Bora Variant V5 4Motion
Posted: 4.9.2015 0:12
Tältäkin palstalta jo aiemmin tuttu Bora rantautui sitten AVK:n ja muiden välikäsien kautta minulle. A6 Biturbo lähti ruttutukkuun moottoritilan tulipalon vuoksi, ja mielikin alkoi haluta jotakin kuluiltaan hieman järkevämpää kulkinetta. Vaatimuksia oli sen verran, että VAG, farmari ja neliveto. 1.8T oli päällimmäisenä mielessä, mutta kohtuumetreillä olevaa hyväkuntoista laitetta ei budjettiin löytynyt. Nettiautosta sitten osu silmään mokoma Bora.
Eli VW Bora Variant, 2.3 V5 4Motion. Mittarissa metrejä ~225tkm. Vakuutusyhtiön kerran lunastama, ilmeisesti korissa ollut mittaheittoa foorumitoverin pusuteltua jätepuristinta.
Korjauksista täytyy kyllä sanoa, että kohtuu taidokkaasti tehty. Jos ei tietäisi, niin ihan heti ei huomaisikaan.
Miksikään raketiksi tuota vapari-vitosta ei voi kutsua, mutta tuo tasainen veto jaksaa yllättää joka ikinen kerta. Sisusta on erittäin hyvässä kunnossa (kuvia myöhemmin) ja maalipinta kohtuullisessa. Puskureissa näkyy, että johonkin autoa on pariin otteeseen hierottu.
Varusteina tästä löytyy (edelleen) climatronic, kattoluukku, kolmipuolainen ratti, kangas-sporttisisusta, irrotettava vetokoukku.
Suunnitelmia tämän kanssa on sen verran, että xenonit, alusta uusiksi, joko uudet vanteet tai nykyisten dippaus, lasit tummiksi lasten ja koiran vuoksi, puskureiden maalaus, highline listat (?), sisustan teippausta ja ilmastoinnin flektin uusiminen (vanha oli sisuksilta kärynny). Valopäivitys suunnitteilla _asap_, Volkkareiden halogeenit on ollu kaikissa mun omistamissa vehkeissä sanalla sanoen surkeat. Muiden kanssa saattaa hieman venähtää, budjetin mukaan.
Vähän myös tekniikkamurhetta; autoa vaivaa satunnainen sammuminen heti käynnistyksen jälkeen. Eli ei saa tyhjäkäyntiä sopivalle tasolle ja auto sammuu. Joskus myös hieman sahauttaa käyntiin. Vikakoodeja ei ainakaan parisen viikkoa sitten ollut, joten mistä vaivaa osaa lähteä hakemaan? Ketju ei pidä ääntä, ja ilmeisesti tuo on jossakin kohtaa Saksassa vaihdettukin.
Yksi kuva näin alkuun, lisää myöhemmin.
https://goo.gl/photos/nDNp21DfQjoC5dQQ6
Eli VW Bora Variant, 2.3 V5 4Motion. Mittarissa metrejä ~225tkm. Vakuutusyhtiön kerran lunastama, ilmeisesti korissa ollut mittaheittoa foorumitoverin pusuteltua jätepuristinta.

Miksikään raketiksi tuota vapari-vitosta ei voi kutsua, mutta tuo tasainen veto jaksaa yllättää joka ikinen kerta. Sisusta on erittäin hyvässä kunnossa (kuvia myöhemmin) ja maalipinta kohtuullisessa. Puskureissa näkyy, että johonkin autoa on pariin otteeseen hierottu.

Varusteina tästä löytyy (edelleen) climatronic, kattoluukku, kolmipuolainen ratti, kangas-sporttisisusta, irrotettava vetokoukku.
Suunnitelmia tämän kanssa on sen verran, että xenonit, alusta uusiksi, joko uudet vanteet tai nykyisten dippaus, lasit tummiksi lasten ja koiran vuoksi, puskureiden maalaus, highline listat (?), sisustan teippausta ja ilmastoinnin flektin uusiminen (vanha oli sisuksilta kärynny). Valopäivitys suunnitteilla _asap_, Volkkareiden halogeenit on ollu kaikissa mun omistamissa vehkeissä sanalla sanoen surkeat. Muiden kanssa saattaa hieman venähtää, budjetin mukaan.

Vähän myös tekniikkamurhetta; autoa vaivaa satunnainen sammuminen heti käynnistyksen jälkeen. Eli ei saa tyhjäkäyntiä sopivalle tasolle ja auto sammuu. Joskus myös hieman sahauttaa käyntiin. Vikakoodeja ei ainakaan parisen viikkoa sitten ollut, joten mistä vaivaa osaa lähteä hakemaan? Ketju ei pidä ääntä, ja ilmeisesti tuo on jossakin kohtaa Saksassa vaihdettukin.
Yksi kuva näin alkuun, lisää myöhemmin.
https://goo.gl/photos/nDNp21DfQjoC5dQQ6