Auto on alkuperäinen suomalainen, ihme ja kumma. Kaikki huollotkin on tehty huolto-ohjelman mukaan.
Varustelutaso on highline, mutta onneksi sisustan listat eivät ole puuta vaan hiilikuitujäljitelmää.
Talvella mennään normaalikokoisilla kitkoilla ja alustakin on suhkoht normaalilla korkeudella, mutta kesällä pilataan ajonautinto ylikokopyörillä ja reilulla madalluksella.
Ajovaloautomatiikan poistin käytöstä ja keulaan asensin päiväajovalot, osin säästämään xenoneita ja osin ihan vain kun halusin. Talvella sitten xenoneiden lisäksi keulalle ilmestyy lisävalot xenoneilla varustettuna, vaihtoehtoina Hella 1000FF tai Hella 3003 miten aina sattuu mieleen juolahtamaan.
Takaosaston jakajana toimii volkkarin verkko, että koiruus pysyy oikealla paikalla kun on kyydissä.
Soittimen tilalle on vaihdettu Kenwoodia, joka keskustelee bluetoothin kanssa toisen puhelimen kanssa ja soittaa siitä myös musiikkia. Enemmälti humppavehkeitä odottelee inspiraatiota ja hyvää kuningasajatusta niiden sijoittelusta.



