TERE
mulla on 03 passat pd 74kw ajettu 240tkm
teki eilen hyytymisen kun vedätin 4sella oli tosi vaikeeta meno ihan kuin turbo olis ollu pelistä pois
sit ku sammutin ja lähdin uudestaan ajaan niin oli vedot takas ja mielestäni viellä huomattavasti paremmatkin
ku ennen !!
vikakoodi oli se p1557 eli hetkellinen turbon paineen nousu, meni vissin vikatilaan silloin vedättäessä
mutta miksi nyt on parempi puhti ??
onko paskat lähteneet turbon säätösiivistä ? n75 rupes pelaan paremmin? itse veikkaan sitä turbon säätösiipiä
aika kauan ( 6kk-1v) on kiihdyttäessä 1200-2200 kierroksilla kuulunut sellaista ääntä kuin olisi heinäsirkka parvi
läsnä ! nyt se ton hyytymisen jälkeen mielestäni hiukan väheni se ääni
alkaako turbo turbo olla tiensä päässä vai pitäisikö puhdistaa siivet ?
tosiaan ihmetyttää toi parempi meno nyt
vai ahtaako se nyt liikaa ? joo eikä mulla ole viel ahtopainemittaria pitäisi laittaa
mitä mietä oletta tälläisistä sähköisistä ahtomittareista
http://www.ebay.com/itm/NEW-2-52mm-CAR- ... 46&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.com/itm/Prosport-Digita ... fc&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
vai olisiko sittenkin vaan varmempi analoogin
mistä löytyy asiallinen kotelo mittarille esim a-pilariin yleensä hirveen näkoisiä !
passat hyytyi
passat hyytyi
Last edited by teemu2791 on 18.6.2012 17:29, edited 1 time in total.
passat 03 1,9tdi 74kw variant trendline
audi tt 02 1,8t quattro 225hv s-line
ex passat 04 1,9tdi 96kw variant 4motion trendline
ex honda hr-v 02 1,6 v-tec
ex passat 00 1,9tdi 85kw variant comford
ex passat 96 1,9tdi 66kw variant
audi tt 02 1,8t quattro 225hv s-line
ex passat 04 1,9tdi 96kw variant 4motion trendline
ex honda hr-v 02 1,6 v-tec
ex passat 00 1,9tdi 85kw variant comford
ex passat 96 1,9tdi 66kw variant
Re: asiantuntijat !
Aloita korjaamalla otsikko.
Seuraavaksi ota turbo pöydälle ja puhdista siivikko. Tai vähintäänkin tee vcds:llä siipijumppa, sillä voi helposti todeta toimiiko turbon säätö halutulla tavalla.
Seuraavaksi ota turbo pöydälle ja puhdista siivikko. Tai vähintäänkin tee vcds:llä siipijumppa, sillä voi helposti todeta toimiiko turbon säätö halutulla tavalla.