Passat 3B 1.6 ARM koneessa sytytys sekaisin?
Posted: 13.8.2010 13:54
Olen pitkään tiennyt, että koneessa ei ole kaikki kohdallaan. Kierrosrajoitin nappaa 5k kohdalla, kiihtyvyys on onnetonta ja kulutus mitä sattuu.
Vaihdoin tuplat ja johdot, yksi johto olikin poikki. Ennen vaihtoa rajoitin otti jo 4k:n kohdilla. Sain kaverilta narun lainaan ja VAG-COM ilmoittelikin, että nokka-akselin anturi ei anna järkeviä arvoja. Tietenkin syy-seuraus ajatuksella etsimään anturia ja vaihto-ohjeita. Ohjeet löydettyäni (ja aikaisemmin jakohihnan vaihtaneena) tuli mieleen, että onko pakko..
Sitten google töihin ja törmäsin blogiin, jonka mukaan anturi ei välttämättä olekkaan rikki vaan hihna olisi hampaan pielessä tai sytytys muuten pielessä.
Nyt onkin sitten ongelma, ottaako keula auki (vai saako anturin helpomminkin vaihdettua?) vaiko säätää / säädättää sytytys?
Ei muuta, mutta kk aikaa saada leima.
Vaihdoin tuplat ja johdot, yksi johto olikin poikki. Ennen vaihtoa rajoitin otti jo 4k:n kohdilla. Sain kaverilta narun lainaan ja VAG-COM ilmoittelikin, että nokka-akselin anturi ei anna järkeviä arvoja. Tietenkin syy-seuraus ajatuksella etsimään anturia ja vaihto-ohjeita. Ohjeet löydettyäni (ja aikaisemmin jakohihnan vaihtaneena) tuli mieleen, että onko pakko..
Sitten google töihin ja törmäsin blogiin, jonka mukaan anturi ei välttämättä olekkaan rikki vaan hihna olisi hampaan pielessä tai sytytys muuten pielessä.
Nyt onkin sitten ongelma, ottaako keula auki (vai saako anturin helpomminkin vaihdettua?) vaiko säätää / säädättää sytytys?
Ei muuta, mutta kk aikaa saada leima.