Passat 3c etuiskarin yläpään laakerin+kumin vaihto
Passat 3c etuiskarin yläpään laakerin+kumin vaihto
Onko millanen homma tehä pukkien varassa? Kummallekin puolelle siis ja on pysynyt työkalut kädessä.
Re: Passat 3c etuiskarin yläpään laakerin+kumin vaihto
Noniin nyt on operaatio tehty, tuli vaihettua vielä noiden lisäksi koiranluut,alatukivarren takapäästä se iso alumiinipalikka missä pusla,alapallot ja iskarit. Iskaritolppia joutu moskalla paukuttaa pois ja paikalleen takas, varmaa tästä johtuen syttyi abs ja esp valot tauluun mutta mikäköhän sytytti keltasen känkän valonkin? Check brake pads tulee kun katkes johto, saiko sen koodattua pois päältä? Meen jonkinajan päästä lukee vcds:llä mitä toi sanoo ja vaikka postaan tänne.
Re: Passat 3c etuiskarin yläpään laakerin+kumin vaihto

Eli katoin myös measurement blockista niin auton nopeus ei muutu mihinkää 0:sta kyseisessä renkaassa. Eilisen rempan yhteydessä oli satula roikkumassa raidetangossa nippusiteellä joka katkes omia aikojaan yhtäkkiä ja samassa lähti jarrupalasta piuhat irti liittimestä.
Olisiko toi nykäsy katkaissut myös ton absin piuhan jostain kohtaa kuoren sisältä? Katoin etkasta et abs anturi olisi pultilla varmistettuna kiinni että se ei varmaakaan oo lähteny karkuun kehältä?
Re: Passat 3c etuiskarin yläpään laakerin+kumin vaihto
Laita nuo jarrupalan johdot yhteen niin pitäisi hävitä tuo jarrupalojen kuluneisuus.Tomppa- wrote:Noniin nyt on operaatio tehty, tuli vaihettua vielä noiden lisäksi koiranluut,alatukivarren takapäästä se iso alumiinipalikka missä pusla,alapallot ja iskarit. Iskaritolppia joutu moskalla paukuttaa pois ja paikalleen takas, varmaa tästä johtuen syttyi abs ja esp valot tauluun mutta mikäköhän sytytti keltasen känkän valonkin? Check brake pads tulee kun katkes johto, saiko sen koodattua pois päältä? Meen jonkinajan päästä lukee vcds:llä mitä toi sanoo ja vaikka postaan tänne.
Ettei olis vaan perääntynyt absc:n anturi navassa kun olet hakannut, jonka takia ei pysty enää lukemaan navasta pyörimistä.
Kaikki on siisti minkä itte tekee!
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Re: Passat 3c etuiskarin yläpään laakerin+kumin vaihto
Laita nuo jarrupalan johdot yhteen niin pitäisi hävitä tuo jarrupalojen kuluneisuus.Killer wrote:Tomppa- wrote:Noniin nyt on operaatio tehty, tuli vaihettua vielä noiden lisäksi koiranluut,alatukivarren takapäästä se iso alumiinipalikka missä pusla,alapallot ja iskarit. Iskaritolppia joutu moskalla paukuttaa pois ja paikalleen takas, varmaa tästä johtuen syttyi abs ja esp valot tauluun mutta mikäköhän sytytti keltasen känkän valonkin? Check brake pads tulee kun katkes johto, saiko sen koodattua pois päältä? Meen jonkinajan päästä lukee vcds:llä mitä toi sanoo ja vaikka postaan tänne.
EDIT: olis pitäny kattoo toinenkin viesti. Kyllä taisi johto/johdot kipeää jossain kohti
Kaikki on siisti minkä itte tekee!
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Re: Passat 3c etuiskarin yläpään laakerin+kumin vaihto
Joo paikallistin viat ja kolvi kävi kuumana. Oli kummastakin abs ja palat piuhat irronnu liittimestä kumitutin alta. Palojen varoituksen otin vcds:llä pois päältä ja abs piuhan korjasin uusilla liittimeen menevillä nastoilla ja kolvilla.
Piuhat irtosi selkeästi sanottuna: abs sensoriin kiinni menevä liitin, ja jarrupalasta lähtevät piuhat irtosi omasta liittimestään. Laitetaan jarrupalojen tunnistus takasin käyttöön sitten kun tarttee paloja vaihella niin saa uuden palan mukana ehjän piuhanki.
Piuhat irtosi selkeästi sanottuna: abs sensoriin kiinni menevä liitin, ja jarrupalasta lähtevät piuhat irtosi omasta liittimestään. Laitetaan jarrupalojen tunnistus takasin käyttöön sitten kun tarttee paloja vaihella niin saa uuden palan mukana ehjän piuhanki.