jäsenyys
- Mika Viinikka
jäsenyys
en tiedä onko vielä liian aikaista ehdottaa mutta pitäskö laittaa pieni jäsenmaksu niille ketkä haluaa olla oikeen jäseniä tässä kerhossa? voi sitten niillä rahoilla tehdä vaikka jotain reissua tai jotain! ja teettää jäsenille vaikka tuulilasi tarrat niin erottuvat joukosta paremmin! tämä on vaan ehdotus! 

- Mika Viinikka
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
Joo no jos porukka haluaa isompia tarroja niin kertoo mulle. FFp:n Veskuhan nuo osoitetarratkin on tehny. Muistaakseni tuulilasitarra maksais n. 6 egeä/kpl
Ja muitakin jäsentuotteita esim. t-paita, lippis, takki yms. voidaan jossain vaiheessa tilata. Ehdotuksia kuunnellaan...
Ja muitakin jäsentuotteita esim. t-paita, lippis, takki yms. voidaan jossain vaiheessa tilata. Ehdotuksia kuunnellaan...
VW T5 GP 2.0 DSG Tamlans '15
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
- Mika Viinikka
... mites olis
sellaiset hehkeen punaiset pikkutakit, eli vähän niinku tossa hockey nightissä...
Meillä on raisiossa sellainen virma joka noita logo juttuja touhuilee. Voisin koittaa keretä tällä viikkoa kyselemään. Ne on niitä fruit of the loom kamaa... Kieltämättä vähän tylsän oloisia, mutta ei ne kyllä sitte paljoa maksakkaan.
Tietty yks olisi et ostetaan SIISTIT, LAADUKKAAT ja KALLIIT fleeset ja sitten kootaan ne yhteen pakettiin ja lähetetään jonnekin brodeeraukseen. Ite olisin tän kannalla. Diggailen fleese takkeja, mutta en halua yhtään enempää niitä halpoja ja huonoja.
Keskustelua aiheesta

Meillä on raisiossa sellainen virma joka noita logo juttuja touhuilee. Voisin koittaa keretä tällä viikkoa kyselemään. Ne on niitä fruit of the loom kamaa... Kieltämättä vähän tylsän oloisia, mutta ei ne kyllä sitte paljoa maksakkaan.
Tietty yks olisi et ostetaan SIISTIT, LAADUKKAAT ja KALLIIT fleeset ja sitten kootaan ne yhteen pakettiin ja lähetetään jonnekin brodeeraukseen. Ite olisin tän kannalla. Diggailen fleese takkeja, mutta en halua yhtään enempää niitä halpoja ja huonoja.
Keskustelua aiheesta

- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
no ainahan se parempi olis jos sais kerralla laadukkaan takin. voishan sitä lisäksi sitten vaikka teettää noita halvempia t-paitoja. kertokaahan mielipiteitä niin saadaan tilaus pystyyn.
ja joku taitava vois ehkä suunnitella jonkinlaista logoa kerholle niin sen sais sitten vaikka rintapieleen painattaa.
ja joku taitava vois ehkä suunnitella jonkinlaista logoa kerholle niin sen sais sitten vaikka rintapieleen painattaa.
teksti
musta toi on ihan ok toi teksti minkä oot tohon laittanut.
Vaikka kultaisin kirjaimin VARIANTUNING ja sen alle tummansinisellä tai mustalla VW Variant Tuning & Styling. Design sais olla niinkuin olet sen tehnyt
Riippuu nyt tietysti siitä mikä on se pohjaväri, mutta...
Jahkas pääsen illalla kotiin niin laitan lisätietoja niistä fleeseistä, näin nimittäin viimeviikolla tosi hyvännäköisen fleesen. EI todellakaan halpa, mutta se oli hyvä. Vindstopperi ja vuoret ja kaikki.
Hinta voi olla kynnyskysymys, mutta mahtaako olla myös silloin jos niitä ostaaa 10kpl kerralla ? tai peräti 15 ???

