Rupesi vilkun rele raksuttelemaan omia aikojaan.
Välillä esiintyy viiksestä käytettäessä, välillä ittekseen ajossa tai hätävilkkuja vilauttaessa.
Valot ulkopuolella tai kojelaudassa ei kuitenkaan pala.
Olisikohan rele tullut tiensä päähän?
Vinkkejä..
Vilkun relekkö?
Vilkun relekkö?
Passat 3BG variant TDI(1.9 AVF) Highline -04 "Pappatuning"
Jos aloittaa helpommasta eli vilkunreleestä niin se on integroitu hätävilkkukytkimeen eli sen vaihtoon saa kulumaan max. 5min
Minulla passatissa viiksi meni rikki ja rupesi räpsyttämään relettä. Lomareissulla rele sitten kuoli, uusi tilalle marmoritiskiltä ja kun vieläkin räpsytteli niin viiksi vaihtoon. rele 36€ ja viiksi 80€+vaihtotyö.

Minulla passatissa viiksi meni rikki ja rupesi räpsyttämään relettä. Lomareissulla rele sitten kuoli, uusi tilalle marmoritiskiltä ja kun vieläkin räpsytteli niin viiksi vaihtoon. rele 36€ ja viiksi 80€+vaihtotyö.
Hondas are like tampons....every pussy has one
Asiaan liipaten on tuossa omassa kulkineessa ilmennyt nyt ajoittain sellaista, että kun laittaa vilkun päälle niin jää vilkku ko. suuntaan vaan palamaan, ei vilku. Jos painaa hätävilkut kerran päälle ja pois tai laittaa vilkun uudestaan niin yleensä lähtee vilkku taas toimimaan. Muutaman kerran tehnyt niinkin että kun on villku päällä niin vilkkuu hetken aikaa ja sitten jää palamaan... Olen ajatellut että vika ei voisi olla kuin vilkkureleessä tai ehkä hätävilkkukatkaisijassa? Onko kellään kokemusta samasta tai tietoa muuten?
Cross Touran TSI DSG -08 + Sorsa A x 2
Vilkkurele ja hätävilkkukatkaisija on sama asia.Tonttu wrote:Asiaan liipaten on tuossa omassa kulkineessa ilmennyt nyt ajoittain sellaista, että kun laittaa vilkun päälle niin jää vilkku ko. suuntaan vaan palamaan, ei vilku. Jos painaa hätävilkut kerran päälle ja pois tai laittaa vilkun uudestaan niin yleensä lähtee vilkku taas toimimaan. Muutaman kerran tehnyt niinkin että kun on villku päällä niin vilkkuu hetken aikaa ja sitten jää palamaan... Olen ajatellut että vika ei voisi olla kuin vilkkureleessä tai ehkä hätävilkkukatkaisijassa? Onko kellään kokemusta samasta tai tietoa muuten?

Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline