Tuli vastaan takapään aurauksen säädön tekeminen, mutta otettua pultti irti, yllätys oli suuri. Tässähän on valmiina pitkä reikä tukivarren kiinnitykselle ja säätäminen on mahdollista.
Etuvetoisessa tässä on pelkkä pyöreä reikä.
Kuvat kertokoon puolestaan!
Eli T4 syncrossa voi säätää takapään aurauksen! Ainakaan kaikki kokeneemmatkaan pajat ei tätä tiennyt...
http://i85.photobucket.com/albums/k76/s ... saato1.jpg
http://i85.photobucket.com/albums/k76/s ... saato2.jpg
Onko monessa syncrossa tehty 4-pyöräsuuntaus ja jätetty takapää säätämättä... nimim. 2 kertaa suunnattu.
T4 syncron taka-akselin aurauksen säätö.
T4 syncron taka-akselin aurauksen säätö.
VW 3C passat variant sportline TDi -05
VW Golf 1 cabrio sportline -91
VW T2 westfalia -72
VW 181 -71
VW Golf 1 cabrio sportline -91
VW T2 westfalia -72
VW 181 -71
Hmm, pitää tarkistaa, kun ryömin seuraavan kerran portterin alle, -00 pitkä T4.markozoo kirjoitti:taitaa olla kaikissa yli 2000 vuoden malleissa soikeat reijät...
(Seuraavaksi näyttäis menevän raidetangon päät vaihtoon, mahdollisesti myös etujarrupalat)
Tarzani, maailman ensimmäinen rekkakuski: aina samat vaatteet, ei koskaan rahaa ja kanssakulkijat pelkkiä apinoita.