Transporter T4 VIP bussi
Posted: 26.4.2015 19:24
Aikaisemmin omistin portterin mikä oli rekisteröity linja-autoksi, mutta olin tyhmä ja myin pois. Nyt sitten pari vuotta myynnin jälkeen ostin tommosen vm. -98 Transporterin mikä on alunperin ollut invataksi ja nykyään rekisteröity 1+9 linja-autoksi.
Kilometrejä mittarissa n. 590 000 km ja hyvin tuntuisi tekniikka pelaavan. Portteri on Carsportin väkertämä joten varusteitakin on sen mukaan: kattotuuletin, kattokorotus, tv, tähtitaivas, paljon kaiuttimia, valoja, valorautaa, kylkiputkea ja astinlautaa.
Pikkusenhan tässä olisi toki tekemistäkin:
- Eberi ei sano juuri yhtään mitään. Pikkusen vain yrittää hörähtää. Eberin kellosta lähtee vesipumppu ja sisäpuhallin pyörimään.
- Kojelaudan valoja pimeänä.
- Takaosaston puolella valoja pimeänä ja listoja irti.
- Keskuslukitus ei pelaa kuskin ovesta (poikkinaiset johdot kolvailtu vaan ei pelaa vieläkään)
- Sähköpeilit ei pelaa (johdot poikki)
- Ilmastointihuolto pitäisi tehä
- Takaosaston lämmitin ei sano mitään (sulake ehjä)
Tällä hetkellä suurin kysymys tietäjille: autoon on vaihdettu linja-autoksi rekisteröinnin yhteydessä mittaristo missä samassa yhteydessä on piirturi. Yksityiskäytössä piirturia kun ei tarvitse, niin minkälainen työ olisi vaihtaa takaisin portterin oma mittaristo?
Piirturi ei näy pelaavan ja onhan se muutenkin ruma, niin tekisi mieli vaihtaa vakio mittaristo tilalle.
Ja sitten yksi kuvatus ulkoa:

Kilometrejä mittarissa n. 590 000 km ja hyvin tuntuisi tekniikka pelaavan. Portteri on Carsportin väkertämä joten varusteitakin on sen mukaan: kattotuuletin, kattokorotus, tv, tähtitaivas, paljon kaiuttimia, valoja, valorautaa, kylkiputkea ja astinlautaa.
Pikkusenhan tässä olisi toki tekemistäkin:
- Eberi ei sano juuri yhtään mitään. Pikkusen vain yrittää hörähtää. Eberin kellosta lähtee vesipumppu ja sisäpuhallin pyörimään.
- Kojelaudan valoja pimeänä.
- Takaosaston puolella valoja pimeänä ja listoja irti.
- Keskuslukitus ei pelaa kuskin ovesta (poikkinaiset johdot kolvailtu vaan ei pelaa vieläkään)
- Sähköpeilit ei pelaa (johdot poikki)
- Ilmastointihuolto pitäisi tehä
- Takaosaston lämmitin ei sano mitään (sulake ehjä)
Tällä hetkellä suurin kysymys tietäjille: autoon on vaihdettu linja-autoksi rekisteröinnin yhteydessä mittaristo missä samassa yhteydessä on piirturi. Yksityiskäytössä piirturia kun ei tarvitse, niin minkälainen työ olisi vaihtaa takaisin portterin oma mittaristo?
Piirturi ei näy pelaavan ja onhan se muutenkin ruma, niin tekisi mieli vaihtaa vakio mittaristo tilalle.
Ja sitten yksi kuvatus ulkoa:
