







Haha!Sami Mäkinen wrote:shhh... pia voi suuttua jos 20" haukkumaan ruvetaan
Mun mielestä ne ei oo ollenkaan liian isot nelos koppaseen. Oikein hyvänä esimerkkinä tuo isännä golffi.kotka wrote:Perussiisti auto, mutta onkohan 18" vanteet jo liian isot tuollaiseen autoon?
Ennemmin 17" ja kunnon madallus, kun ei juurikaan vielä madalletulta näytä![]()
Ja itse laittaisin kalvot etusivulaseihinkin ja olisin taakse laittanut hieman vaaleammat.
..Sillä vain meinasin 17", että jos noita edes kunnolla madaltaisi ja laittaisi sellaiset vanteet, jotka tulevat sopivasti kaarien tasalle. Kun noita esimerkkejä ei ole paljon viitsitty madallella, niin siksi ovat mielestäni liian isot.Pasi Häkli wrote:^ Ei munkaan mielestä 18" oo mitenkään liian isot nelosgolffissa, just sopivat.
Eipä tota nelosgolffia oikeen älyttömiä määriä voi tiputtaa.kotka wrote:Sillä vain meinasin 17", että jos noita edes kunnolla madaltaisi ja laittaisi sellaiset vanteet, jotka tulevat sopivasti kaarien tasalle. Kun noita esimerkkejä ei ole paljon viitsitty madallella, niin siksi ovat mielestäni liian isot.
Mutta tämä onkin vain minun mielipiteeni.
Eli hiukan pienemmät vanteet ja kunnollinen madallus, eikä isompia vanteita ja traktoriluukkia.
Tämä on tullut ihan omasta kokemuksesta selville.. Ehkä III-koppaisen sai helpoiten oikeasti matalaksi, eikä 3B Passatikaan ihan hirveän vaikea ollut. Mutta tuo IV näyttää aika traktorilta, vaikka noin 50 mm sitäkin on pudotettu alkuperäisestä ja vanteet tulevat aika lailla kaaren tasalle.DJDH wrote:Sinäänsä huvittavaa että golfin alustan rakenne on sellainen ettei se edes salli sen luokan madalluksia/maavaran vähyyttä kuin esimerkiksi saman aikakauden 3b/g passat. 3 korisesta golfista, ventosta ja jettasta puhumattakaan. Rungossa ja vetareissa tulee vain yksinkertaisesti rajat vastaan. Ilman helmasarjaa oleva perus ulkokuorinen g4 näyttää sivulta ja perästä melko korkealta, mutta vastaavasti alle katsottaessa melko matalalta. Eron kyllä huomaa kun laittaa madalletun vakion viereen. Silloin vakiokin näyttää helposti korotetulta.
http://www.tuningkauppa.com/epages/Kaup ... ucts/62501Mikko.P wrote:Onko noi led takavalot? Itselle katellut vähän samanlaisia. Mistä hommasit, ja oliko arvokkaat?
Kympin kalliimmat klikWesku88 wrote:http://www.tuningkauppa.com/epages/Kaup ... ucts/62501Mikko.P wrote:Onko noi led takavalot? Itselle katellut vähän samanlaisia. Mistä hommasit, ja oliko arvokkaat?
Tuolta tilasin, ei ole ledit vaan ihan tavalliset (ledit melkein puolet kalliimmat)
kappas vain, on kyllä suht edullisetBasu wrote:Kympin kalliimmat klikWesku88 wrote:http://www.tuningkauppa.com/epages/Kaup ... ucts/62501Mikko.P wrote:Onko noi led takavalot? Itselle katellut vähän samanlaisia. Mistä hommasit, ja oliko arvokkaat?
Tuolta tilasin, ei ole ledit vaan ihan tavalliset (ledit melkein puolet kalliimmat)
Ei siinä, ihan perussiisti nelonen silti vaikka se madallus puuttuukin.
Nähtiin Bora variant missä oli nuo alkuperääset kromilistat. Mahtaisko ne sopia golffiin?Wesku88 wrote:onko kukaan viritellyt kromisia ikkunankehyksiä farkku IV golffiinjos on, niin millaisella menekillä ja oliko millanen homma?