Vaikka kultaisin kirjaimin VARIANTUNING ja sen alle tummansinisellä tai mustalla VW Variant Tuning & Styling. Design sais olla niinkuin olet sen tehnyt

Riippuu nyt tietysti siitä mikä on se pohjaväri, mutta...
Jahkas pääsen illalla kotiin niin laitan lisätietoja niistä fleeseistä, näin nimittäin viimeviikolla tosi hyvännäköisen fleesen. EI todellakaan halpa, mutta se oli hyvä. Vindstopperi ja vuoret ja kaikki.
Hinta voi olla kynnyskysymys, mutta mahtaako olla myös silloin jos niitä ostaaa 10kpl kerralla ? tai peräti 15 ???

- Mika Viinikka
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
- Mika Viinikka
10€ on ihan ok...
Ehdotus olisi että näillä rahoilla:
a) pidetään ylläpitäjät hommassa kiinni
b) sivustot siistinä ja toimivana
c) lisätään tunnettavuutta
d) järkätään esim. jokakesäinen kokoontuminen jossainpäin suomea
vaikka jollain leirintä alueella höystettynä saunalla jne...
Amideus: Montako meitä on listattuna tällä hetkellä ja moneltako sait kerättyä kolehtia aiemmin ?
Mites se takkiasia ? mikä olis ehdoton katto mitä se saa maksaa per ketale ? Brodeerauksinen kaikkineen ?? Työ oletuksena on joku tunnettu ja LAADUKAS lämmin ja tuultapitävä fleese ? Voidaan sitte kesäks hommata vaikka t-paitaa ja vaikka reisitaskullisia shortseja lämpimille keleille ?
Ehdotus olisi että näillä rahoilla:
a) pidetään ylläpitäjät hommassa kiinni
b) sivustot siistinä ja toimivana
c) lisätään tunnettavuutta
d) järkätään esim. jokakesäinen kokoontuminen jossainpäin suomea
vaikka jollain leirintä alueella höystettynä saunalla jne...
Amideus: Montako meitä on listattuna tällä hetkellä ja moneltako sait kerättyä kolehtia aiemmin ?
Mites se takkiasia ? mikä olis ehdoton katto mitä se saa maksaa per ketale ? Brodeerauksinen kaikkineen ?? Työ oletuksena on joku tunnettu ja LAADUKAS lämmin ja tuultapitävä fleese ? Voidaan sitte kesäks hommata vaikka t-paitaa ja vaikka reisitaskullisia shortseja lämpimille keleille ?
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
No listoilla on about 40 mutta ns. aktiivijäseniä vain reilu 10...Mutta uskon että aktiivijäsenten määrä kasvaa kunhan saadaan tätä toimintaa kehitettyä eteenpäin. Tällä hetkellä kun sivuston ylläpito on minun vastuulla niin jakaisin mielellään ylläpitohommia muillekin halukkaille.
Tuosta fleece-takin hinnasta sanoisin että olisko 50-60 euroa max hinta
En tosin tiedä paljonko ne laadukkaat takit maksaa...
On käynyt mielessä jossain vaiheessa rekisteröidä kerho ry:ksi niin vois helpottaa toimintaa jonkin verran. Esim. oma tili kerholle yms.
Tuosta fleece-takin hinnasta sanoisin että olisko 50-60 euroa max hinta

