Tästäkö se nyt alkaa. kytkin..

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
User avatar
vookus
Posts: 92
Joined: 4.11.2006 16:31
Location: Vantaa

Tästäkö se nyt alkaa. kytkin..

Post by vookus »

Eepä menny pohjosen reissu hyvin.
Jyväskylän jälkeen komia nousu ja ajattelin sitte hiukan vejättää konetta.
No, koneen kierrokset kyl nous, mut ee vaan nopeus. Eepähä siinä nyt oo sit muuta tullu mieleen et kytkinkö o hajoamas.
Pirssil o rullattu vasta 136Tkm. Hitto, Miun vanhas korollassaki kesti pitempää. Tojota takas... (ee vaiskaa. ne ruostuu)
Senhän mie oon tienny et 6 vaihteel ei ajeta alle satasta ja en oo ajanukkaa.
Nyt ku lähtee 110km/h kiihyttää kutosel ni samantien alkaa luistaa. Vitosel huomasin kans luistamista. 2000 kiekan tietämis ku lähtee ohittaa esim motaril, polkaset kaasun pohjaa ni johan alkaa kone kiekuu..
Ee taeja olla muuta tehtävis ku laatikko kentälle ja uutta kytkintä kehiin. :?: :?:
Suopkohan tuohon koslaa etes jämäkempöö kytkintä??
Ee mittää kisakytkinkä mut vähä jämäkämpi joka kestäs vaik vähä teho nousuakin.
Kikotinhan on 96Kw 4motion golffi ja päivänvalo koitti vuonna 2002.
Kylläpä ol helepotus avautua..
Meenas jo ruveta v*tuttaa...... :evil: :evil:
User avatar
AjH
Posts: 3160
Joined: 31.8.2006 14:36
Location: Nokia

Post by AjH »

Esim Sachsilta race asetelma ja levy. Riittää pitoa jonkinverran vakio-osia pitemmälle.

Micco vinkkas toisaalla että Slamitin Harrilla voisi olla tarjolla, US-parts tuo kait maahan että onhan niillä jälleenmyyjiä muitakin.

Specin kytkin on toinen mitä heti tulee mieleen väkevämpiä, esim HT-tune mainostaa toimittavansa.

Kai noita muitakin on, Valeoo jne mitä nyt on asiaan tullu perehdyttyä mutta ensin mainitut on itsellä mielenkiinnon kärjessä.

Ja olikos tossa Golvissa ny sitten kaksoismassa vauhtipyörä, jos sitä tehoa on tarkotus jossain vaiheessa lisääkin :roll:
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
User avatar
JukkaA
VCF Member
Posts: 1917
Joined: 13.12.2005 21:30
Location: Savonlinna
Contact:

Post by JukkaA »

Toi 240mm kaksoismassa on aika vahva. Kannattaa sinne kokeilla ensiksi jäykempää paineasetelmaa ja laadukasta levyä. Ffp:n puolelta ainakin LTR -nimimerkiltä löytyy tietoa miten saa rakennettua hyvän kytkimen tuollaiseen 6 vaihteiseen golffiin.
User avatar
vookus
Posts: 92
Joined: 4.11.2006 16:31
Location: Vantaa

Post by vookus »

Kyl ne eteläs ossoo rahastee kööhee rekkakuskia. Soettelin vähä ja kyselin vähä hintoja.
VW Center vantaa N. 1000-1800E riippuu joutuuko vaihtaa vauhtipörän ja kuuleme ne vaihtaa sen suoraan. Eli n:1800.
Ja mussakin ol suurinpiirtein saman hintasta. Autoasi ei sit ota koko rojektia vastaan. Liian vaikee ja ei ole työkaluja :? :? .
No, nyt o sit taas matka pohjosiin edes kun kytkin viel kestää. Kiuruvedel on hyvä huolto paikka .(JP-autohuolto)
On asiansa ossaava huoltomies ja ee oo paha hintanen. Soittelin ja sain mukavan kuulosen hinnan. Työt n:300 + osat. Eli koko rempan hinnaks jäis reilusti alle etelän hintojen. Kaveri on muuten sit entinen laakkosen huoltomies. Ei mikään kyläseppä. Mainostus sallittakoon.
:buttrock :buttrock
Post Reply