Auton laskemisen riemua...

Auton tuunaukseen liittyvät jutut
paerikss
Viestit: 217
Liittynyt: 24.3.2005 19:36
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja paerikss »

Janne_80 kirjoitti:
Ja FK:n vielä vaihdat KW:n säädettävään :wink: . Ei vaan itse olen ainakin erittäin tyytyväinen Highsporttiin.
Itekkin yllätyin tuosta highsportista (oli aikalailla ennakko asenteita)
Hienosti on toiminut (kop kop)
Tuon Fk:n saa myös niin alas (ainakin mulla) ettei autolla pysty hirveemmin ajeleen. Ei olis varmaan tullu ala-asennossa Ajh:n tallista ulos sillon kun tuota väännettiin.
Itsekkin vähän pähkäilin, että onko siitä mihinkään, ei edes apujousia (tai tuplalautasta takana alapäässä). Olin sitten kaverin C:Vectra farkkun jossa 19" ja Highsport ja oli yllätyshyvä. Voin aiankin omaan lyhytaikaiseen kokemukseen nojaten suositella, katsotaan nyt vielä miten kestää talven yms.
A4 Avant 1.8T, Passssssssat variant VR6 Exclusive, Golf II x 2, T-Bird & Kilocbr
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
Joni Sairanen
Viestit: 197
Liittynyt: 29.12.2008 21:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Joni Sairanen »

Tuossa entisessä kolmos gti:ssä on Formel K:n alusta. Taisi olla suoraan tehtaalta n. 260€ kotiovelle kyseiset coiloverit.
Kaksi vuotta ne itsellä oli alla, säätäminen kesää vasten onnistui ihan käsin pyörittämällä alespäin eikä talvikorkeuteenkaan takerrellut kierre kun hyvin puhdisti. Nyt alusta on kolmatta vuotta samassa autossa alla, kilometriä tullut melko reippaasti ja eilen katsastuksessa näytti iskarit prosentteja +67%.

Kyllä ne halpa-alustatkin jotkut toimivia ovat:) Kovahan tuo oli kun perkele mutta maavaraa oli tukivarsien kiinnityspaikoista ja öljypohjasta sen 4-5cm maahan. :twisted:
Volvo S80 -02
Buell XB-12S -07
+ muutama vanha VesiWehje
Osku.T
Viestit: 1026
Liittynyt: 20.1.2008 20:35
Paikkakunta: Vantaa/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Osku.T »

nyt pitäs ruveta säätään alustaa et mahtuu uudet kiekot pyöriin.se on vaan niin vittumaista puuhaa :cry:
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
ryynänen
Viestit: 122
Liittynyt: 7.3.2009 21:36
Paikkakunta: Kempele/Oulu

Viesti Kirjoittaja ryynänen »

Onko minkälaista kokemusta porukalla tuosta KW variante 1 sarjasta? Onko "kivireki" 3bg farkun alla? Vai kannattaako ennemmin kw 2 ??
Osku.T
Viestit: 1026
Liittynyt: 20.1.2008 20:35
Paikkakunta: Vantaa/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Osku.T »

ite olen kyllä todella tyytyväinen kw1:en.ei ole musta kivireki mut se on makuasia :D
jos on rahhaa niin voihan sitä hifistellä ja laittaa kakkosen.
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
Patu
Viestit: 375
Liittynyt: 25.8.2008 10:20
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Patu »

Tykkään kun KW2:sta saa säädettyä etupään jäykkyyttä (eli iskarien sisäänjoustoa), eihän noilla muuta eroa ole KW1 ja 2 välillä.
Se vaan nyt on tyhmää ajaa hiljaa.
ryynänen
Viestit: 122
Liittynyt: 7.3.2009 21:36
Paikkakunta: Kempele/Oulu

Viesti Kirjoittaja ryynänen »

paljonhan noi on tota kw 1 :stä käyttäneet. Itellä tällä hetkellä autossa weitecin säädettävä, on aikasta lailla pintakova.
Avatar
Pasi Häkli
Viestit: 5784
Liittynyt: 13.7.2006 17:50
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Pasi Häkli »

Ite oon kyllä tosi tyytyväinen tohon kw 1:seen. Kakkosautossa on weitecin jouset/iskarit ja on kyllä pintakova. Ei hyvä.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
Osku.T
Viestit: 1026
Liittynyt: 20.1.2008 20:35
Paikkakunta: Vantaa/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Osku.T »

sanokaa pojat millä saan sen säätölautasen liikkuun
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
Avatar
DJDH
Viestit: 1796
Liittynyt: 31.7.2006 21:38
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja DJDH »

