Joensuun kahvittelut

Kaikki yleinen jutustelu
Post Reply
Tony

Joensuun kahvittelut

Post by Tony »

No niin.... alkaa olemaan Joensuun seudulla sen verran porukkaa, että voidaan ruveta järkkäämään VT-henkisiä (Micco:n sanoja lainaten) "lahkokahvitteluja" :roll:

Kaikki kiinnostuneet voivat heitellä ajatusta sopivasta ajankohdasta. Paikkana voisi toimia marjalan ABC.
Passat 3BG TDI
Micco
VCF Member

Post by Micco »

Juuh, ois tosiaan mukava nähdä muitakin, ettei tule Tonyn kans kahvitellessa sellasta "Ladojen kokoontumisajo" fiilistä.... :wink:
"S**tana tänne ketää tu..." :lol:
Uncle Hank Fan Club

T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Ari-Matti Aho
Mr. VCF

Post by Ari-Matti Aho »

Tuttu tunne täällä pk-seudun kahveilla...
VW T5 GP 2.0 DSG Tamlans '15
Tanti

Post by Tanti »

Minä jo tuossa ilmoittelin "halukkuuteni" tuolle Tonylle.
Voi teitä ukko parkoja ku blondi tulee tekemään utopistisia kysymyksiään...
Mutta toivottavasti osaatte ottaa huumorilla. :wink:
Micco
VCF Member

Post by Micco »

Halukkaat blondit on aina tervetulleita joukkoon! :lol: Millaisellahan aikataululla pitäis kahveita kokeilla järjestää? Ja onko kellään toiveita esim. viikonpäivästä?
Uncle Hank Fan Club

T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Tanti

Post by Tanti »

Eiköhän paras aika kahvitteluille oo viikonloput...?
Mä en pääse viikolla kun on noi työajat vähän hassut.
Viikonloppusin mä sentään pääsisin edes joskus,töitä kun on noin joka 3. viikonloppu. Ja silloinkin pääsisin päiväsaikaan...
*tyrkyttää itseään ensimmäiseen tapaamiseen* :wink:
Micco
VCF Member

Post by Micco »

Joo mulle käy toistaiseksi melkei mikä viikonpäivä vaan, jos ei satu olemaan muuta. Mutta tässä jonakin viikonloppuna voisi kokeilla kahvitella, jos se "enemmistölle" sopii parhaiten. :) Toivottasti sinne saatais ny muitakin.

Nyt viikonloppuna ei varmaan kerkee, mutta siitä etiäpäin voitas alkaa miettimään. Aateltiin Tonyn kans käydä katsastamassa Kuopion kaffet nyt sunnuntaina, jos ne siellä nyt järjestetään.
Uncle Hank Fan Club

Tony

Post by Tony »

Juu joku sopiva sunnuntai voitas kahvitella. Jotenkin kun saatas vaan enemmän porukkaa mukaan....(puskaradio laulamaan)

Oiskos Tantilla tai Jarkolla ideoita sopivasta ajankohdasta???
Passat 3BG TDI
Tanti

Post by Tanti »

Mites olis jos alotettas "traditio" vaik marraskuun ekasta sunnuntaista? Mulla on kyl töitä silloin mut ehdin Marjalan ABC:lle jossain 14 tietämillä...
Sitten olis toivottavasti jo oma kolpero persiin alla kun huomenna menee oikastavaksi ku pomo peruutti keulaan... :roll:
Jos ei vielä ne liukkaat tulis ettei tarvi sit hätäpäissään ruveta viel renkaitaki vaihtaa... :oops:
Joel

Post by Joel »

Täällä kans uus naama ilmineeraa olemassaolostaan.... :D
Marjala on ok, vois joskus siellä vaikka pyörähtääkin...
Tony

Post by Tony »

Kyllähän sitä voisi ajatella marraskuun ekaa vloppua.......Mites Micco käykö sulle (kaveri joka tuli uskoon...)??? :lol:
Passat 3BG TDI
Micco
VCF Member

Post by Micco »

Mulla on varmaan päivystys marraskuun ekana viikonloppuna, mutta periaatteessa ehtisinkin. Siis jos ei ole niin huonoa tuuria että keikkaa juuri miittihetkellä. :?
Uncle Hank Fan Club

