Vag com ja ajurit

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
pasi75

Vag com ja ajurit

Post by pasi75 »

Löytyisko keltään toimivaa vag comia ja ajureita OBD-2 kaapeliin, netistä yrittänyt löytää mutta ei ole löytynyt toimivaa.
Passat variant 1.8 vm 97
JukkaA
VCF Member

Post by JukkaA »

Ajurit tulee yleensä kaapelin mukana. Se on vaan semmoinen usb-serial adapterin ajuri joka tekee sulle virtuaalisen com-portin. Kaikissa mulla olleissa kaapeleissa on tosin tainnu käydä sama ajuri.
Kilu

Post by Kilu »

JukkaA wrote:Ajurit tulee yleensä kaapelin mukana. Se on vaan semmoinen usb-serial adapterin ajuri joka tekee sulle virtuaalisen com-portin. Kaikissa mulla olleissa kaapeleissa on tosin tainnu käydä sama ajuri.
Minä sain kaapelin mukana ohjeen, jossa oli nettiosoite ajureille. Yllättäen se ei tominut, mutta löysin kuitenkin ajurit omatoimisesti.
pasi75

Post by pasi75 »

Kyllä mullekin tuli sillo ne ohjeet mutta ovat valitettavasti kadonneet, mutta nyt olisi kiva jos saisin joltakin ton ohjelman Satelite lupas laittaa mutta ei ole mitää kuulunu
Passat variant 1.8 vm 97
Satelite

Post by Satelite »

pasi75 wrote:Kyllä mullekin tuli sillo ne ohjeet mutta ovat valitettavasti kadonneet, mutta nyt olisi kiva jos saisin joltakin ton ohjelman Satelite lupas laittaa mutta ei ole mitää kuulunu
Laitan tulemaan... unohdin perhana ton aikasemmin kun ollu vähän kaikkee hommaa viimeaikoina. Laitoin sulle yv:tä niin saadaan homma etenemään.
-98 3B Passat Sedan 1.9tdi AHU Black Pearl Comfortline
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
Post Reply