Olisit nyt vähän lyhentänyt linkkiä
Voi olla ihan kiva passatti kyllä tommosella tekniikalla. Tommonen on suomessakin tehty, joskus FFP:n puolella siitä oli juttua.
Pasi Häkli wrote:Olisit nyt vähän lyhentänyt linkkiä
Voi olla ihan kiva passatti kyllä tommosella tekniikalla. Tommonen on suomessakin tehty, joskus FFP:n puolella siitä oli juttua.
Mun työkaverilla on 3b sedan, mihin hän istutti tollasen 2.7Bt tekniikan. En tiedä onko sit useempiaki tehty?
Pasi Häkli wrote:Mulla olis semmonen mielikuva että se olis ollu farkku mistä ffp:llä oli juttua mutta voin muistaa väärinkin.
voihan niitä olla useempikin, en ainakaan sitä työkaverin autoa löytänyt, kun tuossa pari tuntia ffp:tä selailin, voi olla ettei kirjoittele edes siellä..
Aikalailla suoraan kai se 2.7 menee sen vaparikutosen tilalle, näin niinkun mekaanisesti
Pasi Häkli wrote:Olisit nyt vähän lyhentänyt linkkiä
Voi olla ihan kiva passatti kyllä tommosella tekniikalla. Tommonen on suomessakin tehty, joskus FFP:n puolella siitä oli juttua.
oishan tuota tietty voinunna vähän..
Paljonkohan lie tulis veroja tuommoseen pasuunaan jos saksan maalta hommais.
Alkaline wrote:kuka nyt audia haluaa jos on kunnon volkkari vaihtoehtona.
NimenOmaan!
Muuten...oon tätä tiedustellut jostain jo kerran aikasemminkin, et saapiko noita sumareita ritilöineen jostain puljusta?? Jotka siis kävis tuohon 3b:n keulille..
Tekemisen riemu on korvaamatonta...ainakin niille, jotka sen taitaa. Ja noita 2.7bt-audejahan pyörii sitäpaitsi vastaan joka nurkalla, Passatteja harvemmin.
kyllä sen leimaan saapi ja varmaan aika helpostikkin...kaverit on laittanu tuplaturbo bimmereitäkii leimalle joskaan ei taida olla ihan ilmaista saada se leima
jonneilari wrote:kyllä sen leimaan saapi ja varmaan aika helpostikkin...kaverit on laittanu tuplaturbo bimmereitäkii leimalle joskaan ei taida olla ihan ilmaista saada se leima
Nyt pyytäisin hieman tarkennusta. "varmaan aika helpostikkin".
Ainoo "ongelma" taitaa olla teho, jos 2.8V6 on 193hv ja 2.7bT 184kW niin ei ihan riitä 25% säännöllä. Päästöt ei ole ongelma kun 2.7bT täyttää vaaditut päästönormit valmiiksi.
jonneilarin mainitsemat tt-bimmerit taitaa olla niitä vanhempia ysikytalun laitteita? Niissä on vähän helmpompaa se touhu.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
AjH wrote:Ainoo "ongelma" taitaa olla teho, jos 2.8V6 on 193hv ja 2.7bT 184kW niin ei ihan riitä 25% säännöllä. Päästöt ei ole ongelma kun 2.7bT täyttää vaaditut päästönormit valmiiksi.
Ellei sitten pysty käyttämään vertailukohtana W8 Passattia? Se tekniikka tosin tais tulla vasta 3BG koriin.
Hartsa: en halua itelleni mitään yli 10l satasella kuluttavaa autoa, muuten varmaan oisin ostanu ESVltä jonkun 'postiauton'
Moottori on hiukan vikaperin konehuoneessa golffiin asennettavaksi... Taisi vanhemmat A6 2.7bitit olla 230hp moottorilla, joita sai noihin Passatteihin prosenttien puitteissa asentaa. S4:stä otettu kone olisi ollut liian tehokas. Itse moottoreissa ei muistaakseni ollut muuta eroa kuin softa.
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
^ Näinhän se on, 230hp malliakin tosta tehty. Mitä hakusella löytyi aiheesta äkkiä niin jostain syystä ainakaan halpisvirilastuilla ei oteta samoja tehoja ulos noista eri versioista, olisiko jotain eroa kuitenkin jossain kohtaa olemassa.
En myöskään äkkiseltään löytäny mitään tietoa missä vaiheessa on facelifti koneelle tullu, lähinnä että mitkä normit täyttää. Tietysti 3BG W8 olisi verrokkina riittävä, mutta sitten pitää haalia W8 osaakin mikä taas maksaa lisää.
Mutta näillä tiedoilla siis vanhempi 230hp pitäisi olla heitettävissä keulille ihan lappujen voimalla. Ja helpoiten tietysti 2.8V6 kun jarrut ym on riittävät, mutta mihin tahansa 3B/G malliin tietysti sitten näitä verrokkiosia vaihtamalla.
Ei kuitenkaan varmasti mikään heittämällä valmis helppo juttu mutta tehtävissä.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.