Led ajovalot

Auton tuunaukseen liittyvät jutut
Avatar
Carpowerful
Viestit: 48
Liittynyt: 15.11.2011 20:52
Paikkakunta: Keitele

Led ajovalot

Viesti Kirjoittaja Carpowerful »

Onkohan kellään kokemusta tuollaisista led ajovalonpolttimoista? Mitäs itse olen kuullut "esson baarissa" niin jotkut kehuu maasta taivaaseen, mutta itse vähä sellainen käsitys, että ei kovin kaksinainen taida tuo valoteho niissä loppujen lopuksi olla.
Oli siis tarkoitus passattiin saada lisää tehoa valoihin, ja saada, nuo ku*sen keltaiset polttimot kaikki karsittua pois. Tarkoitus olisi vaihtaa samaan syssyyn kaikki auton polttimot mallia led, paitsi jos ajovaloihin jotkut X-treme visionit tai vastaavat.
VW Passat 1,9TDI 96kw 4-Motion Highline -03
http://aijaa.com/Q1Jc0y" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
Pasi Häkli
Viestit: 5784
Liittynyt: 13.7.2006 17:50
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Pasi Häkli »

Muistan kun nuo led-lähivalot tais tällä vag-rintamalla tulla ekana audi r8 malliin erittäin kalliina lisävarusteena.. Suomessakin muistaakseni joku testi niistä tehtiin, olisko ollut auto-bild lehti. Tulokset ei ollut mairittelevia, valoteho ei ollut sitä mitä pitäisi, ainakaan niiden hintaan nähden. Ja nykyisinhän niitä ei enää edes saa lisävarusteena. Tais olla vaan ideana tehdä jotain mitä muut ei ole vielä tehneet.

"Autovalmistaja povaa 10 vuoden päästä teho-led-valojen olevan nykyisiä xenon-valoja tehokkaammat." -Jussi Partanen / Start.

Tuosta kommentista päätellen nuo ledit on huonompia kuin xenon.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
Basu
VCF Member
Viestit: 1458
Liittynyt: 20.10.2005 9:39
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Basu »

Kaverilla oli Golf IV:ssä hetken aikaa jotkut ledipolttimot mallia "Ebay", eli halvimmasta päästä olevat H7 kannalla. Olikohan ne viikon sillä kiinni kun totesi, ettei ne kyllä ajovalot ole - päiväajovaloiksi ne kyllä sopii ihan hyvin teholtaan.
VW Golf VI Comfortline Plus 1.2 TSI CBZB 2012 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
Avatar
Tero Häkli
Viestit: 1726
Liittynyt: 23.5.2006 2:24
Paikkakunta: Nakkila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tero Häkli »

ite otin kans hyllyyn semmoset testiks, nätit parkit on mut ajovaloina en kehtaa myydä :D
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa Viestiin