S6 led päivävalot 3BG Passattiin

Auton tuunaukseen liittyvät jutut
Avatar
Kri
Viestit: 41
Liittynyt: 28.9.2008 14:51
Paikkakunta: Kerava

S6 led päivävalot 3BG Passattiin

Viesti Kirjoittaja Kri »

Onko kukaan laittanut noita S6:n ledivaloja- http://www.slamit.net/product_info.php? ... ts_id=4714 - 3BG Passattiin? Sopiiko kuinka hyvin noihin puskurin sivuritilöihin (ne johon orkkis sumarit tulee)? Toimiiko tolla johtosarjalla päivävalojen kytkentä vai tarviiko vielä erikseen ton päivävalosarjan http://www.slamit.net/product_info.php? ... ts_id=4365
Löytyisikö vielä kuvia asennuksesta
Skoda Octavia RS Kombi -08
Avatar
Mika Viinikka
Viestit: 1119
Liittynyt: 13.11.2003 7:49
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Mika Viinikka »

Mulla on noi kyseiset valot tallissa ja hommasin vielä noi sumuvalottomat ritilät ja nyt kun ehtisi, niin pitäisi ruveta veisteleen ritilöitä! Puskuriin ne menee aikas hyvin ja tolla johto sarjalla ja releellä pitäisi saada toimimaan niin kuin pitäisikin.
Itse ajattelin koittaa noilla sumareiden johdoilla, kun sellaiset siellä on
Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807
passat4x4
Viestit: 1
Liittynyt: 9.12.2009 21:08

S6 led päiväajovalot

Viesti Kirjoittaja passat4x4 »

olis myytävänä ylimääräiseksi jääneet uudet paketissa olevat orginal s6:sen valot hitaan 160£ pari.
Samii-
Viestit: 451
Liittynyt: 7.11.2009 22:09
Paikkakunta: Vantaa

Re: S6 led päivävalot 3BG Passattiin

Viesti Kirjoittaja Samii- »

Lainaan topikkia eli mulla on passatissa nuo s6 päivävalot ja toimi koko talven mutta nyt apparin puoli pimeenä, ongelma alko niin että apparin puolen ledit räpsy ennen kuin pimeni kokonaan ja kattelin että maksavat 200e molemmat ebayssä mutta palaako noi ledit noin että ne räpsyy ennen palamista? :roll:
VW Passat 3C Variant 1.9TDi-Audi a4 b5 avant quattro
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Re: S6 led päivävalot 3BG Passattiin

Viesti Kirjoittaja AjH »

Ei mun tietääkseni, veikkaisin kontaktihäirää jossain liitoksessa. Tai juotos on pettäny jostain kohtaa piirilevyä. Noi nyt ekana tarkistukseen.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Samii-
Viestit: 451
Liittynyt: 7.11.2009 22:09
Paikkakunta: Vantaa

Re: S6 led päivävalot 3BG Passattiin

Viesti Kirjoittaja Samii- »

Ok täytyy ottaa puskuri irti ja kattoo mitä löytyy..
VW Passat 3C Variant 1.9TDi-Audi a4 b5 avant quattro
Samii-
Viestit: 451
Liittynyt: 7.11.2009 22:09
Paikkakunta: Vantaa

Re: S6 led päivävalot 3BG Passattiin

Viesti Kirjoittaja Samii- »

Siltähn oli hapettunut yksi johto no nyt on kolvattu uudestaa ja laitettu kutistus sukat. 8)
VW Passat 3C Variant 1.9TDi-Audi a4 b5 avant quattro
Avatar
Apa
Viestit: 69
Liittynyt: 14.12.2011 18:16
Paikkakunta: Raahe

Re: S6 led päivävalot 3BG Passattiin

Viesti Kirjoittaja Apa »

Täällähän tätä juttua näyttikin olevan. Miten kävi, rupesiko valot toimimaan?
Passat 2003 1.9 TDI
Samii-
Viestit: 451
Liittynyt: 7.11.2009 22:09
Paikkakunta: Vantaa

Re: S6 led päivävalot 3BG Passattiin

Viesti Kirjoittaja Samii- »

Apa kirjoitti:Täällähän tätä juttua näyttikin olevan. Miten kävi, rupesiko valot toimimaan?
Juu oli päässy liitokseen vettä ja nyt on toiminut moitettomasti. Ebay.de saa noita ja jossain tulee se poksi mukana eli syttyy kun avaat ovet noi päivänvalot ja taisi olla jotain muitakin toimintoja.
VW Passat 3C Variant 1.9TDi-Audi a4 b5 avant quattro
Kilu
Viestit: 1245
Liittynyt: 20.9.2010 20:17

Re: S6 led päivävalot 3BG Passattiin

Viesti Kirjoittaja Kilu »

Samii- kirjoitti: Ebay.de saa noita ja jossain tulee se poksi mukana eli syttyy kun avaat ovet noi päivänvalot ja taisi olla jotain muitakin toimintoja.
Oisko heittää mitään tiettyä linkkiä? Itse Slamitilta viime kesänä katselin hyllyyn jäänyttä sarjaa, mutta silti hinta jäi hirvittämään. Onko tietoa, kuinka nuo saattovalot yms. toimii esim. 3B:ssä? Ei tainnut vanhemmissakaan A6 C5:ssa kaikki toiminnot pelata, jos oikein muistan. Muutaman C5:sen olen nähnyt, joissa nuo valot on asennettu puskurin alle ritilikköön ja mielestäni ihan ok:n näköiset, joten kait niitä voisi itsellekin kokeilla.
Vastaa Viestiin