Passat 3C kromilistat

Auton tuunaukseen liittyvät jutut
playaz13
Viestit: 17
Liittynyt: 26.1.2011 8:12
Paikkakunta: Lieto

Passat 3C kromilistat

Viesti Kirjoittaja playaz13 »

Tere kaikille!

Ostin juuri Passat 3C farkun ja kaipaisin siihen ikkunoiden kromilistoja, muut kromilistat siitä löytyykin jo...
Eli mistä mahtaisin saada tilattua ja teetätettyä moisia? Ja mitä kustantaisi noin?
Avatar
Pia
VCF Member
Viestit: 2910
Liittynyt: 2.8.2006 20:19
Paikkakunta: Kauhava

Viesti Kirjoittaja Pia »

Marmorilta (VW varaosatiski), mutta hinta on varmasti kohallaan. 3BG:n listat tais aikoinaan maksaa pitkästi yli tonnin.
Uncle Hank Fan Club

VinkuWaunu -06 1.9 TDI Trendline BKC Mikä viheltäen tulee, se vinkuen menee.
säkäri
Viestit: 24
Liittynyt: 10.8.2010 9:43
Paikkakunta: rauma

Viesti Kirjoittaja säkäri »

Terse...
Ajankuluksi surffailtua ei kyl löytynyt valmista kromilistasarjaa 3C:hen.. Mutta moni on tehnyt niin et ostanut
kromiteippiä, jolla sitten päällystänyt nuo akkunan listat.
Joku varmasti täällä on kokeillut tuota kromiteipin laittamista, voipi kommentoida.

Mutta, esim. Modificars myy kromisia ovenkahvoja passattiin, ja Autovarusteelta löytyy halpa krominen etumaski,
vaihda ne vielä niin päivittyy ulkonäkö kerralla ja suht helposti & pienellä rahalla...

Ja mulla olis myytävänä uudet kromiset peilinkuoret 3C:hen, hintaa 65€ sis. pk, Kiiltovaunussa uudet maksaa 79 plus postikulut! Nämä jäivät velipojan Passatista, ei ikinä "ehtinyt" laittamaan paikalleen.

http://www.kiiltovaunu.org/product_info ... cts_id=216
playaz13
Viestit: 17
Liittynyt: 26.1.2011 8:12
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja playaz13 »

Joo, noi peilienkuoret vois kyl kiinnostaakkin... ;D Liikutko joskus Turussa päin?

Vielä kun joku kommentoisi että onko laittanut 3C Passatiin noita ikkunoiden kromilistoja koromiteipistä ja minkä levyistä teippiä ja millanen jälki tuli, kehtaako vielä lähteä ihmistenilmoille?? :lol:

Niin ja kellä on alkuperäiset kromilistat niin minköä levyistä se lista on?

Turun VW auto ilmoitti näin
Lainaten saamaani vastausta:
""Kromilistojen jälkiasentaminen vaatisi 3C(?) farkussa takimmaisten sivuikkunoiden vaihdon koska lista on kiinteästi ikkunan kehyksessä. Hintaa pelkästään yhdellä sivuikkunalla on jo 293e. Ovista joutuu vaihtamaan tiivisteet erimallisiksi että saa listat kiinni. Äkkiä laskettuna pelkille osille tulee hintaa yli 1500e...""
säkäri
Viestit: 24
Liittynyt: 10.8.2010 9:43
Paikkakunta: rauma

Viesti Kirjoittaja säkäri »

Mulla olis vielä tarjolla ne kromipeilit, laita yv:tä jos ollaan kiinnostuneita.

-saku
playaz13
Viestit: 17
Liittynyt: 26.1.2011 8:12
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja playaz13 »

Moi!

Voisko joku 3C Passatin omistaja jolla kromilistat ikkunoissa kertoa/tutkia omaansa että miten ne ovien ikkunoiden yläkromilistat on oikeen asennettu/miten kiinni ??

Mulle tuli pelkät kromilistat ja mietin että miten ne saa asennettua mun pelkkiin kumitiivisteisiin??

Ala listat tuli tiivisteineen päivineen, joten niiden kanssa ei pitäisi tulla ongelmia.
Avatar
okram83
Viestit: 57
Liittynyt: 16.1.2009 22:24
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja okram83 »

playaz13 kirjoitti:Moi!

Voisko joku 3C Passatin omistaja jolla kromilistat ikkunoissa kertoa/tutkia omaansa että miten ne ovien ikkunoiden yläkromilistat on oikeen asennettu/miten kiinni ??

Mulle tuli pelkät kromilistat ja mietin että miten ne saa asennettua mun pelkkiin kumitiivisteisiin??

Ala listat tuli tiivisteineen päivineen, joten niiden kanssa ei pitäisi tulla ongelmia.
pitää vaihtaa semmoset kumitiivisteet joihin kuuluu kromilistat. siinä on semmonen ura, johon lista painetaan/pujotetaan.
VW Golf Variant 2.0TDI -08
playaz13
Viestit: 17
Liittynyt: 26.1.2011 8:12
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja playaz13 »

okram83 kirjoitti:
playaz13 kirjoitti:Moi!

Voisko joku 3C Passatin omistaja jolla kromilistat ikkunoissa kertoa/tutkia omaansa että miten ne ovien ikkunoiden yläkromilistat on oikeen asennettu/miten kiinni ??

Mulle tuli pelkät kromilistat ja mietin että miten ne saa asennettua mun pelkkiin kumitiivisteisiin??

Ala listat tuli tiivisteineen päivineen, joten niiden kanssa ei pitäisi tulla ongelmia.
pitää vaihtaa semmoset kumitiivisteet joihin kuuluu kromilistat. siinä on semmonen ura, johon lista painetaan/pujotetaan.
OK. Hitto ne vast onkin arvokkaat osat. Kaiken muun sainkin jo koht edullisesti hommattua, mut täänä oisin tiennyt niin oisin varmaankin heivannut koko projektin... no pakko nyt hommata kun muut tilpehöörit on jo...
No, onneks sain etuovien ovien ylätiivisteet edullisesti EBAY:stä... toinen Saksasta ja toinen Englannista... takaovien tiivisteet taitaa tullakkin sitten vähän kaalliimmaksi kun ei mistään löydy edullisesti... :D
Vastaa Viestiin