Page 1 of 1

Volkkarin ruisku III 1,8 cl

Posted: 13.1.2011 18:08
by Talvikiesi
Golf variant III 1,8 cl 90hv ykspisteruisku.
Monenlaasta nykimävikaa ollut.
Puola, tulpanjohdot, puolanjohto, sytytystulpat vaihdettu
Ruisku purettu ja putsattu
Imusarjan ja ruiskun välinen laippa uusittu
Alipaineletkut vaihdettu

Nykiminen vaan jatkuu.. senverran roplasin lisää ja huomasin että se ruiskuläpän asento seilaa eestaas, ja kone rykii aikalailla. Mistä tähän tulee virta/ohjaus? Vai onko toi asentoläppähärdelli paskana? Motonetis ei ainakaa ollu edes myytävänä. JOS jollakin on neuvoa, tai osaa myytävänä... saa laittaa mailia.

Sen verran mennyt autoon rahaa, et pian paalaan sen silkasta huvista.

Ajettu vain 270tkm total.

Posted: 23.1.2011 15:59
by Talvikiesi
Uppista

Nyt ei tuu enää bensaa ruiskullekkaa enää... onko bensapumppu tuolla peräluukun kannen alla?
Millanen mötti se on, koho samassa?
Virrat kääntää päälle, nii mitää hurinaa ei enää kuulu... Sulake ehjä jne.

Marmoritiskille en lähde.

Posted: 23.1.2011 19:29
by Pasi Häkli
Jos pumpulle asti tulee virtaa niin eiköhän se pumppu ole sökönä. Semmosia tapauksia on ollut että moottorin johtosarja hankaantuu puhki venttiilikopan kohdalta, ja polttaa polttoainepumpun sulakkeen. Mutta sanoit että sulakkeet on ehjät.
Vaikka sulake on ehjä niin relekin voi olla rikki. Helpoin tapa on mitata se suoraan pumpulta, tuleeko jännitettä kun kääntää virrat päälle.

Ja joo se on just siellä tankin sisällä se pumppu.

Posted: 7.4.2011 16:13
by Talvikiesi
Variantti seisonu hetken, on ollu muita projekteja.
Pumpulle ei tuu virtaa, eikä sulakerasialle jne...melkein jokapaikka on katottu läpi, enkä vaa vikaa löyrä.
Lähtiessäni muihin hommiin, ja kun olin laittamas takaluukkua kii...huomasin että takaluukun sisälle meneväs johtosarjas(kuskinpuoli) oli ainaki yks mustapiuha nirhaantunu poikki....olisko yhteyttä? no anyway, sen kokeilen huomenna..nytten enää kerenny.