T4 ABL kytkinremppa

Transporter, Caravelle, Multivan, Caddy, Crafter ja Amarok
Vastaa Viestiin
reds
Viestit: 85
Liittynyt: 18.4.2008 7:23
Paikkakunta: Helsinki

T4 ABL kytkinremppa

Viesti Kirjoittaja reds »

Onnistuuko ilman että koko kone pitää purkaa? Jos lootan ja vetarit tiputtaa irti, onnistuuko? Löytyykö ketään urhoollista joka on homman itse suorittanut? Vinkkejä ja vihjeitä kiitollisena vastaanotetaan...korjaamoja pääkaupunkiseudulla joille homman voisi tyrkätä? Powerdisk paketti on jo hankittuna. Nyt tässä sitten arvotaan että alkaako itse vai maksaako muille. Harmi että jakoremppaan on vielä pitkä matka, muuten menis samalla vaivalla sekin.
T4 `99
reds
Viestit: 85
Liittynyt: 18.4.2008 7:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: T4 ABL kytkinremppa...

Viesti Kirjoittaja reds »

reds kirjoitti:Onnistuuko ilman että koko kone pitää purkaa? Jos lootan ja vetarit tiputtaa irti, onnistuuko? Löytyykö ketään urhoollista joka on homman itse suorittanut? Vinkkejä ja vihjeitä kiitollisena vastaanotetaan...korjaamoja pääkaupunkiseudulla joille homman voisi tyrkätä? Powerdisk paketti on jo hankittuna. Nyt tässä sitten arvotaan että alkaako itse vai maksaako muille. Harmi että jakoremppaan on vielä pitkä matka, muuten menis samalla vaivalla sekin.
Kone roikkumaan laatikon päästä että laatikko mahtuu muljahtamaan ulos. Kuskin puolen vetoakseli kokonaan pois. Ahdasta oli enkä suosittele kenellekkään. 630e VW:llä, 450e nyrkkipajalla pelkät työt. En kyllä ihmettele miksi. Varmaan ensimmäinen ja viimeinen kerta oli. Ilman apuvoimia täysin mahdoton homma.
T4 `99
Vastaa Viestiin