Page 1 of 1

kolpero ei veä

Posted: 17.2.2007 22:54
by Arska
elikkäs tuo meikäläisen TDI golffi (AGR) on alkanu lomaileen...kierrokset ei meinaa nousta yli 3000 millään,ja ite veikkaisin ilmamassamittaria..? Onko hyviä ehdotuksia millä sais taas kuleksiin... :roll:

Posted: 17.2.2007 23:00
by Kale
Vag-com:illa katot ilmamassamittarin arvot ja sitten jos ne on liian alhaiset niin osa vaihtoon.

Posted: 17.2.2007 23:23
by Matsoni
Kale wrote:Vag-com:illa katot ilmamassamittarin arvot ja sitten jos ne on liian alhaiset niin osa vaihtoon.
Mitkäs ovat nämä arvot sitten? itsekkin noita joskus ihmetellyt :roll:

Posted: 18.2.2007 12:33
by Kale
Image
Kuva on ross-techin ohjeista, ei omasta autosta.

Ainakin omassa pitäisi olla tonnin luokkaa nuo MAF-arvot. Silloin kun auton ostin niin näytti kuuttasataa ja kulku oli sen mukaista.

Posted: 25.2.2007 9:14
by Matsoni
Kale wrote:Image
Kuva on ross-techin ohjeista, ei omasta autosta.

Ainakin omassa pitäisi olla tonnin luokkaa nuo MAF-arvot. Silloin kun auton ostin niin näytti kuuttasataa ja kulku oli sen mukaista.
Muutes, missä on se paikka mihin tuo vag-com kaapeli kiinnitetään? (autossa siis)

Posted: 25.2.2007 9:21
by Pasi Häkli
Siinä se on keskikonsolissa soittimen alla. Täytyy ottaa se yks muovi irti. Siis siinä tupakinsytyttimen yläpuolella. Lähtee ihan vetämällä se "kansi".

Posted: 25.2.2007 9:32
by JukkaA
Paljon on Arskan AGR:llä ajettu? Maffi menee viimeistään 150-200t paikkeilla vaihtokuntoon. Vakioon laittaisin alkup. boschilaisen, mutta isoilla suuttimilla varustettuun voi harkita myös kestävämpää ja alavääntöjä leikkaavaa pierpurkkii.

Posted: 25.2.2007 16:19
by Arska
Nyt on mittaris 227tkm, vanha maffi ollu ehkä 60tkm. Vaihdoin eilen,mut ei ollu vaikutusta-pitääkö nollata vikakoodit?

Posted: 25.2.2007 21:30
by Pasi Häkli
Voi olla, ettei ala toimimaan ennenkuin vika on poistettu. Jos sinne vika on tallentunut?
Katso, että varmasti on kaikki pienetkin alipaineletkut ehjiä ja kiinni. Jos on auki tai vuotaa(hinkannut itsensä puhki johonkin moottorin tärinän takia), niin ahdin ei toimi.

Posted: 26.3.2007 22:05
by Arska
No niin...vak-komi ilmotti MAF-vian (jonka sai kuitattua) ja sit oli MAP-vika.Mitähän tuo kyseinen palikka kustantaa? :veryangry

Posted: 26.3.2007 22:46
by Puuhis
mapista riipuen noin 50 - 100 eskoa

Posted: 27.3.2007 22:29
by Arska
Seinäjoen hyväksikäyttöautolla 114eemeliä :cry:

Posted: 28.3.2007 6:22
by DJisotela
Kysyppä skjodan liikkeestä, heidän paketissa oleva on kuulemma halvempi (30€?)

Posted: 2.4.2007 16:44
by Arska
Ny taas vetää...oli johto poikki :oops:

taas kummittelee

Posted: 25.6.2007 6:47
by Arska
no niin...nyt golffi on alkanu tekeen semmosta että yhtäkkiä loppuu veto ja ku sammuttaa nii vika "nollaantuu".Ajoin eilen semmoset 400km matka-ajoa ja teki sen n.8 kertaa.VAG-COM näyttää tuommosta:

17965 - Charge Pressure
Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00

Posted: 25.6.2007 15:11
by Pasi Häkli
Ahtopaineenrajoittimen magneettiventtiili takkuilee. Paremmin tunnettuna volkkaripiireissä nimellä N75.

Posted: 25.6.2007 15:43
by Arska
meneekö uusiksi vai pystyykö antamaan tekohengitystä...?

Posted: 25.6.2007 17:23
by Tero Häkli
eipä putsailusta apua paljookaan ole... seatilta ostin just ittelleni makso huimat 42€, tilaamalla olis saanu halvempaaki muistaakseni, tosa sulla hiukan eri kun ei oo juttuvalla ahtimella, mut kato nummero siitä venttiilistä ja sen kans kaupoille =)

Posted: 25.6.2007 17:56
by JukkaA
Mitä hittoo, mulla se maksoi muistaakseni 110€. Seatin liikkeestä ostin itsekin, nyt ei oo kyllä reiluu!

Posted: 25.6.2007 18:56
by Tero Häkli
oho.... perkele tarvisko ostaa pari varastoo :lol:

Posted: 25.6.2007 19:58
by Arska
Seinäjoen hyväksikäyttöautos 80e...koitettiin putsata ja ny ei ainakaa menny vikatilaan... :wink:

Posted: 25.6.2007 20:03
by Tero Häkli
ite kans audista putsasin mutta ei kovin kauaa kyllä toiminu...

Posted: 28.8.2007 12:02
by Arska
Voe erse...nyt se taas takkuaa :veryangry...Olisko kellää heittää semmosen N75 venttiilin varaosanumeroa (AGR -00)?

Posted: 28.8.2007 16:32
by Matsoni
17965 P 1557

Vian sijainti=Ahtopaine - säätöraja ylitetty

Syy= Letkut sekoittuneet keskenään/irrallaan

Ahtopaineen säätöventtiilin testaus:

Liitin irti:navat 1 ja 2

Tyypillinen arvo 14-20 ohmia

http://i18.tinypic.com/6hf6i6h.jpg

:roll: