainemittarit qusee huolella, täytyy maanantaina käydä ihan oikeassa rengasliikkeessä kattomassa oikeat paineet.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
EGR:n ja imusarjan väliin tuli laitettua peltilevy ja talvirenkaat vaihdettua alle.
EGR on kyllä ollut tulpattuna jo puoli vuotta, mutta nyt kun imusarja on kemikaalipesurilla puhdistettu niin varmistettu ettei EGR vuoda pakokaasuja imusarjaan.
Huoltoliikkeen projektina: 10kpl uusia vanttiilejä, kansi koneistettu, uudet venttiilinnostajat, jakoremmin ja kiristäjän vaihto.