Kuljettajan turvatyynyn irrottaminen
Kuljettajan turvatyynyn irrottaminen
Täytyykö käyttää voimaa kun lattapää meisselillä löysää lukituksen vai vedetäänkö samanaikaisesti turvatyynyä kun meisselillä vääntää puoleltaan? Kyseessä nelipuolainen ratti ja auto Passat 1.8 20v -99
Muistaisin että kun se meisseli vääntää pidinjousta oikein niin bagi irtoaa ilman voimankäyttöä vetämällä suoraan ulospäin ratista. Olikos noita lukkoja kaksi, molemmin puolin bagia vaakatasossa?
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
kyllä se irtoo, ensin käännät ratin 90 astetta vasemmalle ja ratin takana kolosta vänkäät jousta auki, sitten kääännät ratin 180 astetta oikealle ja samanlaisesta kolosta vänkäät toisen jousen auki, sitten se tippuu ihan syliin, varo johtoja kun otat irti...
Se joka parhaiten nauraa saa panna Lauraa...
Passat variant -13 tsi dsg
Passat variant -13 tsi dsg
Ei vaan irtoo turvatyynyn lukkojouset!
Kele kun hajoo jo ratin kumitaustat, repee. Voiko se olla noin tiukka vai enkö saa meisseliä oikeeseen kohtaan? Jos lukituksen saa auki niin pysyykö se auki ilman jatkuvaa vääntöä, napsahtaako ja pysyykö auki tms? 

se on sellainen haittatatti joka pysyy tiukalla kun siellä on vastavoimajouset jänniytksellä ettei lonksu airbagi

ekassa kuvassa näkyy noi 2 kpl jousia ja reikä mistää työnnät ruuvaria

tokassa kuvassa näkuu noi sienitapit jotka on jännitetty jousilla jotta pysyy paikoillaan

ekassa kuvassa näkyy noi 2 kpl jousia ja reikä mistää työnnät ruuvaria

tokassa kuvassa näkuu noi sienitapit jotka on jännitetty jousilla jotta pysyy paikoillaan
Se joka parhaiten nauraa saa panna Lauraa...
Passat variant -13 tsi dsg
Passat variant -13 tsi dsg