Page 1 of 1
100 heppasen ja 130 heppasen 3bg ero??
Posted: 18.6.2009 0:15
by ryynänen
MIkä on tämä ero ..onko ihan olematonb, ja esim karalalla kursittavissa kiinni???
Posted: 18.6.2009 0:26
by JukkaA
Turbo, suuttimet, ohjelma jnejne.
Posted: 18.6.2009 8:08
by Kale
Vaihdelaatikko, jarrut...
Posted: 18.6.2009 9:01
by maikki
jarrut on samat. voimansiirto on sama jos on 5-v loota ja 6-vaihteisessa on järeämpi kytkin.
Posted: 18.6.2009 9:43
by Kale
Ilmeisesti tässä on kyse dieselistä. Bensamalleistahan löytyy myös nuo samantehoiset koneet.
96kw dieselissä en ole kyllä kuullut löytyvän 5-vaihteista laatikkoa koska vääntöä on sen 310nm. 85kw:ssahan oli myös noita kevyemmin vääntäviä malleja 5-vaihteisella laatikolla.
Posted: 18.6.2009 10:46
by Pasi Häkli
Kale wrote:96kw dieselissä en ole kyllä kuullut löytyvän 5-vaihteista laatikkoa koska vääntöä on sen 310nm. 85kw:ssahan oli myös noita kevyemmin vääntäviä malleja 5-vaihteisella laatikolla.
Löytyy 96kW AWX-moottorisesta 5-vaihteinen looda. Työkaverilla oli sellanen. Siinä on maltillisempi vääntö, olisko jotain 280Nm.
Passatissa siis.
Posted: 18.6.2009 13:34
by maikki
AWX väännöt 285nm juurikin 228mm kytkimen takia. max väännöt 310-330nm ennenkuin alkaa luistaa.
6-v lootassa 240mm kytkin ja vakiona 320nm vääntöä. Tosin näyttää kestävän yli 400nm vääntöä

Posted: 18.6.2009 13:34
by JukkaA
Kyllähän tosta 100sta saa yli 130hp ohjelmalla, mutta ei läheskään sitä mitä ohjelmoidusta 130stä. Konehuoneesta ne erot löytyy, ei niinkään muualta.
Posted: 18.6.2009 13:54
by Tero Häkli
ite ottasin kyllä ton 130 heposen... potentiaalia paljo paremmin =) vaikka laiskalta sekin hetken ajan päästä tuntuu =) ohjelmalla hetkeks taas hyvin kulkeman ja taas parin viikon päästä toivoo lisää
