Passattiin wide bodykitti
Tuli ostettua Passattiin wide bodykit korisarja joka sisältää helmat,kaaret, etupuskurin ja takapuskin jatkeen.
Mikä ois hyvä aine millä kannattais laittaa ne kaaret kiinni nätisti ja vieläpä silleen että kestää kiinni?
Mikä ois hyvä aine millä kannattais laittaa ne kaaret kiinni nätisti ja vieläpä silleen että kestää kiinni?
VW Passat 3B 2.8 4motion Highline 2000vm
- Pasi Häkli
Re: passatiin wide boditkitti
Tää kuulostaa aika pelottavalta.
Tarina ei kerro mikä korimalli on kyseessä mut onko jotain tällästä herkkua tulossa?

tai tälläistä

Tarina ei kerro mikä korimalli on kyseessä mut onko jotain tällästä herkkua tulossa?

tai tälläistä

http://www.magnatuning.ro/en/product/10 ... e-Body-Kit" onclick="window.open(this.href);return false; ?
joo juuri tuollainen niinku tuossa 3b mallin farkussa =) mistäs tuota koriliimaa saa ja paljon maksaa
Re: Passattiin wide bodykitti
Würth lienee parasta..? Hinnasta en osaa sanoa.
- Pasi Häkli
Juu Wurthin tavaraa meilläkin käytössä. Taatusti pysyy sillä.
Itse korisarjan jätän tässä kohtaa kommentoimatta
Itse korisarjan jätän tässä kohtaa kommentoimatta

Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
Pialla voisi olla joku naseva mielipide tähän. Sehän tais tykätä näistä sarjoista?
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Kyllähän tuo varmasti päitä kääntää kyllillä 

VW Passat 3BG Variant 1.9TDi
Audi A6 avant quattro
Audi A6 avant quattro
jooo ite innolla oottaa kun saa korisarjan paikalle että miltä näyttää vai näyttääkö miltään 

Ihan uteliaisuuttani, mitkäs vanteet tähän on tulossa ton korisarjan kaveriksi?
- Sami Jalonen
Ja kai sieltä lähtee vakiokaaret tieltä pois?
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Eikai widebodyssa muuten mitää ideaa olis, jos sinne vakiokaaret jää tielleSami Jalonen wrote:Ja kai sieltä lähtee vakiokaaret tieltä pois?

- Sami Jalonen
Ei näistä aina tiedä.. Sinne menee kumminki 8x18 et35 Tomasonit.. 

Ajattelin että kerranki jätän mielipiteeni kertomatta etten sano pahasti. Mutta mitäs vittua, siitähän alettiin vittuileen joten...osoners wrote:Pialla voisi olla joku naseva mielipide tähän. Sehän tais tykätä näistä sarjoista?
Onhan nuo tuollaset korisarjat susirumia ja mielestäni auton omistajilta pitäis sormet katkoo ettei tuollasia hirvityksiä ilmestyis enää enempää liikenteeseen. Tässä ei oo mitään henkilökohtasta ketään kohtaan, tämä on vain mielipiteeni moisista lasikuitupulkista. Enkä kyllä oo ainut joka niistä ei tykkään,muut vaan ei uskalla sanoo suoraan mitä ajattelee. Ugh! Olen puhunut.

