T4 2.4d sulakeongelma
T4 2.4d sulakeongelma
Sulake nro 15, moottorinohjaus elektroniikka 10A. Palaa kun pistää virrat päälle, onko jollakulla käsissä skemaa josta näkisi mitä ton sulakkeen takana on? Olis huomattavasti helpompi koittaa onkia että mikä on oikarissa ettei tarvi jokaista piuhaa alkaa seuraileen ja purkaa niputuksia.
Tuli todettua ihmetellessä että se pumpun kaasuvipu tihkuu, mitäs osia siihen ny marmorilta pitää hakea, joku tiiviste ja holkki? Ja onko vaihto-operaatio simppeli, eli mutteri auki ja osat pois tieltä, uudet palat paikalleen ja loput vanhat takas?
Ettei oo mitään jekkujousia mikkä lentää pitkin pihoja kun mutterin saa auki
Tuli todettua ihmetellessä että se pumpun kaasuvipu tihkuu, mitäs osia siihen ny marmorilta pitää hakea, joku tiiviste ja holkki? Ja onko vaihto-operaatio simppeli, eli mutteri auki ja osat pois tieltä, uudet palat paikalleen ja loput vanhat takas?
Ettei oo mitään jekkujousia mikkä lentää pitkin pihoja kun mutterin saa auki
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Ajonopeuden tunnistin on varmaan aika liki lootan ja renkaan välimaastoa, kampikammiotuuletuksen lämmitinkin on helpohko paikallistaa. Moottorinohjaus on kysymysmerkki, missä sellainen on vai onko tossa vaparissa semmosta? Jakajapumppukin on jne niin eihän tossa edes ole mitään ohjattavaa
Prkl kun auto on tallin edessä seisomassa, sen kun tönäis sisään ja alkais tutkiin. Mutta yksin, ei taida liikkua edes suht tasamaalla
Prkl kun auto on tallin edessä seisomassa, sen kun tönäis sisään ja alkais tutkiin. Mutta yksin, ei taida liikkua edes suht tasamaalla
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Kiitos näistäkin, tosin vähän hukkaan meni kun olivat hinanneet auton tänä aamuna johki sähköpoppamiehelle eli korjaamoon. Saa sitten nähdä että löytääkö siellä vikaa ja mitä se maksaa. Näppituntumalta tämmösten oikosulkujen ettiminen on yleensä arvokasta puuhaa Jollei se satu oleen jossain just käsillä ekassa piuhassa mitä alkaa tutkiin.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Touché! Sehän se juurikin oli siellä vikana. 200 euroa makso ja oli siellä mies tovin kironnu ja kaivellu. Ihmetteli että miks tommosia pannaan saman sulakkeen taakse kun auton kriittisiä osia kuten moottoriohjaus, kun tuloksena auto ei sitten kulje mihinkään eikä toi lämmitys kesällä kuitenkaan ole tarpeen. Talvella toki erikseen, kun voi ölpät pullahtaa ulos jos jäätyy.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.