Jarkko

Post by Jarkko »

Mulle kävis viikonloput parhaiten ja mieluiten päiväsaikaan. Mutta katotaan tilanteen mukaan.. :roll:
Micco
VCF Member

Post by Micco »

Niin, oliskos sitä väkeä tulossa kahvittelemaan esim. Marjalan ABC:lle sunnuntaina 6.11? Vaikka joskus klo iltapäivällä? Klo 15 tai 16 tjms...? Itsekin ennättäisin paikalle, jos vaan ei satu päivystyksessä olemaan juuri silloin kiireitä. Alustavasti vaikutti siltä että kaikille muille mahdollisille tulijoille tuo päivä sopisi?
Uncle Hank Fan Club

Tony

Post by Tony »

Kyllä näinhän niitä vähän suunniteltiin........Kaikki mukaan vaan :twisted:
Passat 3BG TDI
Joel

Post by Joel »

Micco wrote:Niin, oliskos sitä väkeä tulossa kahvittelemaan esim. Marjalan ABC:lle sunnuntaina 6.11? Vaikka joskus klo iltapäivällä? Klo 15 tai 16 tjms...? Itsekin ennättäisin paikalle, jos vaan ei satu päivystyksessä olemaan juuri silloin kiireitä. Alustavasti vaikutti siltä että kaikille muille mahdollisille tulijoille tuo päivä sopisi?
Saatan keritä, ellei tule mutkia matkaan... :D
Jarkko

Post by Jarkko »

Koetan päästä paikalle.. :roll:
Micco
VCF Member

Post by Micco »

Pitää se kait munki sit yrittää.... :D
Uncle Hank Fan Club

Tanti

Post by Tanti »

Mä lupaan raahata luuni paikalle...
Toi klo 15 sopis mulle paremmin ku pitäs mennä töihin takas n.klo 17.
Pitäs varmaan laittaa noi talvitöppöset tohon autoon ku sain sen auton eilen sieltä pajalta ja kesäkenkulit on vielä... :oops:
Tony

Post by Tony »

kyllä se 15 on se aika mitä tavoitellaan.
Passat 3BG TDI
Micco
VCF Member

Post by Micco »

Muistutetaas ny vielä... Eli KAIKKI Joensuun ja lähiympäristön(saa tulla kauempaakin) variantti-ihmiset sunnuntaina Marjalan ABC:lle klo 15 :!: :!: :!: :P
Uncle Hank Fan Club

Micco
VCF Member

Post by Micco »

Kerkesin paikalle ja näkyihän siellä muutama muukin... :) Joko mä pelkäsin alussa vähän tota Tantia tai sit kädet tärisi sunnuntaina ihan vanhasta muistista... :roll: :lol: :lol: Jarkko saat varautuu siihen että tuun tyhjentämään liikkeen ja penään kerhoalennuksia! :twisted:
Minkähän alojen ihmisiä pitäs viel kerhoon löytää, et alkas olemaan kaikki perustarpeet katettuna... :wink:
Vaan todella asiallista ja mukavaa porukkaa tuntuu kerhosta löytyvän :!: :P Voitas kyllä alkaa pitämään noita kahveita ihan enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Paikkakin varmaan sellanen joka sopii kaikille :?:
Uncle Hank Fan Club

Tony

Post by Tony »

No nii nyt on kahvittelijoiden määrä tuplaantunut :lol: :lol:

Elikkäs jos jatkossa yritettäs vaikka kuukauden eka sunnuntai aina kävästä kertoilemassa kuulumisia......
Passat 3BG TDI
Tanti

Post by Tanti »

Kiitos vaan "pojille" kahviseurasta.
Oli tosiaan puhetta et jos vallan aina kuukauden ekana sunnuntai kahviteltas ni ei olis liian tiuhaan ettei pojat menetä hermojaan mun kans...Ja mä olin nyt sentään aika rauhallinen.Eihän sitä nyt eka treffeillä uskaltanu koheltaa... :wink:

Micco:Toivottavasti en ollu niin pelottava että uskallat seuraavalla kerralla tulla kans... :oops:
Joel

Post by Joel »

No enpähän tuota sitten kerinnyt kahvittelemaan... :?
Mutta eiköhän tuota kerinne vielä...
Tony

Post by Tony »

Joel wrote:No enpähän tuota sitten kerinnyt kahvittelemaan... :?
Ens kerralla vaan sit mukaan.... :lol:
Passat 3BG TDI
Joel

Post by Joel »

Tony wrote:
Joel wrote:No enpähän tuota sitten kerinnyt kahvittelemaan... :?
Ens kerralla vaan sit mukaan.... :lol:
Juu, pitää yrittää... eiköhän tuota joskus kerinne.

