Page 1 of 1
Miten toteuttaneet pakarin ulostulon?
Posted: 30.11.2003 20:51
by Kupari
Elikkäs tuo IV Golfin ulostulo, ku on vakiona tuollainen kaksi putkinen alas kääntyvä torvelo. Niin saakos siihen vaihdettua erinlaista päätä ilman rälläkkää, tai onkos siihen olemassa joku pätkä joka kävis usoraan siihen? Olis se alahelma menossa vaihtoon ja siinä ku on sellainen kolo sille putkelle, niin kai se olis hieman tökerö jos ei siitä näy jonkinlaista putkea...
Posted: 25.6.2006 17:27
by Rkola
Nyt kun olen päässyt vauhtiin

niin miten on tuplaulostulojen laitto/osto golfiin? Molemmin puolin takana. Eikä mitään sellaista "koriste" juttua että toisesta tulee ja toisesta ei mitään... Ne on ihan hölmöjä juttuja.
Posted: 25.6.2006 17:44
by Mika Viinikka
Kyllä sinne semmosen saa rakennettua jos ei valmista satsia ole millään valmistajalla. Jos ei ole tilaa tuoda putkea suoraan toiselle puolelle, niin viimeiseltä pöntöltä haaroittaa sen toiselle puolelle.
Posted: 25.6.2006 17:44
by Jami R
http://www.lester.it/uk/catalogo_articolo.asp?id=2835
Tuollainen ulostulo on helpointa mallia.. en tiedä onko niitä olemassa erilaisilla päillä
Posted: 26.6.2006 17:00
by Rkola
ei olla ainakaan meidän etsimisellä löydetty sellaista "valmista" putkistoa. Että kai se haaroitus on "ainut" vaihtoehto. Nyt vaan ei ois aikaa alkaa tekeen sellaista. Niinkai se on että etsivä löytää.
Posted: 16.7.2006 13:16
by Pasi Häkli
Tässä yksi vaihtoehto työkaverin entisestä autosta, osittainen omavalmiste.
Auto on Golf IV V6 4Motion.

Posted: 16.7.2006 14:08
by Sami P
tohon autoonhan tais tulla se boran keula eiks vaa??????

Posted: 16.7.2006 14:36
by Pasi Häkli
Samppa wrote:tohon autoonhan tais tulla se boran keula eiks vaa??????

Sama auto

Nykyään jo myyty eteenpäin. Jollekin kreikkalaiselle kaverille, tietääkseni.
Posted: 16.7.2006 14:53
by Ari-Matti Aho
Jaakkolan taidonnäyte taas. Se poika jaksaa rakentaa...

Posted: 16.7.2006 15:35
by Pasi Häkli
Amideus wrote:Jaakkolan taidonnäyte taas. Se poika jaksaa rakentaa...

Jep, Pekka tekee myös oikomistyöt tuohon mun passattiini, niin tulee tehtyä kunnolla.
Posted: 16.7.2006 21:10
by jyrki
näin tää maailma on pieni!

tupla ulostulot
Posted: 18.7.2006 18:54
by jaska78
Kukas toi ihmemies macgyver on? Itel ois kans tarkoitus laittaa tuplaputket höröttää tohon 3bg pasuunaan!
Posted: 26.7.2006 23:35
by Rkola

Oispas kyllä aika kivat.....
MULLE KANS

Posted: 11.8.2006 21:40
by Metmil
Tietääkö joku että onko näihin orkkispäihin saatavilla jotain valmiita kromipäitä?
Tai onko suositella jotakuta näppärää puuhaamiestä..?