- Tero Paalanen
- Team Leader
En tierä onko mun pää ruvennu vanhemmiten pehmeneen, mut mua on alkanu suuresti ärsyttää tämä nykymuodin mukaanen kapeakatseisuus autonrakentelussa. Se kun ei edistä kenenkään harrastamista milläänlailla.
Nykyäänhän ei saa autoaan rakentaa sellaiseksi itse kuin haluaa, vaan se pitää rakentaa sellaiseksi kuin muut haluaa.
Ei saa laittaa korisarjaa, vanteet pitää tulla kaarista yli, renkaissa pitää olla "sik oossom" -venytys yms yms.
Niinku se olis itteltä pois jos joku haluaa teherä jotai hieman eritavalla.
Ja perkules jos joku sitte rohkenooki olla erilaane, ni palaute on sen mukaasta.
Sen oman mielipiteen muiden tekemisistä ku vois esittää asiallisestikki.
Jos kukaan ei uskalla olla erilaanen, ni meillä on tulevaisuudessa aika tylsän näköönen VW-harrasteautokanta.
Ja ennenku joku sanoo...
Joo. Tiiän et itteki oon ollu erittäin kriittinen muiden rakenteluja kohtaan ja sanonut mielipiteeni töykeästikkin.
Jostain syystä ny vaa sattu köli ottamaan hietahan.
Ehkäpä jatkossa pyrin ittekki antamaan asiallisempaa palautetta.
Nykyäänhän ei saa autoaan rakentaa sellaiseksi itse kuin haluaa, vaan se pitää rakentaa sellaiseksi kuin muut haluaa.
Ei saa laittaa korisarjaa, vanteet pitää tulla kaarista yli, renkaissa pitää olla "sik oossom" -venytys yms yms.
Niinku se olis itteltä pois jos joku haluaa teherä jotai hieman eritavalla.
Ja perkules jos joku sitte rohkenooki olla erilaane, ni palaute on sen mukaasta.
Sen oman mielipiteen muiden tekemisistä ku vois esittää asiallisestikki.
Jos kukaan ei uskalla olla erilaanen, ni meillä on tulevaisuudessa aika tylsän näköönen VW-harrasteautokanta.
Ja ennenku joku sanoo...
Joo. Tiiän et itteki oon ollu erittäin kriittinen muiden rakenteluja kohtaan ja sanonut mielipiteeni töykeästikkin.
Jostain syystä ny vaa sattu köli ottamaan hietahan.
Ehkäpä jatkossa pyrin ittekki antamaan asiallisempaa palautetta.
Kyllä mä hyväksyn ton sarjan, jos loput autostakin laitetaan sen mukaan. Eli se vaatii kyllä ne sikoossomi vanteet jotka täyttää noi jättiläiskaaret. Siisti/huolellinen asennus ja hieno väri pintaan. Oon nähnyt kerran livenä Espoon Sellon parkkihallissa valkosen 3b variantin jossa oli tollanen samanlainen/samankaltainen sarja ja jotkut perus 7-8x17-18 vanteet jotka ei edes täyttänyt vakiokaariakaan. Niin kyllä se oli surullista katsottavaa. Korisarja näytti just siltä että se olisi taiteltu paperista ja liimattu kylkiin kiinni erikeepperillää. Kyllä mä pidän tälle peukkuja ja toivon että tästä tulisi hieno.
Ja kyllähän autoja saa laittaa just niin kuin itse haluaa. Mutta ei se tarkoita että muiden pitää tykätä siitä sen takia.
Ja kyllähän autoja saa laittaa just niin kuin itse haluaa. Mutta ei se tarkoita että muiden pitää tykätä siitä sen takia.
- Tero Paalanen
- Team Leader
Joo ei tietenkää kaikkien tartte tykätä.osoners wrote:Ja kyllähän autoja saa laittaa just niin kuin itse haluaa. Mutta ei se tarkoita että muiden pitää tykätä siitä sen takia.
Pointti olikin et sen oman tykkäämättömyytensä voi esittää myös asiallisesti.
Enkä nyt tarkoita pelkästään tätä projektia.
Ihan yleisesti tuntuu käyvän niin että projektit tuomitaan jo ennenkuin projekti on edes alkanut.
Ja ihan samaa mieltä olen Osonerssin kanssa tuosta korisarjasta.
Kaiken, siis ihan kaiken pitää olla just eikä melkeen kohdallaan jotta tuo korisarja toimii valmiissa autossa.
Tuo vois olla ihan komea jos olis joku DTM tyyppinen väritys ja semoset "kisaiset" vanteet, ehkä. Eipähän tuommoisia tuning autoja enää juurikaan liikenteessä näy vaan kaikki on tosiaan tontissa ja vanteet linjaa ja jos sellaista ei tee niin jokaisella foorumilla tuomitaan suoraan paskaksi joka on tosiaan aika hölmöä.
Audi A6 avant quattro
Audi A6 avant quattro
Jos aikoo tehdä jotain noinkin erilaista kuin muut niin se pitää tehdä myös kunnolla. Helpompaahan se on vaan madaltaa auto ja iskee leveet vanteet alle. Seuraisin mielelläni tämän auton valmistumista jossain topikissa. Jos oikeesti tämä tehdään kunnolla niin sillon se on just sickoossomia ja erilaista. Mutta jos vedetään vaan sarja kiinni ja jätetään siihen niin silloin se on vain mautonta.
tännehän on tullu paljon keskustelua tuosta korisarjasta =)...joo ite kyllä tykkään tuollasista sarjoista ja pitkään haaveillut että tuollainen pitäs hommata ja laittaa omaan kulkupeliin...kun onhan noita passateja tullu tienpäällä vastaa niin näyttää niin pappalookeilta
...nooh katellaan että miten tuo homma itellä rupee lähtemään käyntiin ja rupee onnistumaan...

Respektiä sulle harri2012 oman mieltymyksen toteuttamisesta; eihän tosiaan tarvi muita miellyttää. Onhan noita gynttereitä liikkeellä jo riittävästi(?). Eiköhän toi "oldschool-tuning" rakennustyyli vois tulla takaisinkin. Tarvitaan vaan joku joka onnistuneesti modaa tota koulukuntaa nykyaikaiseen muottiin.
Itselle olis tulossa kuvanmukainen puskin eteen..

ja taakse olis tarkoitus jotain tollasta..

