EDIT: Mikähän mahtaa Passattia tällä kertaa vaivata, kun kulutus kasvoi noin litralla sen jälkeen kun olin vaihtanut autoon hydraulinostimet ja uudet öljyt? Kaikki tietääkseni meni niinkuin piti, auto lähtee samalla tavoin käyntiin ja tyhjäkäynti ei seilaa tms. Kerrottakoon nyt vielä, että kulutus oli aiemmin matka-ajossa 5,2ltr/100km. Nyt siis hörppii litraa enempi.
Kuinka tarkkoja ne nokka-akselin kiinnityspalat on tuosta momenttiin kääntämisestä, jos menikin liian tiukalle ja ahistaa, sen takia kulutus kasvanut? Onko kaukaa haettua?

LISÄÄ EDITTIÄ: Eli turbon puhdistuksen/egr:n tulppauksen jälkeen on vetojaki autosta löytynyt, mutta nyt se alkasi tekemään sitä, että menee vikatilaan kunnolla kiihdytettäessä.

Osaiskohan joku sanoa neuvoja?
