Äänestys: Mukavin madallusalusta Passatissa

Auton tuunaukseen liittyvät jutut
Avatar
lassi
Viestit: 34
Liittynyt: 16.3.2004 10:06
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Äänestys: Mukavin madallusalusta Passatissa

Viesti Kirjoittaja lassi »

Moro,

Heittäkäähän kommentteja mikä olisi ajomukavuudeltaan paras madaltava alustasetti, tai pelkät jouset.
Tällä hetkellä itsellä on mielessä Eibach Pro-system, joka muistaakseni sai hyvät arvostelut Auto, Motor und Sport -lehden testissä. Ja jos jollakulla on itsellä tuo yllä mainittu sarja alla, niin heittäkää ihmeessä kommentteja toimivuudesta verrattuna vakioalustaan tai muihin sarjoihin.

-Lassi
Passat Variant 1.8T '99
sirkia

Viesti Kirjoittaja sirkia »

Moro,

Edellisessä Passatissani oli ABT/Koni yhdistelmä (30mm) ja siihen olin todella tyytväinen. Ei ollut liian kova mutta ei silti kallistellut yhtään.
Passatin keula oli melko matala, joten yhtään enempää en sitä lähtisi madaltamaan. Toisaalta yksi kaveri madalsi juuri -97 Passattiansa Konin 30mm sarjalla ja siinä ei ole ollut mataluuden kanssa mitään ongelmia.
Ainakin 4-motion mallissa pohjapanssari kolahteli jo 300mm sarjalla riittävän usein kiinni.

Saas nähdä miten Golfin kanssa käy. Ahnehdin sitten Eibachin 45-50mm madaltavan sarjan :)

t. Stefu
Avatar
Mika Viinikka
Viestit: 1119
Liittynyt: 13.11.2003 7:49
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Mika Viinikka »

kyllähän joku säädettävä alusta olis mukava. mulla ny on vaan H&R -40mm jouset vaki iskareilla. oon kyllä niihinkin ihan tyytyväinen. ei ole ainaskaan mikään kivireki :wink:
Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807
Petri
Viestit: 21
Liittynyt: 15.2.2004 11:48
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Petri »

Just tilasin tuolta Fast-Us:ista Eibachin alustan Passat Varianttiin. Saatte sitten käyttökokemuksia kunhan saan sen alle :D

Passatin vakioalusta on aivan uskomattoman lulla, varsinkin jarrutuksessa keula sukeltaa luvattoman syvälle. On kyse sitten minun -98 passatista tai firman -04 13tkm ajetusta 1.8T pasuunasta.
Avatar
lassi
Viestit: 34
Liittynyt: 16.3.2004 10:06
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lassi »

Juu mä huomasin kans, että tuo vakioalusta ei oo mikään ihan maailman tiukin :-) Ainut mikä mietityttää, niin se, että kuinka paljon oikeasti joutuu mukavuudesta uhraamaan sporttisuuden alttarille, kun kerran on päässyt tuommoisen mukavan kyydin makuun. Ehkä pientä pintakovuutta tosin löytyy tuosta pasaatin vakioalustastakin.

Edellisessä Mazdassa Eibachin jouset ja Konin iskarit tosin taisi melkeinpä parantaa mukavuutta :-) Mutta vaikea verrata vanhaa japsia tuoreempaan saksalaiseen.

-Lassi
Passat Variant 1.8T '99
kirurgi
Viestit: 89
Liittynyt: 21.1.2004 21:53
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kirurgi »

Mulla on ollut noin 1kk -99 Passatissa Eibach pro system alustasarja -30 mm ja olen ollut tosi tyytyväinen.
Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi !!
Passat Variant 1.8I 20V -99
Avatar
Rolf
Viestit: 6
Liittynyt: 4.5.2004 22:47
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja Rolf »

Mulla on omassa 3B-farkussa H&R:n jousisarja ja Bilstein Sprint iskarit. Ei ole mikään kivireki vaikka mulla on 225/40-18 renkaat alla. Suosittelen!
Avatar
Mika Viinikka
Viestit: 1119
Liittynyt: 13.11.2003 7:49
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Mika Viinikka »

ainoo mikä vähän haittaa mun mielestä on vetely kun lähtee esim. valoista kiihdyttämään.
Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807
Avatar
Rolf
Viestit: 6
Liittynyt: 4.5.2004 22:47
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja Rolf »

Viinikka: Liikaa tehoa...=D
Avatar
tanttu
Viestit: 48
Liittynyt: 13.11.2003 19:12
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tanttu »

Stefun kanssa samoilla linjoilla...tossa jonkin aikaa nyt ollut koni sport vaimennussäädettävät iskarit ja abt -35mm jouset 3b variantissa ja alustasta tuli juuri sopiva,ei mikään kivireki mutta ei kuitenkaan kaadu kyljelleen liikenneympyrässä :) Kaveri hommasi kanssa a4 audiinsa koni sport kit alustasarjan mikä on muuten sama kuin minulla mutta jouset ovat konin omat.Ja kumpikin meistä on erittäin tyytyväisiä joten suosittelen kun hinta/laatusuhde on vielä noinkin kohdallaan!
Avatar
Mika Viinikka
Viestit: 1119
Liittynyt: 13.11.2003 7:49
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Mika Viinikka »

rolf: kunpa oliskin sitä tehoo :wink:
Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807
Vastaa Viestiin