Page 1 of 1

By-pass

Posted: 4.9.2006 13:53
by dj_jomppa
Elikkä aivan vakio 1.8t (APU on koneen koodi ilmeisesti) passattiin olisi takoitus vaihtaa jokin by-pass tuon bossilaisen tilalle, kun tuntuu olevan kulutustavaraa kun lueskelee noita tekstejä...

Olen haulla yrittänyt hieman tutkailla noita eri vaihtoehtoja ja ainakin Forge 007p ilmeiseti menee suoraan vakion tilalle, ja hinta n.150€

Onko muita tarjolla, kokemuksia yms....?

Posted: 4.9.2006 14:19
by AjH
Onpa varmaan meidänkin Passattiin sama homma edessä. Onko tuossa jotain rajoitteita ettei mikä tahansa by-passi menisi? Letkujen muokkaaminen ei sinänsä siis ole ongelma mutta jotain muuta estettä.

Posted: 5.9.2006 23:25
by passat mtm
Joskus olen jostain lukenut että Audi TT:n by pass kestää hyvin...
Mulla oli taannoin lastutetussa APU-moottorissa Forge:n by pass ja se toimi n.20tkm ihan hyvin kunnes alkoi jumittelemaan.
Huolsin tätä venttiiliä noin 5tkm:n välein, eli putsasin ja voitelin uudelleen... Ei auttanut vaan jumitteli jostain syystä, mitään kulumaa missään ei näkynyt.
Vaihdoin takaisin originaalin venan ja on sen jälkeen toiminut tod. hyvin. Ja tää venttiili on siis se alkuperäinen APU.moottoriin tarkoitettu.
Tällä venttiilillä on siis ajettu tähän mennessä noin 30tkm lastutettuna.

Posted: 6.9.2006 6:39
by dj_jomppa
Selvä, kun olen tuossa noita muitakin keskusteluja lukenut, nii taidan kyllä tyytyä vakioon, tai sitten voisin tuota TT:n orkkista koittaa..
Tuo forge taitaa kyllä olla aika jumitusherkkä muidenkin mielestä :?
Kiitoksia avusta :)