No jos ei oikeasti lähde crc/bräkleen/lämpö/voima -periaatteella, niin ei se sitten lähde kovin helpolla. Omassa kw: ssä oli jokunen aika sitten myöskin lautanen jumissa. Silloin tolppa piti irroittaa ja halkaista lautanen rautasahalla. Sitten kierteiden käydellinen putsaus, rasvaus ja uuden lautasen laitto. Lopuksi tietty paskaa keräävä rasva pois kierteistä.
Passat 3C Variant -08 2.0 TDI Highline Individual
Osku.T
Viestit: 1026
Liittynyt: 20.1.2008 20:35
Paikkakunta: Vantaa/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Osku.T »

pitää slämiltä tilata uus lautanen ja käydä aukaseen koko paska
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
teppis
Viestit: 58
Liittynyt: 9.11.2008 20:40
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja teppis »

Mikä alusta olisi hyvä -04 4motion farkun alle kun uusilla kesäkumeilla jää 3-4 cm rakoa renkaan ja lokasuojan väliin?Alla 19" R8 replicat joten on hiukka hassun näköinen!
-03 Tdi Pwd4motion
Osku.T
Viestit: 1026
Liittynyt: 20.1.2008 20:35
Paikkakunta: Vantaa/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Osku.T »

kw1 :wink:
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
Avatar
Nixu
Viestit: 399
Liittynyt: 4.10.2007 10:32
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Mulla FK HighSport ja hyvin on pelittänyt ja hyvä ajella 8)
Chevrolet Suburban 6.5TD 2500 Heavy Duty LT 4x4 1996

Golf IV Variant 1.6 2002

Touran 2.0 EcoFuel 2008

Ex: Passat variant 2.8 V6 4Motion 2000
Avatar
Sami Jalonen
Viestit: 3129
Liittynyt: 18.3.2007 19:13
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sami Jalonen »

Täältä sivusta semmonen juttu, et käsittääkseni teppiksellä oli tarkotus hommata vaan jousisarja eikä coilovereita..
Avatar
Riku Korpela
Viestit: 292
Liittynyt: 17.12.2008 21:32
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Riku Korpela »

Nii, ny vähä niitä kokemuksia siitä JOM:ista....nyt ollu alla n.20km ajan ja innolla odotan lisää ajoa, tuntui kyllä hintaan nähden tosi hyvältä. Terävät töyssyt tietenki tuntuu mut muuten "leijuu" hyvin tien pehmosen epätasaisuudet.
GOLF BAG
Avatar
Nixu
Viestit: 399
Liittynyt: 4.10.2007 10:32
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Osku.T kirjoitti:pitää slämiltä tilata uus lautanen ja käydä aukaseen koko paska
Tulipa mullekin eteen lukituslautasen tilaus.Tänään piti säädellä hiukan kuskin peränpuoleista ja olikin hajalla koko lukituslevy! Säätölevy kuitenkin ihan eheänä..

Ei sitten uskaltanut siihen koskea ennen ku saa uuden osan.Varmaan slamitilta noita löytyy kuitenkin asialliseen hintaan ??

Mahtaisiko toi käydä Fk HighSportiin?

http://www.slamit.net/product_info.php? ... ts_id=4478
Chevrolet Suburban 6.5TD 2500 Heavy Duty LT 4x4 1996

Golf IV Variant 1.6 2002

Touran 2.0 EcoFuel 2008

Ex: Passat variant 2.8 V6 4Motion 2000
Ramirez
Viestit: 307
Liittynyt: 12.9.2007 0:12
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Ramirez »

Kummin päin KW sportsuspensions -35 alustasarjan iskarit tulee kiinnittää taakse alas. Ero on siis siinä, että iskarin alapään saa niin, että toi osa minkä läpi pultti tulee ja siinä on sellainen "uloke" niin sen "ulkonevan" osan saa joko rengasta päin tai siitä poispäin. Kumminpäin toi iskari pitää kiinnittää? En muistanut katsoa ennen kuin irroitin:(

Näin, kuva1:
http://i83.photobucket.com/albums/j286/ ... 009475.jpg

Vain näin kuva2:
http://s83.photobucket.com/albums/j286/ ... 009477.jpg
Joni Sairanen
Viestit: 197
Liittynyt: 29.12.2008 21:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Joni Sairanen »

Ramirez, Muistaakseni siis tuo pitempi osa tappia ulospäin auton keskeltä.

