Kytkin, haastajina kaksoismassa vai kiinteävauhtipyörä
Posted: 6.2.2009 23:48
Eli olet vaihtanut kytkin ratkaisun joko kaksoismassasta kiinteäänvauhtipyörään ja laittanut kytkinpaketin joko suoraan jostain toisesta tai kasannut oman mielen tai neuvojen mukaan ja sitten ajanut ja todennut. Nyt sitten mielipiteesi kuulumiin niin miinukset kuin plussat peliin...... tai vahvistanut muuten niin kerro miten ratkaisit kohdallasi pulman..
Ja laita tiedoksi:
- mikä kone ja kw/hv/Nm vakio sekä nykyiset kw/hv/Nm
- pitkittäis vaiko poikittais malli (apua ainakin minulle kun en malleja tunne)
- minkä kiinteävauhtipyörä (mistä automerkistä ja mallista sait)
- kytkinlevy
- asetelma
- painelaakeri
Ja nyt mielipiteesi eli +/- : eli täristääkö, onko jäykkä käytössä, luistaa edelleen jne...
tai taasen että: pitoa on sen verran että sarvikuono lähtis savesta ja vielä poikineen ja poikittain =) jne...
Ja jos jokin näistä kysytyistä mättää niin vastaa kuitenkin asiassa pysyen..kiitti
Itseäni on ainakin lähiaikoina askarruttanut nämä kytkin asiat joten h-hetkeä odotellessani ajattelin kysästä teidän JO tehneiden kokemuksia.
Antakaa palaa....
Jorma
Ja laita tiedoksi:
- mikä kone ja kw/hv/Nm vakio sekä nykyiset kw/hv/Nm
- pitkittäis vaiko poikittais malli (apua ainakin minulle kun en malleja tunne)
- minkä kiinteävauhtipyörä (mistä automerkistä ja mallista sait)
- kytkinlevy
- asetelma
- painelaakeri
Ja nyt mielipiteesi eli +/- : eli täristääkö, onko jäykkä käytössä, luistaa edelleen jne...
tai taasen että: pitoa on sen verran että sarvikuono lähtis savesta ja vielä poikineen ja poikittain =) jne...
Ja jos jokin näistä kysytyistä mättää niin vastaa kuitenkin asiassa pysyen..kiitti
Itseäni on ainakin lähiaikoina askarruttanut nämä kytkin asiat joten h-hetkeä odotellessani ajattelin kysästä teidän JO tehneiden kokemuksia.
Antakaa palaa....
Jorma