Korvaakos toi nyt sen alkuperäisen mustan muovin vai tuleeko toi siihen päälle, kun kuvasta ei ihan varmaksi selviä. Onkohan tuossa valmiiksi noi ulostulojen aukot molemmin puolin?
Aika halpa suorastaan tommonen muovihelma kyllä on, alkuperäisosakin vielä
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
korvaa vanhan kokonaan, nykyinen versio on ilman noita putkien "leikkauksia". Onhan tää mulle ihan turhaa, mutta pakko perustella itselle että ne 3.0 TDI:n putkenpäät on niin jumalaiset ettei ilman voi olla. Ja kun pitäähän isommalle turbolle olla "ulkonäöllisiä perusteita", muuten kylän pennut luulee vajaavetoreeksi ilman oletettua kulkua.
Kuvan perusteella ei, kun orkkisputken ulostulot näkyy tolleen helman alareunan tasossa.
Tossa kuvassa on kyllä niin karu toteutus aiheesta kun olla sopii. Höyryt puskee tosta väliltä ja putken päistä ei tule yhtään mitään. Nättiä.
Toispuoleisen ulostulon kolon saat tehtyä alkuperäiseen helmaan, siellä on avaamista vaille kolot. Kolvilla tai vastaavalla leikkaa sen auki ja sitten siistii miten parhaiten taitaa. Ja nämäkin kolot on molemmin puolin autoa kylläkin, että sekin onnistuu orkkishelmasta myös. Mitähän toi orkkishelmapala mahtaa maksaa?
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.