Oma pulkka vihdoin kentässä. Muuttu tuo ulkonäkö kummasti pelkällä laskemisella ja kesävanteilla täysin orkkis Comfortlinestä :D

Kuva

Teen autosta vielä parempaa kertomusta mitä tulevan pitää! Hyvää päästäistä allihop!
Volvo S80 -02
Buell XB-12S -07
+ muutama vanha VesiWehje
Osku.T
Viestit: 1026
Liittynyt: 20.1.2008 20:35
Paikkakunta: Vantaa/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Osku.T »

mulle voisit antaa noi vanteet :D
mistä noita löytys?yhet muistaakseni näin nettivaraosassa mut vissiin menny.olis ostany kyseiset vanteet talvivanteiksi.2kk nyt ettiny noita aktiivisesti mut ei ole napannu koto suomesta
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
Osku.T
Viestit: 1026
Liittynyt: 20.1.2008 20:35
Paikkakunta: Vantaa/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Osku.T »

nyt löyty lorinserit mut et50 ja 9" levee.minkälainen tulis?
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
Joni Sairanen
Viestit: 197
Liittynyt: 29.12.2008 21:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Joni Sairanen »

Nuo ovat D93:set 9x18" et 50, Lorinserin omalla 22m spacerilla eli et n. 38 nyt.

"pelastin" nuo kaverin w124:sen alta, vähän rullattuina. 8)
Volvo S80 -02
Buell XB-12S -07
+ muutama vanha VesiWehje
Osku.T
Viestit: 1026
Liittynyt: 20.1.2008 20:35
Paikkakunta: Vantaa/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Osku.T »

aattelin jos ne nyt saa hommattua,niin kiillottas ne kommeeksi.jos kaupat syntyy.
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja AjH »

^Hyvät ja kestävät talvivanteet, kiillotettua kevytmetallia :lol:

Ramirez: muistaisin kanssa että holkin ulkoneva pää ulospäin.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Osku.T
Viestit: 1026
Liittynyt: 20.1.2008 20:35
Paikkakunta: Vantaa/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Osku.T »

sori unohdin sanoa et jos teen niin ne jää sit kesäksi.
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja AjH »

Osku.T kirjoitti:sori unohdin sanoa et jos teen niin ne jää sit kesäksi.
Ja noi 20" talvikiekoiks, oikein! :D




Ai ei vai? :P
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Osku.T
Viestit: 1026
Liittynyt: 20.1.2008 20:35
Paikkakunta: Vantaa/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Osku.T »

mulla on ne 17"vanteet kitkoilla jotka ostin talvella.niilä ajetaan talvella.sitähän voi vaihdella mielen mukaan kesällä sit vanteita.
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
Joni Sairanen
Viestit: 197
Liittynyt: 29.12.2008 21:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Joni Sairanen »

makuja on monenlaisia, mutta yhdet D93:set kiillotettuna olen nähnyt, ja näky oli jo mielenvikanen :shock: Vaikka hyvin olikin kiillotettu, ei vaan istunut vanteen tyyliin, siis mielestäni :)

Nyt nokka kohti kangasalaa ja naputtelemaan etupään kaaria, saa viimeisenkin raapimisen pois..
Volvo S80 -02
Buell XB-12S -07
+ muutama vanha VesiWehje
Avatar
Keskitalo
Viestit: 76
Liittynyt: 9.4.2007 20:55
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Keskitalo »

asiasta poiketen mistä vuosimallista alkaen tarvii olla tyv laput? ku ei nyt ite millään muista
Avatar
narri
Viestit: 197
Liittynyt: 22.3.2009 9:09
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja narri »

Keskitalo kirjoitti:asiasta poiketen mistä vuosimallista alkaen tarvii olla tyv laput? ku ei nyt ite millään muista
AKE:sta

"Auton alustan korkeuden muutokset on tullut esittää muutoskatsastukseen 1.1.1993 alkaen. Mikäli katsastuksessa havaitaan tai asiakas ilmoittaa 1.1.1993 tai sen jälkeen käyttöön otetun auton alustan korkeutta muutetun, tulee auto muutoskatsastaa. Samoin ennen vuotta 1993 käyttöön otettu auto on muutoskatsastettava, jos alustan korkeutta ilmoitetaan muutetun vuonna 1993 tai myöhemmin tai se muuten on ilmeistä. Ennen vuotta 1993 tehtyjä alustan korkeuden muutoksia ei edellytetä muutoskatsastettavaksi, vaan niihin sovelletaan normaaleja määräaikaiskatsastuksen arvosteluperusteita."
Leroy
Viestit: 404
Liittynyt: 10.9.2008 9:20
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Leroy »

