Page 1 of 1
VW huollot Tampereella
Posted: 18.1.2011 18:07
by Alkaline
Moi,
taas on aika auton huollon. Onko kokemuksia Tampereen alueelta autokorjaamoista joissa määräaikahuoltoja tehdään? Ajattelin sääsätää ja huollattaa jossain muualla kun laakkosella. Eli kaikki muut periaatteessa kelpaa. Lähinnä kiinnostaa tietysti jos on hyviä kokemuksia niin osaa mennä kyselemään ja huonoja välttää.
Mitähän mahtaa kuulua 140tkm huoltoon (vai onko se 150tkm huolto)? Pystyiskö jopa itse tekemään?
Posted: 18.1.2011 20:34
by Razur
Hakala lempäälässä.
Posted: 20.1.2011 20:55
by markli76
Ite olen käyttänyt tuolla Nokialla (lähellä Terraa) Autokorjaamo Huoltopisteessä. Osote on Kunnansarka 4. Tarkka kaveri ja osaa hommansa sekä lisäksi edullinen.
Posted: 20.1.2011 22:25
by Alkaline
löytyiskös vielä muita?
Mitenkäs toi huolto onks siinä muuta kun öljyn vaihto ja suodattimet?
Posted: 25.1.2011 21:15
by Alkaline
noniin muutaman korjaamon löysin jotka ovat peräti jotain vw huoltoja
Autokorjaamo VW-Korjaamo Voke Ky
Kortteentie 8
33800 TAMPERE
LMS Service - TampereLMS Service - Tampere
Paasikiventie 16 C
33230 TAMPERE
http://www.hakala-yhtiot.com/
HLS-Auto
onko näistä kokemuksia kellään ja ovatko valtuutettuaj vw huoltoja???
Posted: 6.2.2011 22:12
by Tommi N
Hakalaan soitin lauantaina ja pyysin korjauskustannnuslaskelmaa, ja ainakin puhelinkeskustelusta jäi hyvä maku ko. firmasta. Jaksoi vkl aikana vielä tehdä ko. arvion puh.keskustelun perusteella. Hinnoista en osaa sanoa onko paljon vai vähän, tuskin ainakaan sen kalliimpi kuin marmoritiskillä.. Mahdollisesti vien huomenna taikka ylihuomenna auton sinne työstettäväksi, laitan mahdolliset lisäkokemukset tänne työn laadusta.
Posted: 7.2.2011 19:16
by Alkaline
vertailua tehtyäni:
Voke 150-200,-
Hakala 150-200
Laakkonen 350,-
Varasin ajan vokelle. Katotaan miten äijän käy.
Samalla vaihdetaan long life huollosta kiinteeseen 15tkm huoltoväliin. Kuulemma näitä golffeja on mennyt rikki siksi että ll öljyssä ei ole pesuominaisuutta ja kone on ajan myötä kerännyt kaikkee paskaa koneeseen ja loppujenlopuksi öjynpaineet ja voitelu pieleen ja kilahtanut siksi. Tiedä onko perää tai kokemuksia asiasta ihmisillä?
Posted: 7.2.2011 19:44
by bueno
HLS-autosta ja Hakalasta on kokemuksia. HLS:ssä on tullu teetettyä perushuolto, jakopääremppa ja sit jotain vakionopeudensäätimen aktivointia. Siellä asioidessa tulee välistä semmonen olo, että pitäis pahoitella, kun toin auton huoltoon. Toisaalta kun homma toimii ja hinnat on suht. kohdallaan ja liike on suht lähellä kotia, niin kyllähän siellä mielellään autoansa käyttää. Asiakaspalveluun voisivat palkata jonkun esittämään mukavaa.
Hakalassa käytin autoa, kun se romuuttui parkkihallirallissa. Asiakaspalvelu oli loistavaa ja työnjälki oli ensiluokkaista. Toisaalta, kun korjaukset menee vakuutusyhtiön piikkiin, niin tekevät varmaan mielellään homman kunnolla ja kustannuksiinkin voi ympätä aina pientä extraa.
Posted: 7.2.2011 20:41
by AjH
OT: LL sössöistä on tällä foorumilla jo juttua. Ylipitkäksi ajettu LL-huoltoväli(!) tukkii sihdin ja tietää mitä se tekee... Tarkemmin en tiedä kertoa syntymekanismia mutta kaveri kun Laakkosella on niin on näitä korjaillu. Passatissa erityisesti ikävä homma kun öljypohja on kelkan päällä ettei ole ihan suorilta irrotettavissa edes.
Posted: 8.2.2011 7:15
by Pasi Häkli
^ Jostain vielä luin(en tiedä onko essonbaaria), että 1.8 bensamoottoreissa on tiheämpi verkko siinä öljysihdissä joka myös edesauttaa tukkeutumista. Ite vähän epäilisin että on mututietoa... Koska sitä sihdin tukkeutumista on ollut muissakin moottoreissa, mutta vähemmän.
Posted: 8.2.2011 17:09
by Alkaline
Pasilla on ollutkin viime aikoina aikaa istua essolla kun noita juttuja kuulee.
Vokekin puhui että näitä tukkeutuneita koneita tulee silloin tällöin. Laakkosella kuulemma kommenttina on että vaihtaa koko koneen. joku kone oli öljynpaineet hukannut ihan tyystin ja voke oli sen korjannut järkihintaan. Laakkonen puhunut vaan uudesta koneesta. Uusi kone kai maksaa esson baarissa tiskin alta 3000-5000e vai olenko ihan metsässä hinnan suhteen.
No ei nyt manailla ettei satu omalle kohdalle?
Mistähän se mössö sinne tulee, onko öljy + epäpuhtauttaa vai kone vuotaa sisäänsä vettä tms paskaa joka ajan myötä mälvääntyy sellaiseksi kuraksi?
"On se jännää"