Page 1 of 1
passat 4x4 1,8gt g60
Posted: 24.10.2009 21:51
by mikrometri
Mitkä on tuon mallin pahimmat viat ja plussat jos niitä on? Onko kallis auto omistaa ja ajaa? Entä mistä löytyy tietoa tuosta mallista tai kuvia tekniikasta?
Posted: 25.10.2009 0:34
by gti-perttu
Ainoa miinus mitä minä keksin, on tuo g-laaderi. Normaalilla käytöllä kestää kyllä, mutta herkkä rikkoutumaan esim. rajottajaa vasten poljettaessa. Noihinkin ongelmiin löytyy onneksi apu Laitilasta!
Niin ja semmonen tuli mieleen tuosta Passatista, että lämmityslaitteen nopeudensäätö potikoita ne tykkää kärventää! Kanattaa pitää pari varalla kokoajan. Hmmm..... mitäs muuta.... Valot kannattaa releyttää ihan alkumetreillä, ellei ole jo tehty. Volkkarimaiseen tapaan myös valokatkasiat on kulutustavaraa. Tuossa saattaa piillä jopa potentiaalinen autopalon vaarakin!
Posted: 26.10.2009 9:14
by Mika-Matti Mattila
Mä ajelin G60 Corradolla noin 90 tkm ilman mitään ahdin ongelmia. Tuli jossain vaiheessa käytettyä Laitilassa se ahdin huollossa ja Dopi kehu että se jonkun aikaa on öljyä tiputellu kun oli ilmastoinnin kompuran päällä vahvalti öljyä kertyny. Että kyllä se normaalia ajoa se ahdin kestää.
Syncroista ei ole niin tietoa mutta kai visko on se mikä sieltä voi pettää...
Posted: 26.10.2009 22:14
by mikrometri
Nyt on punainen g60 nelikko pihassa ja ihan pirteä laitoshan tuo on. Kuulemma "muumi" malliksikin sanotaan.
Posted: 26.10.2009 22:17
by Basu
mikrometri wrote:Nyt on punainen g60 nelikko pihassa ja ihan pirteä laitoshan tuo on. Kuulemma "muumi" malliksikin sanotaan.
Kävitkö hakemassa sen Tuusulassa jossain autoliikkeessä olleen yksilön, vm. 1991?
Posted: 26.10.2009 22:43
by mikrometri
Basu wrote:mikrometri wrote:Nyt on punainen g60 nelikko pihassa ja ihan pirteä laitoshan tuo on. Kuulemma "muumi" malliksikin sanotaan.
Kävitkö hakemassa sen Tuusulassa jossain autoliikkeessä olleen yksilön, vm. 1991?
Ei varmaan ollut vaikee arvata

Posted: 27.10.2009 10:01
by Basu
mikrometri wrote:Basu wrote:mikrometri wrote:Nyt on punainen g60 nelikko pihassa ja ihan pirteä laitoshan tuo on. Kuulemma "muumi" malliksikin sanotaan.
Kävitkö hakemassa sen Tuusulassa jossain autoliikkeessä olleen yksilön, vm. 1991?
Ei varmaan ollut vaikee arvata

Juu ei, nimim. "pari" kertaa käynyt kuolaamassa kanssa kyseistä yksilöä.

Onko se missä kunnossa noin yleisesti ottaen? Maalipinta ja kori muutenkin näytti hyväkuntoiselta.
Piti käydä joskus koeajamassakin mutta jäi sitten syystä tai toisesta...
Posted: 27.10.2009 19:58
by mikrometri
Basu wrote:mikrometri wrote:Basu wrote:
Kävitkö hakemassa sen Tuusulassa jossain autoliikkeessä olleen yksilön, vm. 1991?
Ei varmaan ollut vaikee arvata

Juu ei, nimim. "pari" kertaa käynyt kuolaamassa kanssa kyseistä yksilöä.

Onko se missä kunnossa noin yleisesti ottaen? Maalipinta ja kori muutenkin näytti hyväkuntoiselta.
Piti käydä joskus koeajamassakin mutta jäi sitten syystä tai toisesta...
Kaara on mielestäni todella hyvässä kunnossa vaikken turboista vielä mitään ymmärräkään. Liikkuu pirteästi ja murisee mukavasti mutta bensapihiksi en sanoisi...

Muksut tykkäs ja emäntäkin varmaan vaikkei myöntäny mitään...
Posted: 28.10.2009 0:55
by Kimmo H.
Niin, eihän siinä turboa (=pakokaasuahdin) olekaan. Joten älä huoli, ei sun niistä tarvi mitään tietääkään

Posted: 28.10.2009 18:47
by mikrometri
Kimmo H. wrote:Niin, eihän siinä turboa (=pakokaasuahdin) olekaan. Joten älä huoli, ei sun niistä tarvi mitään tietääkään

Jos sanoisin seuraavan kerran G-laaderiksi niin tulisko pointsit kotiin...

Mutta muksuille oli tutumpi sana..seli seli...
Posted: 28.10.2009 20:49
by Sami Jalonen
Ahdin passaa hyvin

Re: passat 4x4 1,8gt g60
Posted: 26.7.2012 11:27
by mikrometri
Päivitystä vähän tuohon työjuhtaan ...seuraavana vaihtoon tulee takavaimennin ja täytyy todeta että harvinaiseen autoon harvinaisen vaikeasti löydettävissä alkuperäistä. Kuitenkin kävi tuuri kun erinnäisten sattumien kautta eräs kaveri Saksanmaalta etsiskeli paikalliset putiikit läpi ja löysi..yllätys ebay.de tuollaisen putken tai puljun mikä niitä myy.
Hintaa tuolle tulee 159€+posti/muu toimitus. Mielestäni ihan ok vai haukkasinko kakkia ison läjän?
Muuten auto toiminut ok paitsi jotakin pientä nyt aina. Iskareiden (KYBin kaasut taakse)kanssa oli harmia paljon mutta oli sarjassa valmistusvirhe ja mullehan ne tietty kaikki tuli.Nyt vaihdettu takaisin nestemalleihin.Käyntiongelmia joskus kun tuntuu tukehtuvan bensaan aamuisin/kostealla....vinkkejä?
Takaikkunan nostimet kun saisi uudet (sähköiset) niin olisi jo paljon eteenpäin. Ahdin tietty huoltoon seuraavana ennen talvea. ei muuta kun wroom ja lidlistä jäätelöä iso kassi tavoittena...lomaa vielä pari päivää.
