Passat 3C 2.0 tfsii tyhjäkäynti yskii
Posted: 20.1.2015 19:40
Eilen rupes tyhjäkäynillä yskähtelemään, eli meinaa sammuu mut palaa heti normaaliks ja sit 10sek päästä samahomma.
vikakoodit katottin äsken tuosta.
P3193 imusarja/täyttö ohjausläppä rajoitin sallitun alueen ulkopuolella.
P2181 jäähdytysjärjestelmä vika. oliko tässä viellä et väliaikainen vai satunnainen.
Olisko se sit pcv rikki? käytettiin se kyllä irti ja sitä kun heilutti niin helis sisällä selanen muovilätkä, eli siitä pcvltä lähtevä putki joka menee koneen etupuoellta koneen alle niin siinä putken lähdöstä kun katsoi sisään niin näky se muovinen helisevälätkä. soitan huomenna jos volkkarilta löytys utta pcvtä, jos se sillä korjaantus, mitähän maksaa? pitääkö kannen sisällä olla reilu alipaine, ei meinaa saada öljykorkkii auki tyhjäkäynnillä? ja kun sammuttaa koneen niin jostakin siitä pcv luota jää imevä ääni kun koittaa vetää ilmaa sisään ja jos sillon aukasee öljykorkin niin loppuu heti, onko normaalia?
Mites muilla lämmöt jaksaa passatissa nousta, itellä matka-ajossa seilaa 70-85 välillä vaikka peitin alamaskin ja osittain ylämaskin? olisko termari rikki, onko paha vaihtaa? pitäs vaihtaa jakopää ihan kohta niin samalla vois senkin vaihtaa jos ei paha homma? kehittääkös muilla miten paljon passatit sitä öljylimaa öljykorkin alle? mulla on ainakin joka kerta se öljykorkin alunen ja täyttöputki ihan paksussa limassa.
vikakoodit katottin äsken tuosta.
P3193 imusarja/täyttö ohjausläppä rajoitin sallitun alueen ulkopuolella.
P2181 jäähdytysjärjestelmä vika. oliko tässä viellä et väliaikainen vai satunnainen.
Olisko se sit pcv rikki? käytettiin se kyllä irti ja sitä kun heilutti niin helis sisällä selanen muovilätkä, eli siitä pcvltä lähtevä putki joka menee koneen etupuoellta koneen alle niin siinä putken lähdöstä kun katsoi sisään niin näky se muovinen helisevälätkä. soitan huomenna jos volkkarilta löytys utta pcvtä, jos se sillä korjaantus, mitähän maksaa? pitääkö kannen sisällä olla reilu alipaine, ei meinaa saada öljykorkkii auki tyhjäkäynnillä? ja kun sammuttaa koneen niin jostakin siitä pcv luota jää imevä ääni kun koittaa vetää ilmaa sisään ja jos sillon aukasee öljykorkin niin loppuu heti, onko normaalia?
Mites muilla lämmöt jaksaa passatissa nousta, itellä matka-ajossa seilaa 70-85 välillä vaikka peitin alamaskin ja osittain ylämaskin? olisko termari rikki, onko paha vaihtaa? pitäs vaihtaa jakopää ihan kohta niin samalla vois senkin vaihtaa jos ei paha homma? kehittääkös muilla miten paljon passatit sitä öljylimaa öljykorkin alle? mulla on ainakin joka kerta se öljykorkin alunen ja täyttöputki ihan paksussa limassa.