En tosin tiedä paljonko ne laadukkaat takit maksaa...
On käynyt mielessä jossain vaiheessa rekisteröidä kerho ry:ksi niin vois helpottaa toimintaa jonkin verran. Esim. oma tili kerholle yms.
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
Onko muuten ideoita miten saataisiin näkyvyyttä ja tunnettavuutta kustannustehokkaasti lisää.
Tarrojen teippaaminen autojemme kylkiin on ihan jees juttu, mutta
millaisen kuvan mahtaa antaa mun vakio riisseli passatti varustettuna tuuninki palstan mainoksilla
Vähän tuntuu siltä että variksetkin nauraa mulle.
Pelkkä tunnettavuus ei kyllä riitä vaan vaati rautaista otetta myös ylläpidolta, jotta keskustelu pysyy asia linjoilla. Ihan niinkuin muuallakin. Pieni edit ilmoitus ja kiroilut pois ja typerät threadit lukkoon.
Olen itse tässä valmis vetämään "kinttaat käteen" ja auttamaan, jos tarvetta on.
Luotettavuus on sitten taas ihan oma lukunsa... Ihminen joka tänne tulee hakemaan vastausta ongelmaansa ei välttämättä kaipaa mutu tuntuma vastauksia vaan selkeitä ohjeita tai tiedon siitä kenekä puoleen kääntyä.
Herättääkö keskustelua tai mielipiteitä

Tarrojen teippaaminen autojemme kylkiin on ihan jees juttu, mutta

millaisen kuvan mahtaa antaa mun vakio riisseli passatti varustettuna tuuninki palstan mainoksilla

Pelkkä tunnettavuus ei kyllä riitä vaan vaati rautaista otetta myös ylläpidolta, jotta keskustelu pysyy asia linjoilla. Ihan niinkuin muuallakin. Pieni edit ilmoitus ja kiroilut pois ja typerät threadit lukkoon.
Olen itse tässä valmis vetämään "kinttaat käteen" ja auttamaan, jos tarvetta on.
Luotettavuus on sitten taas ihan oma lukunsa... Ihminen joka tänne tulee hakemaan vastausta ongelmaansa ei välttämättä kaipaa mutu tuntuma vastauksia vaan selkeitä ohjeita tai tiedon siitä kenekä puoleen kääntyä.
Herättääkö keskustelua tai mielipiteitä

- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
- Mika Viinikka
Kunnon fleece takkeja
mm.
1. Pinewood Särna Fleece
2. Pinewood Sarek Fleece
Kalliita, mutta hyviä ja siistejä takkeja. Näitä kehtaa käyttää muuallakin, kuin veijo esson baarissa.
http://www.pinewood.se
En mä näitä kalliita takkeja muuten tyrkytä, mutta tuleeko niitä tusina fleecejä, jotka ovat ensimmäisen pesun jälkeen venyneitä ja nukkaisia tosiaan käytettyä ?
Saavutettu mainosarvo on nollissa, jos takista tulee vahausrätti ensi keväänä ?
BR

SÄRNA
SAREK
mm.
1. Pinewood Särna Fleece
2. Pinewood Sarek Fleece
Kalliita, mutta hyviä ja siistejä takkeja. Näitä kehtaa käyttää muuallakin, kuin veijo esson baarissa.

http://www.pinewood.se
En mä näitä kalliita takkeja muuten tyrkytä, mutta tuleeko niitä tusina fleecejä, jotka ovat ensimmäisen pesun jälkeen venyneitä ja nukkaisia tosiaan käytettyä ?
Saavutettu mainosarvo on nollissa, jos takista tulee vahausrätti ensi keväänä ?
BR

SÄRNA

SAREK

Hyvä laatu A ja O. Nuhruista takkia ku en ite ainaskaan pitäis ku tallissa, jossa varmaan kaikki jo tietää kerhon olemassaolon... Ja tuo jäsenmaksu on ihan ok. Ite tosin olen valmis vaikka esim. 20€ investoimaan, mutta kyllähän kymppikin riittää.
Jos Amideus apua tarviit, niin kerro vaan mitä tarviis tehä. Hyvä vaan jos voi olla hyödyksi.