Paljonkos oli porukkaa paikalla? Ottikos kukaan kuvia?
Tony

Post by Tony »

Joel wrote:
Paljonkos oli porukkaa paikalla? Ottikos kukaan kuvia?
Porukkaa oli kaiken kaikkiaan kokonaista 4 (Micco, Tanti, Jarkko ja allekirjoittanut)

.....Kukaan mitään kuvia vesisaateessa ottanut :lol:
Passat 3BG TDI
Micco
VCF Member

Post by Micco »

Micco:Toivottavasti en ollu niin pelottava että uskallat seuraavalla kerralla tulla kans...
Mä yritän kerätä rohkeutta joulukuun 4. päivään asti... :oops: :lol: Sitä seuraava kerta sattuukin sopivasti uudenvuoden päivälle, joten nähdään porukan todellinen luonne ja uskollisuus kerhotoimintaa kohtaan. :wink:
Uncle Hank Fan Club

Micco
VCF Member

Post by Micco »

Onkos meillä sunnuntaina niitä kahvitteluja... :?: Ketään tulossa?
Uncle Hank Fan Club

Tony

Post by Tony »

Saattaa olla et oltas menossa perheen voimin kitteele mummolaan, mut jos ei mennä niin ehdottomasti tullaan
Passat 3BG TDI
Micco
VCF Member

Post by Micco »

Mullakin saattaisi olla lähtö maalle sunnuntaina johonkin aikaan päivästä. Joten olisi mukava tietää onko muita kahville tulijoita? Tietäisi sit suunnitella paremmin sunnuntaipäivää...
Uncle Hank Fan Club

Jarkko

Post by Jarkko »

Mulla pitää kiirettä muuton vuoksi, joudun valitettavasti jättämään tämän kerran väliin... :(
Golf Variant 2.0 -94
Tony

Post by Tony »

Näillä näkymin ei ollakkaan menossa sunnuntaina minnekkään!!! Eli kahville tullaan jos joku muukin paikalle ilmestyy!!!
Passat 3BG TDI
Tanti

Post by Tanti »

Mä yritän kammeta paikalle...Mitä nyt olen lähössä likkakaverin kans viihteelle tänää joten en ehkä ole huomenna parhaimmillani... :oops:
Siis huomiseen pojjaat!
Micco
VCF Member

Post by Micco »

Pitänee jättää matkailu illaksi ja tulla paikalle. :)
Uncle Hank Fan Club

Micco
VCF Member

Post by Micco »

Mukavat oli taasen kaffet, osanottajia olisi voinut olla tietty enemmänkin... Mutta Tony sentään kävi parkkiksella pyörähtämässä. :D Ja olihan se Tantikin ihan suht pirtsakkana... :lol:
Huomasitko Tanti muuten pois tullessa siinä 4-kaistasen lopussa kuinka takanasi tullut auto otti asiakseen kiihdyttää silleen etten päässy oikealle kaistalle... :evil: :evil: :evil: Onneksi oli tilaa vielä kiihdyttää seuraavaan väliin... :roll:

Katsellaan millainen osanottaja määrä ois luvassa seuraavan kuun alussa. :D
Uncle Hank Fan Club

Joel

Post by Joel »

Mulla Passatti vaihtui jokin aika sitten Celicaan, joten eipä taida olla minusta tulijaksi miitteihin :oops:
Tanti

Post by Tanti »

Micco:Huomasin joo...Yritti kiihdytellä sellai etten mäkään olis päässy siihen väliin...Kaveria vissiin sapetti ku akka tunki eteen joten päätti ettei enää muita laske...
Ja mä kun aina ajan niin nätisti että... :roll:
Yritin tehdä sulle tilaa mun eteen mut himputin volvo kans rupes himmailemaan.No onneks teki sulle tilaa ettei kaista loppunu ennen aikojaan... :wink:
Olisin NIIN mielelläni päästäny paremman eteeni...
Ai nii! Kiitos muuten lukkosulasta.Nyt toimii kuskin puoleinenkin lukko!
Micco
VCF Member