Itselle olis tulossa kuvanmukainen puskin eteen..

ja taakse olis tarkoitus jotain tollasta..

kiitos =)joo ei pahan näköinen tuokaan korisarja,itellä viel tuon taka spoilerin metsästys mielessä käyny sellanen alumiini spoikkka tai sit sellainen joku iso evo siipi koristamaan konttia..pitää vaikka kuvia koittaa saada laitettua kun saa korisarjan paikalleen autoon
viel tuon taka spoilerin metsästys mielessä käyny sellanen alumiini spoikkka tai sit sellainen joku iso evo siipi koristamaan konttia.

hmm... smells like a troll.

Niinkun näin? Tuo Harrin autohan tosiaan ei ole variantti.
http://www.jmtech.fi/kauppa/images/DT%203898.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.jmtech.fi/kauppa/images/DT%203898.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Audi A6 avant quattro
Audi A6 avant quattro
joo kutakuinkin tuollasta oon katellu... =)
Osolle mie vaan kun se ottaa noin raskaasti 

Audi A6 avant quattro
Audi A6 avant quattro
Joko on passattiin saatu wide sarja kiinni?? Sillä ihan kyselen kun itellä sattuu olemaan 3bg farkku josta löytyy kyseinen widebody korisarja
^Ei kai se vaan oo tämä? -> http://www.nettiauto.com/volkswagen/passat/5359076" onclick="window.open(this.href);return false;
Kyllähän se tuo on! vanha myynti ilmo
nykysin hitusen muuttunu nuita teippejä ruettu poistamaan

No oishan sen saanu vaihettua vaikka mihin mut ei oikein mitää hyvää vaihokkia tullu vaihossa niin taidanpahan pitää itelläni ku ei ole minkään näköstä vikaaSimpe wrote:Komea Pasuuna! Tossa alkaa olemaan kaikki kohdallaan, ihme jos et saanu myytyä!^^osoners wrote:^Ei kai se vaan oo tämä? -> http://www.nettiauto.com/volkswagen/passat/5359076" onclick="window.open(this.href);return false;
- Pasi Häkli
Makuja on monia... Sanotaanko näin että itse en tommosta ostais, vaikka kuinka halvalla sais. Ei mitenkään henkilökohtasesti kannata ottaa, ei vaan nappaa tommoset lasikuituhirvitykset.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
No sehä ei oo millään lailla uutta et kaikki ei dikkaa noista lasikuitu vekottimista, mut makuja on monia mut omasta mielestä on ainakii erilaisia ku muilla..
.. Ja vielä tuo Kuopion kaunistus piti kaivaa tänne esille.. Millä ihmeellä minä nyt puhdistan verkkokalvoni? Tuskin edes uusin Ratto saa verkkokalvoja puhtaaksi..
Saiskohan tuonne vielä jotenkin lisättyä sen Shogun-korisarjan tuplatakaspoilerin?
Ei mitään herneitä, mutta vaatii aivan oikeasti ihan kunnolla sitä rakentamistaitoa, että tuosta tulee hyvä. Ja vaatii paljon, että kaikki istuu kohdilleen. Muuten jälki on kuin Kuopion esimerkissä. Suunnittele, mieti, mieti ja mieti, katso sinne kukkaroon ja mieti uudelleen. Äläkä sitten tee sitä sinnepäin, vaan pelkkää priimaa.
Saiskohan tuonne vielä jotenkin lisättyä sen Shogun-korisarjan tuplatakaspoilerin?
Ei mitään herneitä, mutta vaatii aivan oikeasti ihan kunnolla sitä rakentamistaitoa, että tuosta tulee hyvä. Ja vaatii paljon, että kaikki istuu kohdilleen. Muuten jälki on kuin Kuopion esimerkissä. Suunnittele, mieti, mieti ja mieti, katso sinne kukkaroon ja mieti uudelleen. Äläkä sitten tee sitä sinnepäin, vaan pelkkää priimaa.
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
nyt viikonlopun aikaan alkaa korisarjan laitto,katellaan mitä tulee vai tuleeko mitään =)Jhtech wrote:Joko on passattiin saatu wide sarja kiinni?? Sillä ihan kyselen kun itellä sattuu olemaan 3bg farkku josta löytyy kyseinen widebody korisarja
Joo laitaha ihmeessä kuvia jos hommat onnistuu.. kiva nähä et joku muukin viel nuita autoonsa haluaa laitella!harri2012 wrote:nyt viikonlopun aikaan alkaa korisarjan laitto,katellaan mitä tulee vai tuleeko mitään =)Jhtech wrote:Joko on passattiin saatu wide sarja kiinni?? Sillä ihan kyselen kun itellä sattuu olemaan 3bg farkku josta löytyy kyseinen widebody korisarja
Kuvia, suurinpiirtein puhtaasta autosta. Ja vanteista samoiten. Toivottavasti ne ovat siis jo olemassa tai tulossa pian. Muuten siellä alla pyörii jotkut 15" peltivanteet eikä ikinä ole edes suunnitelmissa tulla vanteita jotka sopii korin levennettyihin muotoihin.
joo pitää pistää kuvia tulemaan =) niinpä kun ei tuolla liikenteessä näy oikeen enää noita =/Jhtech wrote:Joo laitaha ihmeessä kuvia jos hommat onnistuu.. kiva nähä et joku muukin viel nuita autoonsa haluaa laitella!harri2012 wrote:nyt viikonlopun aikaan alkaa korisarjan laitto,katellaan mitä tulee vai tuleeko mitään =)Jhtech wrote:Joko on passattiin saatu wide sarja kiinni?? Sillä ihan kyselen kun itellä sattuu olemaan 3bg farkku josta löytyy kyseinen widebody korisarja
Kerroha ihmeessä mitenkä tuossa minun autossa muka on tehtt vituilleen? Onhan se saanu jo käytön jälkee muumuassa etupuskuriin ja näin mut kunnolla nuo kaaret sun muut siihen on istutettu! En kylläkään herneitä vedä asiasta jos toisen mielestä o rumakotka wrote:.. Ja vielä tuo Kuopion kaunistus piti kaivaa tänne esille.. Millä ihmeellä minä nyt puhdistan verkkokalvoni? Tuskin edes uusin Ratto saa verkkokalvoja puhtaaksi..

