Page 1 of 1
Apua kaivattaisi
Posted: 5.9.2010 11:41
by jonneilari
Elikkä kyseessä 2.5 tdi vm 99. Ilmamäärämittari näyttää matalilla kierroksilla jotain 600-700 ja sit ku polkasee kaasua se laskee tonne 400 tuntumaa... eli toimii just päinvastoin kuin pitäisi. Maffi kk vanha ja aiempaa maffiin verrattuna huomattava ero kulussa tällä uudella. Missä vika mahtaa piileskellä?
Posted: 5.9.2010 12:09
by Sami Jalonen
Alkuperänen vai tarvike?
Posted: 5.9.2010 16:52
by jonneilari
Laakkoselta ostettu... ja pitäisi olla alkuperäinen. Ei ole sitä x perässä.
Posted: 6.9.2010 6:53
by Putko
Jotenkin tuntuu et oot saanu vanhan maffin, kummiskin siitä puuttu se vaihto-osan:n X ja oli valmistettu viikolla 36 vuonna 2001.
Posted: 6.9.2010 7:13
by jonneilari
Mie tänään käyn hakemassa sen uuden... mut jännä juttu ku auto lopetti savuttamisen, nykimisen ja nyt kuluttaa ainetta enää sen 5.7 matka-ajossa.

Posted: 6.9.2010 16:19
by Sami Jalonen
Eihän se anna ainettakaan jos näyttää ettei saa ilmaakaan..
Posted: 6.9.2010 20:25
by Putko
Viallinen maf sotkee kyllä koneen toiminan melko hyvin..
Piristykö se yhtään?
Posted: 6.9.2010 20:57
by jonneilari
Joo sillä tavalla et kolmosella ja nelosella vääntää jo ihan tois tyyliin. Mut muuten ei mitää muutosta. Tilasin sen maffin ja ens viikolla tulloopi se turbo... jospa se sit jo rupeis kulkemaan
Posted: 9.9.2010 21:30
by Jaku
ai niinku tää lähti kulkemaan vai? mullaki ne ton maffin vaihto,tosin kyl tarvike eli pitäisköhä tilata alkuperäinen..
Posted: 9.9.2010 23:43
by Putko
Riippuu ihan tarvikkeesta, niitä on monenlaisia.
Kunhan saat sen turbon niin kaivellaan softasta sit loput pihalle

Posted: 10.9.2010 6:57
by jonneilari
Joo nyt kyllä kulkee... sana kaasu on saanut merkityksen autossa