Eikös tuo turpo kiisseli näytäs olevan ylläpitäjä eikä moderaattori? Vai ymmärsinkö väärin?Ylensin sinut juuri foorumin moderaattoriksi...
Pysy tiukkana.
Ainaski tuolla "ketä paikalla" kohdassa nimimerkki näkys olevan oranssi... jos se nyt sit sitä meinaa? Eikäs tuolla ylhäälläkään ole moderaattorin kohdalla ketään vaikka kiisseli on paikalla.
Last edited by Kupari on 1.12.2003 22:14, edited 2 times in total.
Painatus ei tuu onnistumaan.
Ja jos tulee onnistumaan niin sitten pitää mennä pankinjohtajan juttusille.
Liukuvärjäys makssa mansikoita, banaaneja ja pari desiä hunajaa !
Jos taasen tehdään ilman liukuvärjäystä painattamalla on tulos aivan p:stä.
Ainoa järkevä vaihtoehto (kustannusmielessä) on brodeeraus. Silläkin tuo onnistuu, mutta vaatii todella paljon enemmän työtä ja on kallis. Näin ollen kantsii varmaankin yrittää löytää joku tekstipohjainen vaihtoehto vaikka parilla eri värillä toteutettuna.
Toi amideuksen teksti on musta pirun hyvä. VAR... kultaisena ja VW Var... vaikka tumman sinisenä siihen alle.

Ja jos tulee onnistumaan niin sitten pitää mennä pankinjohtajan juttusille.
Liukuvärjäys makssa mansikoita, banaaneja ja pari desiä hunajaa !
Jos taasen tehdään ilman liukuvärjäystä painattamalla on tulos aivan p:stä.
Ainoa järkevä vaihtoehto (kustannusmielessä) on brodeeraus. Silläkin tuo onnistuu, mutta vaatii todella paljon enemmän työtä ja on kallis. Näin ollen kantsii varmaankin yrittää löytää joku tekstipohjainen vaihtoehto vaikka parilla eri värillä toteutettuna.
Toi amideuksen teksti on musta pirun hyvä. VAR... kultaisena ja VW Var... vaikka tumman sinisenä siihen alle.

- Mika Viinikka
Musta on aina varma valinta.
Onkohan valkoinen turhan herkkä likaantumaan... ?
Taitaa kyllä olla keltainenkin tosi herkkä väri... ?
Oisko Amideuksella kommentteja aiheesta ?
Mun mielestäni toi oli hyvä idis pistää volkkarin (tai muu logo) rintaan
ja nimi alle.
Musta tai tummansininen takki olisi mun mieleeni.
BR

Onkohan valkoinen turhan herkkä likaantumaan... ?
Taitaa kyllä olla keltainenkin tosi herkkä väri... ?
Oisko Amideuksella kommentteja aiheesta ?
Mun mielestäni toi oli hyvä idis pistää volkkarin (tai muu logo) rintaan
ja nimi alle.
Musta tai tummansininen takki olisi mun mieleeni.
BR

- Mika Viinikka
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
Perhana, heti kun on yhden päivän pois foorumilta niin viestejä pukkaa ihan tosissaan...
Mutta hyvä niin, tätä varten minä tätä foorumia halusinkin.
Tuo takkijuttu vaikuttaa lupaavalta. Mun mielestä selkään tuo teidän ehdottama teksti kullanvärisenä
ja rintaan joku logo. Vaikka kirjaimet VT ja alle www.variantuning.com
Tuo VT pitäis olla tietenkin vähän erikoisemman näköinen.
Siitä nimen laittamisesta en oikein tiedä...Mutta mietitään vielä porukalla.

Tuo takkijuttu vaikuttaa lupaavalta. Mun mielestä selkään tuo teidän ehdottama teksti kullanvärisenä

Tuo VT pitäis olla tietenkin vähän erikoisemman näköinen.
Siitä nimen laittamisesta en oikein tiedä...Mutta mietitään vielä porukalla.
Mites ois musta/punanen takki, selkään variantuning, kaulukseen niskapuolelle pienellä www.variantuning.com ja takin etupuolelle vw:n logo + tuningteksti? Kaikki tietty brodeerattuna jollain näkyvällä värillä : kulta, valkee, kirkas oranssi????