Terve
Itselläni on passatti 1.8t lastutettu ja ongelmana on sama mikä varmaan jokaisella kyseisen auton omistajalla on. Eli auto oli pari viikkoa seisoksissa ja tämän jälkeen ahdoissa on tapahtunut jotain. Eli auto ahto hyvin 1.4bar asti ja 3000rpm jälkeen piikki oli tuntuva. Nyt auto ahtaa n. 1.1bar ja tuntuu jotenkin laiskemmalta. En tiedä onko normaalia että ahtomittarin viisari värähtää piikin kohdalla n.0,2-0,0 barin välillä ja tämän jälkeen jatkaa ahtamista normaalisti. Olisko vika by-passissa vai N75?
Silloin kun moottori ahto normaalisti ja kiihdytti voimakkaasti ahdot sinne 1,4bar ja päästi kaasua pois, niin auto nytkähti aina vähäsen. Tämä taitaa olla normaalia suurten ahtojen johdosta?
Osaisiko joku autaa ettei tulisi turhaan ostettua varaosia?
Ikuiset ongelmat, by-pass vai N75 vaihtoon?
Ikuiset ongelmat, by-pass vai N75 vaihtoon?
Passat 3B 1.8T