Passat 3C ei käynnisty

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
playaz13

Passat 3C ei käynnisty

Post by playaz13 »

Mulla kyrvähti touhutessa sisävalojen sulake ja sitä kun ei ohjekirjan sulakelistassa mainittu että missä se sijaitsee, niin kävin kaikki sulakkeet läpi...

Aloitin konehuoneen sulakerasiasta ja kaikki olivat ehjiä. Mutta tämän jälkeen kun olin kaikki sulakkeet irroittanut ja laittanut takaisin paikoilleen ei auto pysy enään käynnissä, käynnisryy kyllä mutta sammuu heti 1-2 jälkeen... mitä mokasin ja mitä mun nyt pitäis tehä? Ainakaan vielä ei ole ohjekirjasta tullut vastausta vastaan!
Tero Paalanen
Team Leader

Post by Tero Paalanen »

^Oliskohan ajonestossa jotaki häikkää jos kerran lähtee käyntiin mutta sammuu n.sekunnin jäläkeen.

Millähän tekniikalla ko. auto mahtaa olla?
Uncle Hank Fan Club

G4 TDI
playaz13

Post by playaz13 »

saattaa hyvinkin olla... mulle auto on vielä aika uusi tuttavuus joten kaikki on uutta...

tekniikalla? 110kW FSI bensiinimoottori
Tero Paalanen wrote:^Oliskohan ajonestossa jotaki häikkää jos kerran lähtee käyntiin mutta sammuu n.sekunnin jäläkeen.

Millähän tekniikalla ko. auto mahtaa olla?
playaz13

Post by playaz13 »

konehuoneen äänestä päätellen vika voisi piileä sähköisessä ilmaläppärunko / kaasuläppärungossa, kun pitää meinaa sellaista vikinää kun käynnistän? voi se kyllä olla ainakin pitänyt sellaista äänät kun ei ole tullut autoa käytettyä konepelti auki ennen...
Pasi Häkli

Post by Pasi Häkli »

^ Kaikissa ne läpät pitää semmosta ininää. Jos oot kaikki sulakkeet irrottanut ja laittanut takaisin niin eipä olisi eka kerta kun on lyöty sulake väärään paikkaan. Eli siinä kohtaa missä ennen oli sulake, ei enää olekkaan.
Eikun vikamuisteja lukemaan.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
Post Reply