Page 1 of 1

volkswagen passat 1.8t 20v männät sekä kiertokanget

Posted: 16.9.2015 12:52
by Reiskaaa
moi!

olen tässä pasuunan kanssa nyt sellaisessa vaiheessa että pitäisi löytää hyvät sekä kestävät männät sekä kanget?
eaglen kankia oon kattellu mutta olisko vaihtoehtoisesti muitakin kestäviä? sekä männiksi wiseco tai mahle? muita?
tavoitteena olisi että kestäisi 300-450hp. gt 35 turbo, bosch 044 pumppu, 750cc bosch suuttimet, parempi pakosarja sekä hukkis, eli nuo löytyy mutta pointtina on ne kanki ja mäntä yhdistelmä?

ja sitten se toinen ihana kysymys jota olen funtsinut että luultavasti oma ohjain boxi ohjelma ei oikein sovellu tämän kartan suunnitteluun eli pitääkö jonkinmoinen custom softa tehdä, mutta onko kellään neuvoja siihen?

kiitos paljon ja mukavaa keskiviikko loppupäivää :buttrock

Re: volkswagen passat 1.8t 20v männät sekä kiertokanget

Posted: 16.9.2015 19:20
by Monkelo
Ihan mielenkiinnosta, jos ja kun huipputehot huitelee tuolla 400 nurkilla, niin kai ne kaikki renkaat on vetäviä?

Re: volkswagen passat 1.8t 20v männät sekä kiertokanget

Posted: 16.9.2015 20:03
by Reiskaaa
Valitettavasti ei

Re: volkswagen passat 1.8t 20v männät sekä kiertokanget

Posted: 17.9.2015 8:14
by Reiskaaa
Monkelo wrote:Ihan mielenkiinnosta, jos ja kun huipputehot huitelee tuolla 400 nurkilla, niin kai ne kaikki renkaat on vetäviä?
Koko viritys lähti siitä kun lastullisella pasuunallani kuljeksin maantiella ja yhtäkki joku mini haluaa kilpailla, no 180km/h oli nopeus kun pasuuna ei enää jaksanut liikkua eikä kukkua ja coopperi meni heittämällä ohi, kyllä söi miestä ja kyllä siinä koko yön sai valvoa ja miettiä että mitä parantaa ja kehittää. Että näin. :lol:

Re: volkswagen passat 1.8t 20v männät sekä kiertokanget

Posted: 17.9.2015 15:22
by Monkelo
:D Valitettava tosiasia, kyllähän se aina pistää "ketuttamaan".

Ps. Auton vaihto omassakin pienessä päässä. Tosin ei tuosta syystä mistä puhuit. Ja anteeksi aiheen ohitus..

Re: volkswagen passat 1.8t 20v männät sekä kiertokanget

Posted: 17.9.2015 17:17
by Kilu
Reiskaaa wrote: ... no 180km/h oli nopeus kun pasuuna ei enää jaksanut liikkua eikä kukkua ja coopperi meni heittämällä ohi...
Kannattaa pitää vanha auto kunnossa, niin ei noin pääse käymään. Nykyinen moottoriohjaus toimii varmasti paremmin oikein säädettynä, kuin joku muu noilla suunnitelluilla tehoilla. Ja se ohjelma on varmasti custom, kun osaa vaihdetaan.