No niin...Alustasähläilyt on nyt ainakin toistaiseksi sähläilty. Tänään Passatti sai alleen tuon halppissäädettävän ja ensityypit on otettu. Ihan toi on hintaansa nähden asiallinen ajettava, eikä ainakaan liian jäykkä...Sopii mulle kun en aikonutkaan tuolla lähteä itteäni minnekkään radalle häpäisemään :)

Kuva:

http://i151.photobucket.com/albums/s140 ... xia033.jpg
Subaru Legacy STW 2.5CVT
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
Osku.T
Viestit: 1026
Liittynyt: 20.1.2008 20:35
Paikkakunta: Vantaa/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Osku.T »

hyvältähän se näyttää 8)
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
maikki
Viestit: 88
Liittynyt: 19.11.2003 12:52
Paikkakunta: Jääli

Viesti Kirjoittaja maikki »

Leroy: Vielä kevyemmät vanteet valurautavanteiden tilalle niin jaksaa kulkeakin :wink:
Hondas are like tampons....every pussy has one
Leroy
Viestit: 404
Liittynyt: 10.9.2008 9:20
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Leroy »

maikki kirjoitti:Leroy: Vielä kevyemmät vanteet valurautavanteiden tilalle niin jaksaa kulkeakin :wink:
Kauppamiehiä... :D Niin kevyitä vanteita ei ookkaan, että tuon saisi kulkemaan...No ei vaan katellaan, saattaahan se olla :wink:
Subaru Legacy STW 2.5CVT
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
Leroy
Viestit: 404
Liittynyt: 10.9.2008 9:20
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Leroy »

Niin, ne strategiset mitat on muuten 315mm/335mm (eessä/takana).
Subaru Legacy STW 2.5CVT
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
Avatar
narri
Viestit: 197
Liittynyt: 22.3.2009 9:09
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja narri »

Leroy kirjoitti:Niin, ne strategiset mitat on muuten 315mm/335mm (eessä/takana).
wou.. aika kivasti sait.. mulla jäi tuohon 345mm/345mm enempää ei voi ku ottaa renkaat kiinni
sisäloksuun ja kai sitte pokkaukseenkin.. tosin taitaa tuo mun vanteen et30 vaikuttaa siihe :(

nyt sitte kuullut kyllä kaiken näköistä tuosta vmaxx:in sarjasta mutta toivotaan että ne on ollu
joko huhuja tai sitte yksittäisiä tapauksia :?

mulla tosiaan kävi jotain tuollaisella ek pätkällä missä oli pinnoite tosi huonossa kunnossa niin
apukuskin puolella kolisee ja toivotaan että tukivarsissa olis vika kun en oikein muuta keksi
tai sitten kyseisessä vmaxx tolpassa on jotai kipua.. tänään/huomenna selviää :roll:
VW Passat Variant 1.9 TDI -03
Leroy
Viestit: 404
Liittynyt: 10.9.2008 9:20
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Leroy »

Niin no, mähän käytin ton pajalla (täytyy jälleen hehkuttaa Suomen Autohuoltoa, loistava palvelu ja seikkaperäiset opastukset säädettävän alustan huoltoon ja ylipäätään käyttöön...), missä heittivät tuon alustan alle ja kuulemma pistivät tuollaiset "no laitetaan puoleenväliin" säädöt. Tuolla V-Maxxillahan saa Passatin näemmä aika kenttään...eli siis tuossa on vielä puolet kierteitä jäljellä :shock: Pitää alkuviikosta joku puoltoista-pari senttiä kyllä nostaa etupäätä, että saa tuon "stäänssin" kohilleen ja käydä sen jälkeen teetättämässä kulmat..
Subaru Legacy STW 2.5CVT
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
Avatar
Sami Jalonen
Viestit: 3129
Liittynyt: 18.3.2007 19:13
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sami Jalonen »

Tarkotat varmaan että perää alemmas? ;)
Leroy
Viestit: 404
Liittynyt: 10.9.2008 9:20
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Leroy »

