Page 1 of 1

Mitä kytkimen kanssa, org. AVB -> 380nm

Posted: 15.4.2013 21:57
by OskuA
Morjesta iltaan.

Speksit:

VW Passat 1.9TDI PumpDüse AVB 74kw/100hp/250nm
Vuosimalli 2002
Kilometrimäärä ~570 000km

Tuo maanteiden kuningas on nyt ajettu 570tkm ja hienosti kukkuu, pitäisi vääntöjä saada lisää. Seuraavanlainen suunnitelma:

- MAF poisto
- EGR poisto 100%, putkea tilalle
- ECU uudelleen ohjelmointi + MAF ja EGR poisto ohjelmasta
- AVF ahdin
- Imusarjan avaus ja puhdistus

Noilla pitäisi saavuttaa varmaa se lähemmäs 400nm ja hiukan iskua vanhaan ratsuun. Ja kysymys kuuluukin, millaista kytkintä tilalle? 2MVP on hyväkuntoisen oloinen, ei täristä, painelaakeri pitää pientä "nakutusta" kytkinpolkimen ollessa pohjassa. Eli ilmeisesti pääsisi nyt pelkällä painelaakerin ja kytkimen vaihdolla?

Mitenkä muuten, mitenkä vääntöjä saisi lisää suuremmilla suuttimilla, vai loppuuko ahtimesta jo jerkku kesken?