Page 1 of 1
Golf 4 tdi kiihdytyksessä
Posted: 26.2.2010 17:01
by golfts
Mistäköhän johtuu kun kiihdytettäessä kierrosten noustessa noin 2200 pintaan ja sen jälkeen kiihtyvyydestä
tulee tosi tahmeaa mutta taas kierrosten noustessa noin 2800 paranee.
Eli meno 2200-2800 välillä tahmeaa
olisiko MAF anturissa tai ahtopaineensäätösolenoidissa jotain vikaa "minkälaisia kokemuksia muilla sattuu olemaan"?.
Posted: 27.2.2010 8:58
by Pasi Häkli
Ainakin viallinen ilmamassamittari tekee tommosta.
Posted: 27.2.2010 13:10
by Sami Jalonen
Ota maffin liitin irti ja kokeile paraneeko meno.
Posted: 27.2.2010 14:45
by golfts
Kävin tänään hakemassa Motonetistä Bosh ia vastaavan tarvike Maffin "59.90E" vaihdoin niin johan auto rupesi kulkemaan
hyvä että käsissä pysyy.
Posted: 28.3.2010 16:15
by golfts
Tänään taas meno hyytyi ei muutakuin E-skanneri esiin ja tutkimaan ja vikahan sieltä löytyi
kuittasin skannerilla vikakoodin pois ja taas toimii.
Onko kuinkakin yleistä tälläinen että Motonetin ilmamassamittari "MAF" (merkkiä Topran) temppuilee jo kolmen viikon käytön jälkeen.
Olisiko sittenkin pitänyt ostaa siniseltä tiskiltä laatu vaihto osa vai onko muita hyviä vaihtoehtoja. Että tälläinen tapaus.
Posted: 28.3.2010 21:43
by Tero Häkli
on

tosin joskus on rikki jo uutena

Posted: 29.3.2010 13:45
by Markus V
Minkä merkkinen toi ilmamäärämittari on alkuperijään. Kävin sellasta kyselemäs kun ei oikeen vetoja tunnu olevan, toisinaan toimii. Varaosamaailma kauppas, "merkitöntä" reiluun 50euron hintaan ja boschin tekelettä reippaaseen 100euroon. Motonetin myyjä sanoi boschille hinnanks 59,90 ja sitten löytyi jokin pierburg merkkinen mittari, sillä olikin hintaa 158euroa. mihin kannattaa sijottaa, vai onko se oikea ostopaikka vw varaosatiski?
Posted: 30.3.2010 6:21
by golfts
Mulla oli Bosh mallia 0 280 217 121.
Motonetista saat tuskin alkuperäistä MAF fia vaan pelkkiä tarvikkeita "korjatkaa jos olen väärässä"
Mallinumero ja merkki löytyy "MAF" ilmamassamittarin putkesta.