Eikös 90hp TDi:ssä ole rummut takana ja 110hp:ssä TDi:ssä levyt, kuten 2.0i:ssä? Jako molemmissa 4*100. VR6:ssa on 5*100 jako, eli suunilleen kaiken saat joka nurkkaan vaihtaa, jos VR:n jarrut haluat. Myös muita vähän isompia juttuja voi joutua vaihtamaan...
Ovathan isommat ja tehokkaamat jarrut aina asiaa, mutta tällaisessa tapauksessa, jossa on kuitenkin levyt joka nurkassa, on minun mielestäni saavutettava hyöty melko pieni verrattuna hintaan/työhön, jotka joutuu panostamaan.
Tietysti esim. jarrurempan aikana tollasen swapin tekis jo melkein samalla vaivalla, kuin alkuperäisiä osia vaihtaen.
colour concept wrote:Ois vanne tarjontaa paljon paremmin
5*100 jaolla on kyllä vanteita aika paljon, mutta satulat saattavat muodostua ongelmaksi. Nekun eivät mahdukkaan ihan ongelmitta kaikissa vanteissa pyörimään... Eli leveydet, offsetit, ET:t ym. pitää olla tiedossa tarkasti, että satulat mahtuvat sitten vanteiden sisällä varmasti olemaan.
Ja kyllä 4*100 jaollakin on vanteita paljon tarjolla. Ja uusiahan saa toki kaupasta ihan niillä spekseillä, kuin itse haluaa...
colour concept wrote:Osat varmaan kannattais katella jostain mällätystä autosta??
Monet tuo Suomeen paljon kolari autoja tekniikan luovutuksiin, purkuun/varaosiksi, ym. ja kaikki eivät kuitenkaan jarruja/alustapalikoita/muita sellaisia niistä tarvitse, niin vaikka jostain sellasesta voi saada edullisesti. Riippuu ihan tarjonnasta.