T4 syncron taka-akselin aurauksen säätö.

Transporter, Caravelle, Multivan, Caddy, Crafter ja Amarok
Vastaa Viestiin
Avatar
SnowMan
Viestit: 59
Liittynyt: 18.1.2008 15:34
Paikkakunta: Gambsheim, ranska
Viesti:

T4 syncron taka-akselin aurauksen säätö.

Viesti Kirjoittaja SnowMan »

Tuli vastaan takapään aurauksen säädön tekeminen, mutta otettua pultti irti, yllätys oli suuri. Tässähän on valmiina pitkä reikä tukivarren kiinnitykselle ja säätäminen on mahdollista.
Etuvetoisessa tässä on pelkkä pyöreä reikä.

Kuvat kertokoon puolestaan!
Eli T4 syncrossa voi säätää takapään aurauksen! Ainakaan kaikki kokeneemmatkaan pajat ei tätä tiennyt...

http://i85.photobucket.com/albums/k76/s ... saato1.jpg
http://i85.photobucket.com/albums/k76/s ... saato2.jpg

Onko monessa syncrossa tehty 4-pyöräsuuntaus ja jätetty takapää säätämättä... nimim. 2 kertaa suunnattu. :)
VW 3C passat variant sportline TDi -05
VW Golf 1 cabrio sportline -91
VW T2 westfalia -72
VW 181 -71
Avatar
markozoo
Viestit: 2
Liittynyt: 11.5.2009 19:24

Viesti Kirjoittaja markozoo »

syncroista en tiedä mut ainakin omasta T4 säädettii nelipyöräsuuntauksessa takaa auraukset kohdallee. autona on 2002 vuoden etuvetopaku pitkänä. taitaa olla kaikissa yli 2000 vuoden malleissa soikeat reijät...
Avatar
Bissela
Viestit: 172
Liittynyt: 9.7.2008 18:27
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Bissela »

markozoo kirjoitti:taitaa olla kaikissa yli 2000 vuoden malleissa soikeat reijät...
Hmm, pitää tarkistaa, kun ryömin seuraavan kerran portterin alle, -00 pitkä T4.
(Seuraavaksi näyttäis menevän raidetangon päät vaihtoon, mahdollisesti myös etujarrupalat)
Tarzani, maailman ensimmäinen rekkakuski: aina samat vaatteet, ei koskaan rahaa ja kanssakulkijat pelkkiä apinoita.
Vastaa Viestiin