Sami Jalonen kirjoitti:Tarkotat varmaan että perää alemmas? ;)
Tuokaan ei ole ihan poissuljettu...Tässä nyt vähän opetellut tuolla madalluksella ajamaan, niin kyllähän se sujuu kun tekee huolelliset reittisuunnitelmat ensin. Päivittelin tuonne galleriaan muuten pari lisäkuvaa tuolla uudella alustalla.
Subaru Legacy STW 2.5CVT
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
Avatar
Sami Jalonen
Viestit: 3129
Liittynyt: 18.3.2007 19:13
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sami Jalonen »

Eikai se perä mihinkään kiinni otakaan, keula raapii useimmiten.. Itellä kans 310mm eessä, ja ihan hyvin pääsee jokapaikkaan ku osaa vähän kattoa miten ajaa.
Avatar
DJDH
Viestit: 1796
Liittynyt: 31.7.2006 21:38
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja DJDH »

Tarpeeksi kun on ajellut, niin ei tarvitse edes niitä reittejä suunnitella. Sitä oppii ihan eri tavalla lukemaan sitä tietä. Sitten kun on tarpeeksi vauhtia ja edessä töyssy mitä ei voi väistää kummaltakaan puolelta, jännittää perskannikat ja toivoo että auto hyppää yli. Joskus vielä yrittää ratistakin repiä autoa ilmaan :lol:
Passat 3C Variant -08 2.0 TDI Highline Individual
Avatar
Sami Jalonen
Viestit: 3129
Liittynyt: 18.3.2007 19:13
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sami Jalonen »

Mä kans aina nostan takapuolta penkistä ku tietää et jysähtää, joku joskus nauranu et meinaatko et kevenee? :D
Ja kyllä, töyssytutka kehittyy.
Osku.T
Viestit: 1026
Liittynyt: 20.1.2008 20:35
Paikkakunta: Vantaa/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Osku.T »

näin teen itsekkin.Tai sitten huudan mammalle et nyt kopsahtaa :D
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
Reactor
Viestit: 40
Liittynyt: 4.1.2009 6:24
Paikkakunta: Jyväskylä / Oulu

Viesti Kirjoittaja Reactor »

Olisi tässä haussa säädettävä alusta Passat Variant 130TDI 4Motion -04:seen, edellisessä autossani (Seat Leon TDI -01) oli KW Variant 2 -alusta ja sen totesin tietysti hyväksi. Ei vain budjetti kestä mitenkään samanlaisen hankintaa Passatiin millään ilveellä. Passatin alusta (iskarit ja jouset) ovat loppu, vetelee järjettömästi laidasta laitaan ja perä "heiluu" mukavasti.

Noita Vmaxx-alustoja olen katsellut, tekeekö niillä mitään? Edullisia kyllä ja alustabudjetti olisi max. 600 euron luokkaa, löytääköhän siihen mitään? Jäykkyyssäädettävää en tarvitse, kunhan korkeussäätö löytyy. Leon kulki aikoinaan 55/35 madalluksella ja maavara melkeinpä olematon. Passat olisi tarkoitus pistää n. 35/30 madallukseen, että pääsee mökillekin asti ilman pohjakosketuksia :wink:
Vw Passat Variant 130TDI 4Motion -04 AVF
Osku.T
Viestit: 1026
Liittynyt: 20.1.2008 20:35
Paikkakunta: Vantaa/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Osku.T »

Narilla se ainaskin on ollut alla v-maxx jonku tovin jo.kyseleppä siltä.Eipä ne ainakaan ole suohon niitä haukkunu.
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
Avatar
Pasi Häkli
Viestit: 5784
Liittynyt: 13.7.2006 17:50
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Pasi Häkli »

Reactor kirjoitti:perä "heiluu" mukavasti.
Kannattaa samalla tarkastaa taka-akselien puslat. Itellä oli ne rikki...
Mutta jos tää "heilunta" on vaan ylös-alas suuntaan niin siihen ne ei paljon vaikuta :lol:
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
paerikss
Viestit: 217
Liittynyt: 24.3.2005 19:36
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja paerikss »

Pasi Häkli kirjoitti:
Reactor kirjoitti:perä "heiluu" mukavasti.
Kannattaa samalla tarkastaa taka-akselien puslat. Itellä oli ne rikki...
Mutta jos tää "heilunta" on vaan ylös-alas suuntaan niin siihen ne ei paljon vaikuta :lol:
Samaahan mulla teki (tekee) myös, parani huomattavasti alustan vaihdolla, mutta aavistuksen tuntuu perä ohjaavan edelleen (enemmän kuin mielestäni etuvetoinen). Taka-akseli nelikossa on vaan tylsempi kuin vajaavetoisessa. Jos alatukivarren puslat mielii vaihtaa, niin niitähän ei erikseen saa vaan joutuu ostamaan koko kolmion yms...