Posted: 13.8.2006 13:35
by Pasi Häkli
Ei ainakaan alkuperäisenä.
Posted: 5.9.2006 19:02
by Metmil
[quote="Metmil"]Tietääkö joku että onko näihin orkkispäihin saatavilla jotain valmiita kromipäitä?
Tai onko suositella jotakuta näppärää puuhaamiestä..?
Anyone ?
Posted: 5.9.2006 19:51
by AjH
Eikös noihin ole täälläkin jo rosterista mutkaa päälle laitettu? Sehän kiillotettuna on ihan komea.
Ja tuosta kun rällikällä nappaa pätkän pois niin voi tehdä vaikka lyhyetkin jatkot tai suorat tai miten vaan.
Nokian suunnalla tuommosia voisi jonkun halukkaan autoon suunnitella, sitten kun saan muut projektit (mm putkisto ja yksi korin pistehitsien korjaus) alta ensin pois. Ettei kotiväki hermostu

Posted: 5.9.2006 20:47
by Micco
Metmil, mun turaukset löytyy tuolla projektit osiossa. Hommasin rosterimutkat, katkasin ne sopiviksi ja pienen kiillottelun ja kiinnitysharjoittelun jälkee hepattiin ne hitsillä kii et varmasti pysyy. Mikä taas ei ole ruostumisen kannalta se paras vaihtoehto.

Posted: 6.9.2006 20:18
by Metmil
Micco, erittäin siistiä jälkeä tämä ulostulojen toinen toteutus...ja vielä nyt kun on hitsillä kiinni.
Jos sulla riittää puhtia/intoa vielä duunata niin ostan sulta pois tollasen 'sarjan'...
http://img145.imagevenue.com/aAfkjfp01f ... 2p_006.JPG
http://img14.imagevenue.com/loc37/th_86 ... 2p_004.JPG
JB
Posted: 6.9.2006 20:56
by Micco
Tollaset on helpoin tehdä, kun käy ostamassa ne mutkat ja alkaa mallailee paikalleen. Parhaiten saa nuo lovet jne kohdalleen. Eli ei kovin paha homma tehdä itsekään, jos jollain tutullas on rälläkkää jne vehkeitä... Ei noi nyt niin mainiosti onnistunu, että viittisin alkaa rahasta toisille tekemään...

Posted: 6.9.2006 22:41
by Metmil
Micco wrote:Tollaset on helpoin tehdä, kun käy ostamassa ne mutkat ja alkaa mallailee paikalleen. Parhaiten saa nuo lovet jne kohdalleen. Eli ei kovin paha homma tehdä itsekään, jos jollain tutullas on rälläkkää jne vehkeitä... Ei noi nyt niin mainiosti onnistunu, että viittisin alkaa rahasta toisille tekemään...

Kyl ne hyvältä näyttää

Jees..täytyypi ottaa härkää sarvista.. kiitokset tipseistä btw !!
Posted: 3.2.2010 11:37
by tyrvis
Herätelläänkö vanhaa topiccia?
Onko kellään uusia visioita/ehdotuksia putkenpäitä varten?
Posted: 3.2.2010 13:45
by AjH
Mimmosia visioita pitäis olla? Varmaan aikalailla kaikki mahdolliset tavat on jo toteutettu, ei tarvi kun valita se oma tapa minkä haluaa autoonsa.
Posted: 3.2.2010 13:48
by tyrvis
AjH wrote:Mimmosia visioita pitäis olla? Varmaan aikalailla kaikki mahdolliset tavat on jo toteutettu, ei tarvi kun valita se oma tapa minkä haluaa autoonsa.
Kaikki visiot on tervetulleita. Jopa bolt-on -käypäset takavaimentimet, jos nyt eivät ihan kauheita maksa.
Näkyvillä olevat putkenpäät toki jakaa mielipiteitä, joku tykkää, joku ei. - ite tykkäisin ja ois kiva jollain tapaa viritellä tuohon Passattiinkin.
Posted: 4.2.2010 16:00
by Joni Sairanen
http://www.hayabusa.org/forum/attachmen ... mall_1.jpg
Oisko siinä visioo vaimentimesta

:D Tuo pääty on oikein pyörivää sorttia, taitaa olla oikea tuleva "villitys"
http://www.youtube.com/watch?v=XkQEs0-I1NY
Posted: 15.2.2010 19:33
by tyrvis
On muuten hävyttömän näkönen
Kellään ylimääräisenä takavaimenninta, että sais ulostulot näkyviin?