Page 1 of 1
Golf 3 Variantin takajarrut
Posted: 5.3.2006 12:21
by mv
Missä etuvetoisissa malleissa on ollut levyjarrut takana? Onko perus 2.0 litrasessa?
Onko levyjarrullisessa taka-akselissa vakaajaa?
Posted: 5.3.2006 13:18
by Tero Paalanen
Perus kakslitrases on rummut takana.
Posted: 5.3.2006 19:52
by Kale
Onko ihan saletti? Motonetti myy ainakin 4-pulttiseen 2 litraseen levyjä taaske.
Posted: 5.3.2006 19:57
by samies
Uolevi wrote:Perus kakslitrases on rummut takana.
Ainakin 2,0 cl Ventossa on levyt takanakin...
Posted: 5.3.2006 20:26
by elwood
-Variantissa ei ole levyjä takana muistaakseni kuin 110 tdi ja vr6 koneisissa malleissa.

Posted: 6.3.2006 10:41
by Kemizti
ja 110tdi:ssäkään ei ole..
Posted: 23.3.2008 0:20
by Kimmo H.
Miten järkyttävä operaatio olisi saada levyt taakse? Koko taka-akselinhan siinä joutuu vaihtamaan, mutta meneekö reihenmoottorin akseli lähellekään heittämällä muihin Variantteihin, tokkopa?
No, hyöty olisi varmaan todennäköisesti vain ulkonäöllinen. Hyvinhän nuo rummut pelittää ja pysäyttääkin ainakin omassa. Ulkonäköön voisi auttaa jos uusisi ja samalla maalaisi ne, en vaan osaa päättää kumpi olisi parempi väri, musta vai hopea. Jälkimmäinen olisi enemmän "levyjarrulook" ja musta olisi vähemmän silmäänpistävä kuin nuo ruostepallot.
Posted: 23.3.2008 11:17
by Tero Paalanen
Minkäs ihmeen takia koko akseli pitääs vaihtaa?
Saahan ne levyt alkuperäseenki akseliin.
Toisen puolen napatapin joudut vaihtamaan, en nyt vaa muista et kumman.
Posted: 23.3.2008 12:41
by miihkali
Mulla on kyllä tuossa 110:ssä levyt, mutta tuossa on nyt muutenkin viispulttiset navat ja veeärrää vastaavat kilkuttimet. Mikä lie viimesien hetkien sekasikiö.....

Posted: 24.3.2008 0:31
by Kimmo H.
Tero Paalanen wrote:Minkäs ihmeen takia koko akseli pitääs vaihtaa?
Ajattelin että se koko setti on erilainen levyjarrullisissa, ilmeisesti ei sitten kuitenkaan.
Posted: 5.4.2008 7:27
by Mataho
Molemmat takanavat, jarrusatulat tulevat napoihin kiinni, jarru kilvet, akselin puoleiset putket, letkut ja pidikkeet sekä käsijarruvaijerit.
kaverin Jettaan -85 laitettiin eteen ja taakse Passatin -93 jarru roippeet....
Tuolla on kuvia kyseisestä Jetasta.
http://www.volkkaristit.net/list0vm85.html
Posted: 7.7.2008 8:50
by Kimmo H.
Taitaa olla kaikki G3 takalevyjarrulliset olla myös 5-pulttisia? Pitäisi vaihtaa sitten eteenkin, menee turhan hankalaksi kun koko modista nyt ei varsinaisesti ole suurta käytännön hyötyä.
Posted: 7.7.2008 12:09
by Mataho
Kimmo H. wrote:Taitaa olla kaikki G3 takalevyjarrulliset olla myös 5-pulttisia? Pitäisi vaihtaa sitten eteenkin, menee turhan hankalaksi kun koko modista nyt ei varsinaisesti ole suurta käytännön hyötyä.
Kuten aiemmin kerroin, esim. 88-96 2.0 Passatin navat, levyt ja satulat menevät heittämällä paikalleen. ja ovat nelipulttiset.
Posted: 7.7.2008 12:39
by Tero Paalanen
Niin ja onhan esim. 2 litrasessa Ventossa levyt takana ja jakona 4x100.
Eli kyllä sinne ne levyt saa laitettua. Ittelläkin on hyllyssä -95 vuoden passatista navat + jarruhilut.
Ku vaa jostain sais motivaatiota sen verran et huoltais ne ja laittaas kiinni.