Omastani en mitään väljiä löytänyt, sehän tässä vähän kummastuttaa.

Alustana toimii FK:n highsportti.
A4 Avant 1.8T, Passssssssat variant VR6 Exclusive, Golf II x 2, T-Bird & Kilocbr
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
Leroy
Viestit: 404
Liittynyt: 10.9.2008 9:20
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Leroy »

Reactor kirjoitti:Olisi tässä haussa säädettävä alusta Passat Variant 130TDI 4Motion -04:seen, edellisessä autossani (Seat Leon TDI -01) oli KW Variant 2 -alusta ja sen totesin tietysti hyväksi. Ei vain budjetti kestä mitenkään samanlaisen hankintaa Passatiin millään ilveellä. Passatin alusta (iskarit ja jouset) ovat loppu, vetelee järjettömästi laidasta laitaan ja perä "heiluu" mukavasti.

Noita Vmaxx-alustoja olen katsellut, tekeekö niillä mitään? Edullisia kyllä ja alustabudjetti olisi max. 600 euron luokkaa, löytääköhän siihen mitään? Jäykkyyssäädettävää en tarvitse, kunhan korkeussäätö löytyy. Leon kulki aikoinaan 55/35 madalluksella ja maavara melkeinpä olematon. Passat olisi tarkoitus pistää n. 35/30 madallukseen, että pääsee mökillekin asti ilman pohjakosketuksia :wink:
Ei ole mulla ainakaan ole valittamista ollut tuosta Vmaxxista ainakaan käytön puolesta..Aika (ja talvi) sen sitten näyttää miten kestää. Ainoa vaan on, että 4Motioniin ei taida tuota Vmaxxia saada...
Subaru Legacy STW 2.5CVT
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
Avatar
narri
Viestit: 197
Liittynyt: 22.3.2009 9:09
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja narri »

Leroy kirjoitti:
Reactor kirjoitti:Olisi tässä haussa säädettävä alusta Passat Variant 130TDI 4Motion -04:seen, edellisessä autossani (Seat Leon TDI -01) oli KW Variant 2 -alusta ja sen totesin tietysti hyväksi. Ei vain budjetti kestä mitenkään samanlaisen hankintaa Passatiin millään ilveellä. Passatin alusta (iskarit ja jouset) ovat loppu, vetelee järjettömästi laidasta laitaan ja perä "heiluu" mukavasti.

Noita Vmaxx-alustoja olen katsellut, tekeekö niillä mitään? Edullisia kyllä ja alustabudjetti olisi max. 600 euron luokkaa, löytääköhän siihen mitään? Jäykkyyssäädettävää en tarvitse, kunhan korkeussäätö löytyy. Leon kulki aikoinaan 55/35 madalluksella ja maavara melkeinpä olematon. Passat olisi tarkoitus pistää n. 35/30 madallukseen, että pääsee mökillekin asti ilman pohjakosketuksia :wink:
Ei ole mulla ainakaan ole valittamista ollut tuosta Vmaxxista ainakaan käytön puolesta..Aika (ja talvi) sen sitten näyttää miten kestää. Ainoa vaan on, että 4Motioniin ei taida tuota Vmaxxia saada...
Juu ja täällä Bingo.. Eiku siis täällä reipas Vmaxx:in käyttäjä ja hienosti on nyt ainakin toiminut! Leroy:n kanssa lähdetään tulevaan talveen jännittynein ja odottavin mielin :wink:
VW Passat Variant 1.9 TDI -03
Osku.T
Viestit: 1026
Liittynyt: 20.1.2008 20:35
Paikkakunta: Vantaa/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Osku.T »

tietäskö kukaan täältä vantaan suunnalta korjaamoa joka ymmärtäis noista säädettävistä jotain.Tietäskö Kupari mitään paikkaa??Ois mukava saada iskari kuntoon ja keulaa ylemmäs :D Parista olen kyselly ja on tullut vastaus että en ymmärrä/uskalla :cry:
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
Viestiketju Lukittu