Jaa tota tota... mites tää nyt menikään.
-Eka pitää ottaa ovipahvin alareunasta torx ruuveja muistaakseni pois.
-Sitten oven kiinnivetokahvan kuori lähtee pois ja takaata paljastuu pari ristipääruuvia.
-Muita ruuveta siinä ei tainnutkaan olla, paitsi jos on mekaaninen ikkunan avaus niin se kahva lähtee pois kun työntää kahvan ja ovipahvin välissä olevaa rengasta kahvan suuntaisesti jompaan kumpaan suuntaan. Olikohan kahvan pyöreää nuppia kohti.
-Sitten vaan tukeva ote ovipahvin alareunasta ja reipas nopea nykäisy. Ovipahvin klipsit irtoaa ja nitkuttelee ylöspäin nostaen pahvin ikkunalistasta irti.
-Sähköjohdot ja oven avasuvaijeri irti pahvista.
-Iso ikkuna pitää teipata yläasentoon kiinni. Välipellissä on sellanen tulppa josta saa ikkunan irroitettua ikkunan nostomekanismista.
-Oven ulkokahva lähtee ruuvaamalla oven päästä tulpan alta löytyvää torx ruuvia aukipäin ja samalla vetäen ulkopuolen kahvan sitä pienempää päätyösaa ulospäin. Heti kun se pikkuosa liikkuu ulospäin lopeta ruuvin ruuvaaminen. Muuten sellainen peltilipare voi tippua pahaankin paikkaan oven sisään. Ai mistä tiedän? Noo...

-Avauskahvan päästä pitää irroittaa sellainen pieni vaijeri. Lähtee kun ruuvimeisselillä vähän välistä vääntää vaijerin päässä olevaa muovipalikkaa.
-Oven lukko lähtee irti olikohan 8 tai 10mm xzn avaimella.
-Välipeltiä kiertävät pultit voi nyt aukaista.
-Välipellin pitäisi tulla irti ovesta kun hieman nostelee ja kääntelee.
-Iso ikkuna pitää ottaa tieltä pois. Laskee ikkunan alas ja ottaa tiivisteen irti karmista niin ikkuna pitäisi tulla nostamalla pois.
-Ikkunan "välikarmi" on kiinni alhaalta ja ylhäältä.
-Alhaalla ihan normi pultti ja ylhäällä tiivisteen takana muistaakseni ristipääruuvi.
-Pikkuikkuna lähtee tiivisteineen vetämällä auton keulaa kohden.
-Korjaa auton lukko-ongelma enne kuin laitat uuden ikkuna paikoilleen.
Korjatkaa muut kun kuitenkaan en muistanut kaikkea