- Sami Jalonen
Nyt todistat meijän mielipiteet vääriks, ja laitat yksityiskohtaisia kuvia levikkeiden istuvuudesta kyljissä, kuvaa kaaren sisäpuolelta yms. Ei ne puskurissa olevat jäljet sano sitä et joku on vituillaan, vaan sitä ettei Suomi oo tasainen maaJhtech wrote:Kerroha ihmeessä mitenkä tuossa minun autossa muka on tehtt vituilleen? Onhan se saanu jo käytön jälkee muumuassa etupuskuriin ja näin mut kunnolla nuo kaaret sun muut siihen on istutettu! En kylläkään herneitä vedä asiasta jos toisen mielestä o rumaja mulla ainakin on omassa 50mm spacerit välissä jotka muuten on ihan muutoskatsastettu tuohon et ei jää vanteet sisälle

Muutama kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.. En ole ollut Kuopion Passattia tekemässä, mutta sen minkä olen nähnyt niin on sitten varmaan eri auto.
Maalausjälki, osien istuvuus, vanteet ja yksityiskohdat sisustaa lukuunottamatta on näkemässäni Kuopion Passatissa aika lailla sinnepäin, eikä ihan priimaa.. Toki ajanhammas tekee tehtävänsä.
Maalausjälki, osien istuvuus, vanteet ja yksityiskohdat sisustaa lukuunottamatta on näkemässäni Kuopion Passatissa aika lailla sinnepäin, eikä ihan priimaa.. Toki ajanhammas tekee tehtävänsä.
- Tero Paalanen
- Team Leader
Siivosin topicista nuo pirun "naamapalmut" pois.
Ei ne lasikuitu harrastajatkaan käy postailemassa jokaista "kynnän apurunko maassa kaaret ruvella OEM++"-topiccia täyteen "naamapalmuja".
Kritiikkiä saa (ja pitääkin) esittää, kunhan sen tekee asiallisesti.
Ei ne lasikuitu harrastajatkaan käy postailemassa jokaista "kynnän apurunko maassa kaaret ruvella OEM++"-topiccia täyteen "naamapalmuja".
Kritiikkiä saa (ja pitääkin) esittää, kunhan sen tekee asiallisesti.
^samaa mieltä..
Rohkasenkii nyt harri2012 tekemää tän homman kunnialla loppuu ja näytä noille epäileville mistä se kana pissii..
Rohkasenkii nyt harri2012 tekemää tän homman kunnialla loppuu ja näytä noille epäileville mistä se kana pissii..

Olikos harrilla tarkoitus nyt vaihtaa passatin väriä? Tai minkälaista "teemaa" olit autolle suunnitellut? Tuosta saa kyllä varmasti tosi hienon kun vaan jaksaa panostaa projektiin.
Audi A6 avant quattro
Audi A6 avant quattro
Siula näky olevan bodykitti myytävänä
Laita nyt ihmeessä paikalleen, elä luovuta 

Audi A6 avant quattro
Audi A6 avant quattro
Harri2012 joko korisarja kiinni?? Kansa vaatii kuvia miten istuu paikoilleen. Varmaan ihan heittämällä tommonen menee nätisti kiinni??
- Pasi Häkli
Aivan varmastiSimpe wrote:Varmaan ihan heittämällä tommonen menee nätisti kiinni??

Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007