Post by Micco »

Mikä lie ollu teiden ritari... Sen mielestä tietty kaikkien muidenkin ois pitäny kyhnää 4-kaistasen matka vajaata mittarinopeutta... :roll: Mutta normaalia suomalaista tiekäyttäytymistähän se oli. Ketää ei saa laskea ohi vaikka itellä kiire oiskaan... Auta armias jos vieressä on viel tyhjä kaista sitä varten tehtynä, niin pakkohan siin on kiihdyttää sen minkä se kahvinkeitin ottaa kierroksia jos joku sattuu olemaan rinnalla... :shock:

No hyvä et kuskin pukille pääsee kiipeilemättä... :lol:
Uncle Hank Fan Club

finnbar

Post by finnbar »

Vai että ihan kahvittelua. No, saapa nähdä että raaskiiko sitä raahautua paikalle. Tuskin nyt seuraavaksi kerraksi vielä, kun sattuu sille uudenvuodenpäivälle, mutta ehkä jo sitten helmikuun alussa :)
Tony

Post by Tony »

Juu eikun mukaan vaan!!!
Passat 3BG TDI
Tony

Post by Tony »

Mites onkos kukaan tulossa sunnuntaina kahveille??? Micco??? Tanti?? Jarkko???? Kaikki muut???
Passat 3BG TDI
Micco
VCF Member

Post by Micco »

Jos ei ihmeitä tapahdu, niin kait se on kyettävä tulla katsastamaan kerholaisten kunto... :lol:
Uncle Hank Fan Club

Tanti

Post by Tanti »

Mä ilmottaudun kahvitteluun...
Tottakai muutkin on niin innokkaita et ilmestyy?
Tai sitten mä kahvittelen yksinään.
Aion olla kerrankin kiltisti uuden vuoden ja mennä hoitamaan tuttavan hevosta keskelle ei mitään.
Toivottavasti ei kamalia pakkasia pidä...
Jos en sunnuntaina sitten istu kaffittelemassa ni se johtuu vain siitä etten ehkä kykene istumaan,aion kammeta itteni sen kauramoottorin selkään... :roll:
Voi ahteri olla hellä mutta seisoskelen sit pöydän vieres tai otan tyynyn mukaan... :oops: :wink:
Micco
VCF Member

Post by Micco »

Jahans, jos sitä ottas jonku tunnin painajaista ja yrittäs selvitä kolmeksi absille jos ei ihmeitä tapahdu. Hyvää uuttavuotta vaan kaikille :!:
Uncle Hank Fan Club

Micco
VCF Member

Post by Micco »

Olihan siellä taas ydinryhmä meitä raittiita, paheettomia ja taloudellisesti ajavia kansanautoilijoita. :lol: Tantikin näytti ihan istuvan, jos ei sitten jännittänyt jaloilla itseään irti tuolista kokoajan. :wink: Mutta olisihan se toki mukavaa nähdä muitakin kerholaisia, kuin Tonya ja Tantia.(Älkää ottako itteenne :lol: ) Josko ensikerralla olisi lisää porukkaa tulossa :?:
Uncle Hank Fan Club

Tanti

Post by Tanti »

Ketäs kaikkia saadaan kahvittelemaan huomenna?
Minä ainakin olen tulossa.
Muita?
Ja kaikki uudetkin tulokkaat:Rohkeesti vaan mukaan!

Micco ja Tony: Mä tarjoon team Ahmalle kahvit kiitokseks! Unohdin silloin kysellä paljonko oon velkaa virrasta... :oops:
Tony

Post by Tony »

Yritän kampeutua paikalla, jos vaan kykenen............ :wink:
Passat 3BG TDI
Micco
VCF Member

Post by Micco »

Damn :!: Näyttää siltä, etten huomenna ennätä millään paikalle... :evil: Nooh, Tony saa hoitaa Team Ahman talouspuolen... :lol: Sain muuten auton perjantaina pois, ja se tuntuu jopa pelaavan. :P Kiitokset Tantille Malisen numerosta, hoiti homman mallikkaasti :!:
Uncle Hank Fan Club

Post Reply